Mazda Cx-5 skypassion . Najbogatsza wersja :
4x4, skrętne reflektory, pełna automatyka świateł ,
asystent kierowcy : czujniki martwego pola, pasa ruchu
system bezkluczykowy
Do tego zero korozji bo garażowana i zabezpieczona
Przegląd techniczny ważny do sierpnia 2025
OC ważne do marca 2025
To nie jest sprowadzony i pospawany rozbitek tylko bardzo zadbane auto kupione w salonie Mazdy w Warszawie.
Na zdjęciu zamieszczone są faktury za niżej wymienione usługi w ostatnich 3 latach:
Olej silnikowy zmieniany co 10tys km (wszystkie filtry oczywiście też).
Co któraś wymiana oleju wraz z płukanką nagaru aby silnik był jak nowy.
W tym roku zmienione świece, olej skrzyni biegów metodą dynamiczną ! , do oleju dodawany ceramizator aby zmniejszyć tarcie w silniku,
w tym roku wymienione wszystkie płyny : hamulcowy, wspomagania, chłodniczy i olej w dyfrze też !
Zakonserwowany w profesjonalnym zakładzie 2 lata temu - oczywiście zero rdzy.
Nowy pasek osprzętu. Wymienione gumy wahaczy w tym roku.
Wszystko na zdjęciu.
Nie ma drugiej tak zadbanej CX-5.
Auto z salonu mazdy w Warszawie. Drugi właściciel - auto specjalnie wyszukane i wyczekane - odkupione przed 4 laty od I właściciela przez salon Mazdy z minimalnym przebiegiem i pełnymi przeglądami w ASO.
Zadbane wewnątrz na zewnątrz i technicznie.
Na zewnątrz ponoć było uszkodzenie błotnika od strony pasażera, przed 6 laty usunięte w ASO.
Przebieg 125tys - głównie długie trasy za granicę.
Zamontowany hak do wieszaka na rowery chowany pod autem - nigdy nie holował przyczepy.
Dodatkowe wyciszenie wnętrza (w bagażniku i nadkola).
Auto jest bardzo zadbane i będzie służyć jeszcze wiele lat.
Podaję dane do sprawdzenia historii na stronie historiapojazdu.gov.pl
Moja ocena mazdy cx5 AWD:
- Auto stworzone do jazdy na trasie. Napęd na 4 koła robi swoje (sprawdza się na zaśnieżonych drogach tzn na ośnieżonej drodze jedziesz jak latem po suchym)
- Systemy bezpieczeństwa (czujniki martwego pola , pasa ruchu, parkowania, kamera, lusterko ściemniające) są genialne
- skrętne reflektory ksenonowe (spryskiwane) są świetne a do tego automatyka świateł (wyłączają długie w mieście i gdy pojawi się inny samochód w zasięgu)
- nagłośnienie BOSE jest boskie - bardzo uprzyjemnia jazdę
- nawigacja (radio) jest dotykowe w trakcie jazdy ! W późniejszych wersjach już tego nie ma. A ten joystick jest beznadziejny , beznadziejna jest też obsługa głosem.
- oba Fotele z przodu są elektryczne i podgrzewane , a skóra perforowana i mają regulowane podparcie lędźwiowe (pasażer też). Z tyłu jest ogromnie dużo miejsca i szeroki podłokietnik w oparciu
- system bezkluczykowy zamyka sam auto gdy się oddalisz (super wygodne)
- nie polubiłem piszczenia z byle powodu np. świateł , braku zapiętych pasów , świateł , niedopompowanych opon, mrozu, braku płynu spryskiwacza itp.
- nie rozumiem też czemu pół bagażnika stanowi styropian zamiast koła zapasowego.
- system ostrzegania o zmianie pasa ruchu potrafi nieźle wystraszyć
- jesienią gdy są duże zmiany temperatur, system wykrywa zmiany ciśnienia w oponach i wtedy za głośno piszczy