Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 2
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 3
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 4
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 5
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 6
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 7
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 8
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 9
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 10
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 11
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 12
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 13
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 14
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 15
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 16
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 17
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 18
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 19
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 20
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 21
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 22
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 23
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 24
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 25
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 26
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 27
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 28
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 29
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 30
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 31
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 32
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 33
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 34
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 35

1 / 36

video
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 2
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 3
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 4
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 5
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 6
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 7
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 8
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 9
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 10
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 11
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 12
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 13
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 14
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 15
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 16
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 17
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 18
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 19
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 20
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 21
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 22
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 23
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 24
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 25
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 26
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 27
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 28
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 29
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 30
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 31
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 32
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 33
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 34
Mazda CX-9 3.7 V6 Limitowana edycja - 35

Najważniejsze

Przebieg

148 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

3 726 cm3

Moc

277 KM

Opis

Dzień dobry,

Mam do zaoferowania bardzo komfortowe auto jakim jest Mazda CX-9 Grand Touring z 2013 roku, z niskim przebiegiem jak na ten rocznik, ok 148 000 km (ok 92 500 mil). Auto jest ciągle w użytku więc przebieg może trochę się różnić. Zapraszam do obejrzenia filmu prezentującego samochód, który umieściłem w niniejszym ogłoszeniu jak i poniższym opisem.

Jestem właścicielem auta od lutego 2023. Ogólnie auto zostało sprowadzone z USA z niewielką szkodą (lekkie uderzenie z przodu, sprzedawane było przez ubezpieczalnie), mam oczywiście zdjęcia do wglądu jak wyglądało przed naprawą, ale zasadniczo małe rzeczy. Przed zakupem od właściciela w Polsce wykonałem badanie auta przez firmę autotesto, więc wiedziałem co potrzebowałem przed zakupem. W razie czego dysponuję tym raportem do teraz.


Po zakupie wymieniłem oczywiście konieczne filtry, oleje w tym olej w skrzynce rozdzielczej, ze względu na posiadany napęd 4x4 (poczytałem na forach o tej sprawie przed zakupem). Więc nowy właściciel potencjalnie ma ten temat również z głowy. Monitorowałem też stan oleju chłodzącego i pompy wody (o tym również czytałem :) ).


Mazda jest bardzo komfortowa, idealna dla rodziny z dziećmi, a przy tym z dobrym zacięciem sportowym (przyspieszenie 7,5s do 100km/h). Dzięki silnikowi 3,7 l auto nie męczy się i nie łapie zadyszek. Jest to wolnossący silnik, świetnie pracujący z instalacją LPG bez konieczności dotrysku benzyny, co przekłada się na świetną moc oraz małe zużycie benzyny (tylko do rozruchu). Spalanie po mieście to w moim przypadku ok 22l gazu, na autostradzie przy normalnej jeździe ok 15-16l gazu, przy mocniejszej jeździe ok 18l gazu, a na trasie do 90km ok 10-13l gazu ale takich tras robiłem mało więc tutaj jestem mniej miarodajny. Nie spinałem się nigdy ze spalaniem, po prostu jeździłem komfortowo. LPG na to pozwala :)


Auto posiada bardzo dużo miejsca dla wysokich osób (mam 195 cm wzrostu, żona 178 i mamy spory komfort w jeździe z przodu). Również ostatnie 2 siedzenia w 3 rzędzie pomimo, że są opcjonalne i na co dzień złożone pozwalają spokojnie jechać osobom dorosłym (testowaliśmy :) ). Pomimo sporych gabarytów, dzięki zasilaniu LPG pozwala na bardzo oszczędną jazdę.


A zatem jest bezpiecznie, komfortowo, tanio i przyjemnie jak na takie gabaryty i moc samochodu. Dodatkowo kolor biała perła w połączeniu z jasną, skórzaną, beżową tapicerką pięknie się prezentuje. Do tego dynamika jazdy sprawia, że tym autem się płynie, zwłaszcza po autostradach i drogach szybkiego ruchu.


Auto jest w najwyższej możliwej wersji wyposażenia GRAND TOURING 4x4z m.in. szyberdachem, pamięcią foteli, pamięcią pilotów do bramy garażowej i wielu innych. Do tego mocno po mojej stronie doinwestowane, co przyszłemu nabywcy na pewno ograniczy wielu problemów i pozwoli cieszyć się przyjemnością z jazdy.:

- Kupiłem w zeszłym roku nowe opony na lato YOKOHAMA Geolandar - 20"

- Mam opony zimowe SAILUN ICE BLAZER 20" - po poprzednim właścicielu - przejechane 1,5 sezonu (opony kupione jakoś w styczniu/lutym 2023)

- W obu kompletach kół (opony plus felgi) są czujniki ciśnienia - zaprogramowane

- Wymieniłem olej w skrzynce rozdzielczej (dla świętego spokoju z napędem 4x4)

- Wymieniłem olej w silniku + wymieniłem wszystkie świece zapłonowe na marki BOSCH

- Wymieniłem płytę sterującą w skrzyni biegów (usterka szarpania auta) + wymieniłem 2x statycznie olej w skrzyni biegów - sama płyta sterująca to ok 3000 PLN

- Wymieniłem oba katalizatory na nowe - same katalizatory ok 1500 PLN

- Wymienione całe tarcze + klocki + zrobione zawieszenie co tam było do zrobienia (w renomowanym serwisie IRMAR w Krakowie - można poczytać opinie)

- zrobione światło przeciwmgielne tylne dla przeglądów
+ poprawiłem kolor zderzaka tylnego bo za bardzo odstawał od reszty - teraz jest lepiej

- Zregenerowana kierownica, gałka skrzyni biegów oraz fotele kierowcy i pasażera
- wymieniony przedni zderzak (zahaczyłem o jedną przeszkodę i nie podobało mi się małe pęknięcie więc zrobiłem całość)

- OC Ważne do Września 2025, badanie techniczne ważne do 19 stycznia 2025

- prędkościomierz na desce w KM nie w Milach


Na wszystkie wymienione powyżej naprawy i serwisy mam oczywiście faktury do wglądu.


Co do ceny - powyższe naprawy i serwisy to ~15-20 tys. jeśli odejmie się to od oferowanej przeze mnie ceny a następnie porówna z egzemplarzami dostępnymi na otomoto to moim zdaniem trudno o drugą taką opcję.

Zwłaszcza Grand Touring, Biała Perła 4x4 szyberdach. Mało tego jest.


Zatem jeśli interesuje Cię kupno rzetelnie prowadzonego samochodu, gdzie właściciel nie ma nic do ukrycia to zapraszam do kontaktu. Więcej opowiem telefonicznie lub na oględzinach.


Oczywiście zgadzam się na sprawdzenie samochodu na stacji diagnostycznej.
Oczywiście cena jest do negocjacji ale nie rodem z tureckiego bazaru :)

Ogłoszenie zamieszczam ze względu na chęć wymiany na nowsze auto.


Mazdę po wcześniejszym umówieniu można obejrzeć w Krakowie - okolice ul. Fabrycznej (w godzinach 9-17), a popołudniami i w weekendy na Mistrzejowicach (os. Piastów).


Zapraszam serdecznie do kontaktu i do oględzin samochodu! Moim zdaniem warto :)

 

21 października 2024 13:05

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2013

Model pojazdu

CX-9

Wersja

3.7 V6 Limitowana edycja

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Biały

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

44175

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Mistrzejowice

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store