Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 1
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 2
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 3
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 4
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 5
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 6
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 7
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 8
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 9
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 10
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 11
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 12
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 13
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 14
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 15
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 16
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 17
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 18
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 19
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 20
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 21
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 22
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 23
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 24
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 25
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 26
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 27
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 28
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 29
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 30
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 31
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 32

1 / 33

Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 1
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 2
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 3
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 4
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 5
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 6
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 7
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 8
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 9
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 10
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 11
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 12
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 13
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 14
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 15
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 16
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 17
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 18
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 19
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 20
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 21
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 22
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 23
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 24
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 25
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 26
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 27
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 28
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 29
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 30
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 31
Mazda MX-5 2.0 MZR Niseko - 32

Najważniejsze

Przebieg

137 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 999 cm3

Moc

160 KM

Opis

Witam,


Zmuszony jestem sprzedać moją Mazdę/Miatę MX5 NC1 z twardym dachem czyli tzw. PRHT, z najlepszym i jedynie słusznym silnikiem w tym modelu czyli 2.0 160KM ze szperą LSD w standardzie. Samochód jest w limitowanej wersji Niseko czyli z brązowymi fotelami skórzanymi z grzaniem, boczkami brązowymi, brązową kierownicą i gałką zmiany biegów. Przebieg i historia samochodu jest udokumentowana i na dzień dzisiejszy wynosi ok. 137 000 i cały czas rośnie ponieważ samochód jest w ciągłej eksploatacji.

Kupiłem ją we wrześniu 2023 roku i przez ten czas tylko lałem paliwo, wymieniałem olej i filtry i zrobiłem nią około 25 tyś km i cieszyłem się za każdym razem jak do niej wsiadałem. Ale tak to właśnie jest, że banan nie schodzi z twarzy jak się jeździ Miatą :) Wcześniej miała dwóch właścicieli w Niemczech i jednego w Polsce - jeden użytkował Mazdę przez 3-4 lata, kolejny trzymał ją przez ponad 10 lat robiąc śladowe przebiegi - do wglądu TUV-y a w Polsce była użytkowana wcześniej przez około rok czasu.

Mazda jest bezwypadkowa a miała malowane oba przednie błotniki i klapę bagażnika ze względu na ogniska korozji oraz tylny zderzak przez poprzedniego właściciela w Polsce - zdjęcia do wglądu + dane z raportu AutoDNA. Jest też cały segregator faktur i dokumentacji zdjęciowych. Auto miało u mnie zostać na dłużej, więc robiłem wszystko typowo pod siebie - lista poniżej.


W skrócie od najnowszych poczynionych prac:

- blaszki obniżające fotele od firmy Blow Off,

- dywaniki Eva szyte na miarę dobrane do koloru wnętrza,

- gałka zmiany biegów z rodowanego aluminium i klika innych gadżetów z firmy Jass Performance,

- siłowniki pneumatyczne maski,

- nakładki aluminiowe z firmy KM Parts,

- Felgi z NCFL2/Launch Edition z jak nowymi oponami Goodyear Efficient Grip Performance DOT 1022,

- Tarcze i klocki TRW,

- Wydech Ulter Sport (daje super brzmienie i nie męczy w długiej trasie),

- dwuetapowa korekta lakieru z zabezpieczeniem woskiem Fusso 12M,

- Moduł DRL w halogenach z homologacją,

- Moduł Wefa z BT i zestawem głośnomówiącym,

- Wymieniony płyn hamulcowy i odpowietrzony układ,

- Zabezpieczone podwozie (mycie, szlifowanie luźnych nalotów, neutralizator rdzy, podkład, substancja zabezpieczająca),

- Windshot Plexi I.L. Motorsport (obecnie zdemontowany),

- Czyszczenie wszystkich kanałów odprowadzających wodę i uszczelnienie podszybia,

- Czyszczenie przepustnicy

- Wymiana oleju w dyferencjale

- Wymiana oleju silnikowego i filtrów 2 tyś km temu.


OC i PT ważne do 28 lutego 2025.

Do auta posiadam także fabryczny wydech, koła letnie z felgami jak wyżej i z oponami Goodyear w bardzo dobrym stanie oraz zawieszenie sportowe Tein Mono Sport za dodatkową opłatą - nowy kosztuje ponad 8 tyś zł. Mam również naklejki z wersji Kuro i drugi komplet, którym jest czarny pasek przez cały samochód ale nie były naklejane nigdy. Jest również sportowy filtr powietrza K&N i te rzeczy też mogę oddać konkretnemu kupującemu.


Samochodem zrobiłem do tej pory prawie 25 tyś km i tylko lałem paliwo i zmieniałem olej a to znaczy, że jest to solidne japońskie autko, które daje mnóstwo frajdy z jazdy! Zaliczyła m.in. tripa po Europie ponad 4tyś km bez żadnego problemu oraz kilka zlotów Mazdowych i Cabrioletowych również bez żadnego problemu i zawsze wracałem na kołach :)


Polecam i zapraszam na jazdę próbną. Pierwsza osoba, która obejrzy samochód to się w nim zakocha i nim odjedzie :)

Do obejrzenia w Piasecznie lub w Warszawie po wcześniejszym umówieniu.

Oględziny możliwe również na trasie Warszawa - Gorzów Wielkopolski po wcześniejszym umówieniu bo często jeżdżę w okolice Gorzowa właśnie.

 

17 lutego 2025 7:28

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mazda

Model pojazdu

MX-5

Wersja

2.0 MZR Niseko

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2008

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

47500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Klimatyzacja automatyczna

Dach materiałowy

Tapicerka skórzana

Podgrzewany fotel kierowcy

Podgrzewany fotel pasażera

Sportowe fotele - przód

Kierownica skórzana

Kierownica ze sterowaniem radia

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Piaseczno, piaseczyński, Mazowieckie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...