Samochód posiadam od ok. 7 lat, użytkowany jest na co dzień. Limitowana wersja Niseko z brązowym dachem i elementami wykończenia wnętrza, w tym skórzanymi i podgrzewanymi fotelami.
Stan samochodu bardzo dobry. Wszystkie prace konserwacyjne wykonywane na bieżąco i potwierdzone fakturami. Auto jest kompletnie bezawaryjne.
Oryginalnie samochód posiadał silnik 1.8, ja kupiłem już po zmianie na 2.5 z Mazdy 6 z 2011 roku, silnik rozwija moc 170 KM co potwierdzone jest wykresem z hamowni. Większy silnik całkowicie odmienia to auto w porównaniu z raczej mułowatym 1.8. Na pokładzie 5-biegowa skrzynia manualna z której słynie MX-5, pracuje dużo przyjemniej i płynniej niż 6-biegowa, ma też otwarty dyferencjał który w codziennym użytkowaniu jest dużo bardziej komfortowy od LSD.
W samochodzie zrobionych jest jeszcze kilka innych rzeczy:
- sprężyny Eibach Pro-Kit
- tuning audio: wzmacniacz Match 62 DSP + głośniki Gladen (średniotonowe i twittery) + moduł Bluetooth + wyciszenie drzwi
- retrofity LED firmy Osram
- trochę subtelnych dodatków wizualnych w środku i na zewnątrz