Przedmiotem sprzedaży jest poliftowa Mazda 6 GJ z silnikiem wysokoprężnym euro VI 2.2 o mocy 175 KM z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w pięknym metalicznym kolorze Deep Crystal Blue. Mały udokumentowany przebieg 182.300 km. Najbogatsza wersja wyposażenia Skypassion + wszystkie możliwe dodatki z tego rocznika.
Z ciekawszych opcji posiada m.in.:
- - inteligentne reflektory matrycowe led z wycinaniem pobocza, aut z naprzeciwka, a także z doświetlaniem zakrętów,
- - 7' calowy dotykowy ekran z nawigacją, radio cyfrowe DAB i zestaw głośnomówiący Bluetooth,
- - ładowarka indukcyjna,
- - system nagłośnienia Bose z 9 głośnikami,
- - czujniki parkowania przód oraz tył z kamerą cofania,
- - podgrzewane i elektrycznie regulowane fotele z funkcją pamięci z przodu oraz podgrzewane siedzenia tylnej kanapy,
- - wyświetlacz head-up,
- - czujnik deszczu i zmierzchu,
- - aluminiowe felgi 19 cali,
- - przyciemnione tylne szyby,
- - system monitorujący martwe pole w czasie cofania i zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach,
- - elektrycznie lusterka z pamięcią, składaniem, podgrzewaniem i monitorem martwego pola,
- - system dostępu bezkluczykowego,
- - alarm.
Dodatkowe elementy, które można było domówić do wersji Skypassion to:
- - lakier metaliczny,
- - tapicerka w kolorze Pure White,
- - elektrycznie otwierany szyberdach.
We wszystkie te opcje wyposażony jest mój egzemplarz.
Dodatkowo samochód posiada oryginalny akcesoryjny odpinany hak Mazda OE (wbity w dowód, wtyczka 7-PIN).
Samochód w idealnym stanie technicznym oraz wizualnym. Samochód po dużym serwisie, zrobiono m.in:
- - czyszczenie kolektora dolotowego (25.09.2023),
- - podkładki pod wtryskami OE (25.09.2023),
- - smok olejowy OE (25.09.2023),
- - łańcuch pompy oleju z nowymi kołami OE (25.09.2023),
- - montaż nowych opon całorocznych 225/45/19 Kumho Solus 4S (09.11.2023),
- - Big Brake Kit od k-system.pro, czyli 4 tłoczkowe zaciski Brembo z dużymi tarczami 324mm i klockami Ferodo (19.10.23),
- - dwie turbosprężarki (16.03.2024),
- - łańcuch rozrządu OE (16.03.2024),
- - wałek wydechowy OE (16.03.2024),
- - aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji (16.03.2024),
- - łożysko prawy przód Dayco (27.03.2024),
- - dezynfekcja i nabijanie klimatyzacji (17.04.2024),
- - pompa vacum OE (27.04.2024),
- - serwis olejowy z kompletem filtrów (5W30 Mazda Ultra, 27.04.2024),
- - wymiana akumulatora na nowy typu Start/Stop EFB (80Ah/800A, 06.06.2024).
Wizualnie wykonano:
- - założenie większych końcówek tłumika końcowego (ścięte pod kątem o średnicy 90mm),
- - montaż 4 dystansów/adapterów Japan Racing (20mm),
- - 2-etapową korektę lakieru z zabezpieczeniem woskiem oraz impregnacją skórzanej tapicerki.
W lipcu 2023 wykonano profilaktyczną konserwację. Ponieważ podwozie było w stanie idealnym (auto pochodzi z Belgii), zdecydowano się na użycie środków na bazie wosków szwedzkiego producenta (podwozie + nadkola + profile zamknięte).
Ponieważ Mazdy nie słyną z dobrej akustyki wnętrza zdecydowano się na dodatkowe wygłuszenie. Wyciszono 4 drzwi (podwójna mata butylowa 2x2mm + pianka wyciszająca), podłogę bagażnika (mata butylowa 2mm + pianka wyciszająca), nadkola przednie i tylnie (mata butylowa 2mm), klapę bagażnika i osłony słupków (pianka wyciszająca).
Część dokumentacji zdjęciowej tych zabiegów przedstawiona na dwóch ostatnich zdjęciach.
Mazda seryjnie wyposażona była w zestaw z kompresorem i płynem, który zastąpiono oryginalnym kołem dojazdowym Mazda OE z wyposażeniem.
Wszystkie wyżej wymienione serwisy są udokumentowane, przekazuję razem z samochodem stos faktur i paragonów oraz skrupulatnie prowadzoną książkę serwisową. Do samochodu posiadam dwa oryginalne kluczyki oraz odpinany hak. Auto po przeglądzie ważnym do 09.11.2025 + oczywiście aktualna polisa ubezpieczeniowa.
Samochód nie wymaga jakiekolwiek wkładu finansowego. Jestem osobą prywatną. W razie pytań służę pomocą. Pozdrawiam