Witam!
Chciałbym zaprezentować swoją Mazdę 6 2.2 Diesel o mocy 185 KM w najbogatszej wersji Sport z grudnia 2009.
Samochód został kupiony od pierwszego właściciela 2 sierpnia 2011 roku i miał wówczas przejechane 38056 kilometrów.
Przez te 13 lat auto było moim oczkiem w głowie, dbałem o nią jak mało kto. Nigdy nie była na automatycznej myjni, tylko ręcznie i bezdotykowo aby nie uszkodzić lakieru. Auto było regularnie woskowane i czyszczone przy użyciu wysokiej jakości kosmetyków.
Cały czas była garażowana, oczywiście z wyjątkiem krótkich okresów podczas wyjazdów wakacyjnych.
Z całą pewnością mogę stwierdzić, że jest bezwypadkowa., konstrukcja auta nigdy nie była naruszona.
Posiadam około 40 GB zdjęć oraz różnego rodzaju skanów i dokumentów oraz segregator w którym trzymam wszystkie faktury za wymiany oleju, filtrów, tarcz , klocków oraz innych elementów eksploatacyjnych.
Najważniejsze dodatki, które podnoszą wartość samochodu i powodują, że jest wyjątkowe:
- W roku 2015 w Starogardzie Gdańskim zostało wykonane zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (preparat Noxudol 900) oraz profili zamkniętych (Noxudol 700). Gruntowny proces trwał 5 dni i posiadam obszerną fotorelację z każdego dnia pracy. Zostały zdjęte osłony podwozia, progi, przedni i tylny zderzak oraz układ wydechowy, następnie całe podwozie zostało umyte. Cały spód auta został oczyszczony za pomocą hydropiaskowania. Po wyschnięciu, położono podkład reaktywny, a potem akrylowy. Na koniec, całe podwozie zostało zabezpieczone preparatem Noxudol 900, zużyto 9 puszek, a do profili zamkniętych w drzwiach wstrzyknięto Noxudol 700ml.
-Hak odczepiany, zainstalowany przed kupnem w 2009 roku w serwisie Mazdy. Używany tylko kilka razy do bagażnika na rowery.
-Praktycznie całe auto jest własnoręcznie wygłuszone, drzwi przednie i tylne, bagażnik, tylna klapa, podłoga, dach, boczne słupki oraz podszybie. Posiadam ogromną ilość zdjęć z przebiegu tego procesu.
-W celu poprawy hamulców, w roku 2017 założyłem zestaw przednich oraz tylnych zacisków hamulcowych od Mazdy 6 MPS oraz nowe, większe tarcze hamulcowe.
-Założyłem stację multimedialną na androidzie do której podpiąłem kamerkę cofania.
-Cena zawiera dwa komplety kół, letnie 18`` zimowe 17`` oraz koło dojazdowe w bagażniku.
Przed kupnem byłem z właścicielem na hamowni sprawdzić moc i moment obrotowy, wykres znajdziecie w galerii.
Mazda6 GH Kombi, 2.2 MZR-CD 185 KM, 400Nm
Kolor: Sparking Black 35N
VIN: JMZGH19A601245858
Numer rejestracyjny: GD 015CS
Data pierwszej rejestracji: 17.12.2009
Data ważności polisy: 02.08.2025
W październiku 2012 roku wraz z innymi użytkownikami Mazdy 6 założyliśmy forum internetowe na którym bardzo się udzielałem, przez co można zobaczyć całą historię auta.
Link do strony na forum mazda6forum.pl
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=88&t=43
Przez wiele lat użytkowania samochodu, każde tankowanie zapisywałem na stronie www.motostat.pl
Wszelkie dane o spalaniu, częstotliwości tankowania itp. Można zobaczyć na stronie:
https://www.motostat.pl/vehicle-stats/67147
Wyposażenie seryjne:
Koła lato: 18", Fulda SportControl 2 245/45R18 95 Y XL, MFS,
Koła zima: 17", opony Dunlop Winter Sport 5 FP 215/50R17 95V XL
- reflektory ksenonowe
- system AFS – doświetlanie zakrętów
- światła przeciwmgielne
- ABS z EBD
- DSC z TCS
- 6 poduszek powietrznych
- automatyczne światła i wycieraczki (czujniki zmierzchu i deszczu)
- regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
- półskórzana tapicerka foteli i kanapy
- aluminiowe pedały i podpórka stopy
- tempomat
- elektryczne szyby wszystkie ze stopniowym zamykaniem
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
- dwustopniowe podgrzewane fotele z przodu
- czujniki parkowania przód i tył
- lusterko wsteczne fotochromatyczne (automatycznie przyciemniane)
- RVM system ostrzegający o przeszkodzie w martwym polu
- nagłośnienie BOSE z 8 głośnikami
- przyciemniane tylne szyby
- bluetooth z głosową obsługą telefonu
- wielofunkcyjna kierownica
- lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
- czujniki ciśnienia w ogumieniu
- mocowanie fotelika isofix
- spryskiwacze reflektorów
- domykanie szyb z pilota
Dodatkowe wyposażenie:
- hak holowniczy odczepiany GS1DV3920A z adapterem wiązki 7-13 PiN C831V3925,
- mata ochronna do bagażnika,
- dywaniki gumowe - GS1D-V0-351,
Modyfikacje:
- listwy progowe przód (podświetlane) i tył - GS1D-V1-370F
- listwa na tylny zderzak - GS2A-V4-080F
- aluminiowa nakładka hamulca ręcznego - GS1D-V8-190
- osłony przeciwsłoneczne na tylne szyby - GS2A-V1-132
- felgi 18stki wzór 48 - 1802-V3-810,
- felgi 17tki - wzór GS1DV3810,
- zaciski przód i tył od wersji MPS,
- stacja multimedialna z androidem,
- kamerka cofania,
- wyciszenie maski silnika,
- wyciszenie przednich drzwi,
- wyciszenie tylnych drzwi
- wyciszenie bocznych słupków,
- wyciszenie tylnych nadkoli oraz bagażnika,
- wyciszenie podsufitki,
- wyciszenie podłogi,
- wyciszenie podszybia,
- wyciszenie uszczelek drzwi przednich, tylnych oraz klapy bagażnika,
- wyciszenie przednich nadkoli oraz ich renowacja
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz profili zamkniętych,
- rejestrator jazdy G90C,
- moduł składanych lusterek,
- krótszy drążek zmiany biegów,
- oświetlenie powitalne,
- panel klimatyzacji z polifta,
- ramka z polifta,
- ramki nawiewu z polfta,
- mieszek z polifta oraz nowa gałka,
- klamki wewnętrzne z polifta,
- podnośniki do maski Sokie Tech,
- rozpórka kielichów,
- wymiana żarówek na led-y (postojówki, ośw. tablicy rej, podsufitka przód i tył, schowek, daszki przeciw słoneczne, drzwi, bagażnik)
- mocniejsze światło cofania,
- oklejenie srebrnych plastików,
- srebrne listewki w drzwiach, zaślepki zawiasów i uchwytów drzwi
- końcówki wydechu Anaconda 102mm,
- korekta lakieru,
- czyszczenie podsufitki,
- renowacja wykładziny,
- renowacja sportowych nakładek na pedały,
- dojazdówka i docięcie oryginalnej pianki,
- zaślepienie zawóru EGR,
- wycieraczki Denso,
- forumowe ramki pod tablice.
Zapraszam do obejrzenia auta na żywo, zapewniam wszystko jest sprawne i w bardzo dobrej kondycji.