Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 1
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 2
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 3
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 4
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 5
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 6
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 7
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 8
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 9
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 10
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 11
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 12
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 13
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 14
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 15
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 16
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 17
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 18
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 19
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 20
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 21
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 22
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 23
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 24
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 25
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 26
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 27
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 28
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 29

1 / 30

Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 1
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 2
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 3
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 4
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 5
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 6
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 7
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 8
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 9
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 10
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 11
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 12
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 13
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 14
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 15
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 16
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 17
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 18
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 19
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 20
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 21
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 22
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 23
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 24
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 25
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 26
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 27
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 28
Mazda CX-5 2.5 Skypassion i-ELoop - 29

11 września 2024 21:30

ID: 6127143119

Najważniejsze

Przebieg

106 272 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 488 cm3

Moc

192 KM

Opis

Uwaga: samochód jest po przeglądzie okresowym w ASO Mazda (11.09.2024).

Nie wymaga żadnych nakładów finansowych.

Wykonano zalecane czynności, wymiana: olej w silniku, filtry, płyn hamulcowy.

Dodatkowo: wymiana uszczelki w układzie wydechowym przy łączeniu tłumika.

W zdjęciach raport z tego przeglądu (3 strony).

Zweryfikowano stan techniczny, dysponuję nagraniami z przeglądu.

Mazda CX-5, 192KM - chyba najlepszy samochód jaki użytkowałem. Wahałem się długo pomiędzy CX-5 a Tucsonem. Czemu CX-5? Za silnik! 2,5 litrowa i 192-konna wirtuozeria budowy silników. Bez turbiny i dobrze zestrojonym 6-biegowym automatem. Pamiętajmy, że to końcówka 2016 roku, a technologia napędu, której wielu producentom nie udało się osiągnąć do dziś. I za to, czego doświadczyłem, przez i po tych 7,5 latach jazdy, za wykończenie i spasowanie wnętrza, w którym nic nie jęczy, nic nie skrzypi i nic się nie tłucze, oprócz tego co sami sobie włożyliśmy np. kasztany (moja Żona), w sumie tu już nie wiem po co, czy dla zdrowia czy dla wspomagania niezaśnięcia za kierownicą.

Samochód był najpierw w leasingu, następnie został wykupiony.

Zaletą jest bardzo dobry system nagłośnienia BOSE. Oczywiście przez Bluetooth można podłączyć telefon (zestaw głośnomówiący oraz muzyka z zasobów telefonu). Również przez USB A, z tą samą funkcjonalnością.

Jest też system I-Eloop, może zacytuję wyjaśnienie:

"System i-ELOOP Mazdy (Intelligent Energy Loop) jest pierwszym na świecie seryjnie stosowanym w samochodach osobowych układem odzyskiwania energii opartym o superkondensator. i-ELOOP należy do gamy rozwiązań SKYACTIV, mających redukować zużycie paliwa, emisję szkodliwych substancji oraz zwiększać przyjemność z jazdy. Dzięki jego zastosowaniu średnie spalanie w typowych miejskich warunkach zostaje zmniejszone o 10%".

Muszę również wspomnieć o tempomacie, jest dobry, a układ automatycznego hamowania (ustawiana odległość od pojazdu poprzedzającego) i ponownego przyspieszania działa bardzo sprawnie. Ciśnienie powietrza w kołach, układ podstawowy, "wyczuwa" tylko ewentualny spadek (różnicę) i sygnalizuje to. Nie ma wskazań ciśnienia.

System oświetlenia z przodu jest bardzo efektywny.

Obecnie koła: felgi 19" i opony całoroczne jak na zdjęciu, założone przy przebiegu 104 tys.km w dniu 08.05.2024.

Awarie samoistne zakończone na lawecie: NIE.

Awarie wywołane przez działania ASO: TAK. Nieudana naprawa tylnego zacisku hamulca elektrycznego zakończyła się jego blokadą po 6 km i powrotem na lawecie do Autorów tejże naprawy. Zmieniłem ASO i efekt... Mazda przyznała mi 2 nowiuteńkie zaciski tylne (2023r.).

W roku 2022 wymieniłem akumulator (ASO), w roku 2023 przedni wahacz lewy (oryginał ASO). Naprawa lewego lusterka elektrycznego (ASO).

W roku 2021 auto doświadczyło gradobić (24.06.2021 i 09.07.2021), naprawa "zbiorcza" w ASO metodą PDR (żaden element samochodu nie jest ponownie lakierowany).

Z akcji serwisowych to pamiętam wymianę obydwu reflektorów przednich (samopoziomujące, miały jakąś wadę i Mazda zleciła wymianę) oraz jeden zacisk hamulcowy tylny. W 2019 roku wymieniono koło kierownicy - nadmierne zużycie powłoki do przebiegu.

Auto ogólnie nie "psuło" się, co roku jeździłem na przegląd do ASO oraz wg harmonogramu wymiany "czegoś".

Samochód, przynajmniej mnie, zapewnia dużą frajdę z jazdy.

Zapraszam do kontaktu telefonicznego, chętnie odpowiem na wszelkie pytania.

PS

  • Nie ma papierowej Książki Gwarancyjnej. Mazda ma system elektronicznej rejestracji przeglądów, aplikację mobilną (do okazania) oraz wydruk danego przeglądu z historią poprzednich, mam chyba ze wszystkich lat, choć wystarcza posiadać ostatni...jest w załączeniu.
  • Specyfikacja wyposażenia tegoż pojazdu również w załączeniu
  • Jedyne obecnie zarysowanie - na ostatnim zdjęciu
 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

CX-5

Generacja

I (2012-2017)

Rok produkcji

2016

Przebieg

106 272 km

Pojemność skokowa

2 488 cm3

Moc

192 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

8 l/100km

Emisja CO2

150 g/km

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Perłowy

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

66975

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jerzy

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Podgórze

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store