Zainteresowanym nie trzeba przedstawiać tego pojazdu :)
Mazda CX-9 Touring 3.7 V6 277 KM z instalacją LPG KME z butlą 82L w miejscu zapasowego koła dojazdowego pod pojazdem (wchodzi 74L gazu).
Sprowadzona dla mnie z USA w 2018 roku przy przebiegu niecałe 51.500 km przez zaprzyjaźnionego doświadczonego importera specjalizującego się tylko w Mazdach, uderzona w prawe przednie nadkole (zdjęcia z IAAI w załączeniu), wszystkie poduszki powietrzne całe. Perfekcyjnie wyremontowana zgodnie ze sztuką przez importera (w ASO Matsuoka Łódź serwisanci nie byli w stanie ustalić, w którym miejscu i w jakim zakresie była naprawiona), przed pierwszą rejestracją w kraju dostosowana do warunków europejskich - światła przednie i tylne (w tym przeciwmgłowe przód/tył, migacze), przestrojone radio, założona instalacja LPG i hak.
Jestem jedynym użytkownikiem pojazdu w kraju.
W trakcie 6 lat użytkowania i przebiegu niewiele ponad 100.000 km po drogach krajowych i europejskich na bieżąco serwisowana - klocki hamulcowe, klimatyzacja, olej z filtrami co 10-12 tys. km, filtry LPG co 8-10 tys. km.
2018 (zaraz po sprowadzeniu):
- akcja serwisowa w ASO - wymiana czujnika pod pedałem hamulca
- wymiana tarcz hamulcowych na większe (fabrycznie montowane były takie same tarcze jak w Mazdzie 6 o zdecydowanie niższej masie, po wymianie auto doskonale hamuje)
2021
- drobna kolizja - wymieniony zderzak i listwy z przodu (zdjęcie w załączeniu)
- wymiana akumulatora na fabrycznie nowy
- wymiana jednego z czujników w instalacji LPG
2022
- usunięta wada fabryczna (ok. 15% egzemplarzy :/) - wymiana rozszczelnionej, zabudowanej pompy wody, co wiązało się z wymianą kompletnego rozrządu, płukaniem całego układu olejowego i obiegu wody, regulację zaworów itd. (wszystko na oryginalnych częściach importowanych z USA bo lepsza jakość, taniej, o dziwo szybciej - przerwane chwilowo łańcuchy dostaw po pandemii), wszystko przy przebiegu ok. 110.000 km
- wymiana przedniej szyby na oryginalną - odprysk w centralnej części
2023
- wymiana elementów zawieszenia lewy przód - sworzeń, półoś, końcówki drążka itd.
2024
- wymiana elementów zawieszenia prawy przód - sworzeń, półoś, końcówki drążka itd.
- wymiana piór wycieraczek przód
Z zalet auta:
- doskonałe spalanie - po mieście 16,5 LPG/100km = 450km na zbiorniku/niecałe 50zł/100km, w trasie przy stałej prędkości do 130km/h zasięg 570-600 km :), odpala na benzynie, ale po automatycznym przełączeniu na gaz jeździ tylko na gazie, bez "dotrysku" benzyny :)
- fantastyczne zawieszenie na polskie drogi - komfortowe (auto płynie mimo 2 ton masy, nie trzęsie przy nierównościach), wytrzymałe (wymagało serwisu dopiero po 5 latach użytkowania i po wymianie dokonanej przeze mnie parę lat posłuży)
- ogromna pojemność, komfort w 3. rzędzie dla osoby dorosłej, idealne na wyprawy bliższe i dalsze dla 4 osobowej rodziny z dużym bagażem
- świetne nagłośnienie BOSE
- szyberdach
- czujniki martwego pola i parkowania, kamera cofania, tempomat, bluetooth, elektryczna klapa tylna
- 3 strefowa klimatyzacja
- hak, choć osobiście tylko 4-5 razy ciągnąłem nim niewielką przyczepę
- relingi, choć osobiście nigdy nie montowałem bagażnika (nie było potrzeby z uwagi na pojemność auta przy pakowaniu bagaży)
- gniazdo zasilania w bagażniku
- mapy Polski i Europy aktualne na 02.2024
- olej w silniku i filtry (oleju, powietrza i kabinowy) świeżo wymienione
- przegląd do 03.07.2025
- komplet gumowych dywaników
- komplet letnich opon (aktualnie na zimowych)
Wad nie stwierdziłem :)
Aż szkoda się rozstać - sprzedaję bo przesiadłem się do Mazdy CX-90 z 2023 roku.
Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny - proszę o wysłanie SMSa na a ja oddzwonię :)
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.