Witam,
Zmuszony jestem sprzedać moją Mazdę/Miatę MX5 NC1 z twardym dachem czyli tzw. PRHT, z najlepszym i jedynie słusznym silnikiem w tym modelu czyli 2.0 160KM ze szperą LSD w standardzie. Samochód jest w limitowanej wersji Niseko czyli z brązowymi fotelami skórzanymi z grzaniem, boczkami brązowymi, brązową kierownicą i gałką zmiany biegów. Przebieg i historia samochodu jest udokumentowana i na dzień dzisiejszy wynosi ok. 137 000 i cały czas rośnie ponieważ samochód jest w ciągłej eksploatacji.
Kupiłem ją we wrześniu 2023 roku i przez ten czas tylko lałem paliwo, wymieniałem olej i filtry i zrobiłem nią około 25 tyś km i cieszyłem się za każdym razem jak do niej wsiadałem. Ale tak to właśnie jest, że banan nie schodzi z twarzy jak się jeździ Miatą :) Wcześniej miała dwóch właścicieli w Niemczech i jednego w Polsce - jeden użytkował Mazdę przez 3-4 lata, kolejny trzymał ją przez ponad 10 lat robiąc śladowe przebiegi - do wglądu TUV-y a w Polsce była użytkowana wcześniej przez około rok czasu.
Mazda jest bezwypadkowa a miała malowane oba przednie błotniki i klapę bagażnika ze względu na ogniska korozji oraz tylny zderzak przez poprzedniego właściciela w Polsce - zdjęcia do wglądu + dane z raportu AutoDNA. Jest też cały segregator faktur i dokumentacji zdjęciowych. Auto miało u mnie zostać na dłużej, więc robiłem wszystko typowo pod siebie - lista poniżej.
W skrócie od najnowszych poczynionych prac:
- blaszki obniżające fotele od firmy Blow Off,
- dywaniki Eva szyte na miarę dobrane do koloru wnętrza,
- gałka zmiany biegów z rodowanego aluminium i klika innych gadżetów z firmy Jass Performance,
- siłowniki pneumatyczne maski,
- nakładki aluminiowe z firmy KM Parts,
- Felgi z NCFL2/Launch Edition z jak nowymi oponami Goodyear Efficient Grip Performance DOT 1022,
- Tarcze i klocki TRW,
- Wydech Ulter Sport (daje super brzmienie i nie męczy w długiej trasie),
- dwuetapowa korekta lakieru z zabezpieczeniem woskiem Fusso 12M,
- Moduł DRL w halogenach z homologacją,
- Moduł Wefa z BT i zestawem głośnomówiącym,
- Wymieniony płyn hamulcowy i odpowietrzony układ,
- Zabezpieczone podwozie (mycie, szlifowanie luźnych nalotów, neutralizator rdzy, podkład, substancja zabezpieczająca),
- Windshot Plexi I.L. Motorsport (obecnie zdemontowany),
- Czyszczenie wszystkich kanałów odprowadzających wodę i uszczelnienie podszybia,
- Czyszczenie przepustnicy
- Wymiana oleju w dyferencjale
- Wymiana oleju silnikowego i filtrów 2 tyś km temu.
OC i PT ważne do 28 lutego 2025.
Do auta posiadam także fabryczny wydech, koła letnie z felgami jak wyżej i z oponami Goodyear w bardzo dobrym stanie oraz zawieszenie sportowe Tein Mono Sport za dodatkową opłatą - nowy kosztuje ponad 8 tyś zł. Mam również naklejki z wersji Kuro i drugi komplet, którym jest czarny pasek przez cały samochód ale nie były naklejane nigdy. Jest również sportowy filtr powietrza K&N i te rzeczy też mogę oddać konkretnemu kupującemu.
Samochodem zrobiłem do tej pory prawie 25 tyś km i tylko lałem paliwo i zmieniałem olej a to znaczy, że jest to solidne japońskie autko, które daje mnóstwo frajdy z jazdy! Zaliczyła m.in. tripa po Europie ponad 4tyś km bez żadnego problemu oraz kilka zlotów Mazdowych i Cabrioletowych również bez żadnego problemu i zawsze wracałem na kołach :)
Polecam i zapraszam na jazdę próbną. Pierwsza osoba, która obejrzy samochód to się w nim zakocha i nim odjedzie :)
Do obejrzenia w Piasecznie lub w Warszawie po wcześniejszym umówieniu.
Oględziny możliwe również na trasie Warszawa - Gorzów Wielkopolski po wcześniejszym umówieniu bo często jeżdżę w okolice Gorzowa właśnie.