Silnik: 2.0 MZR - silnik oryginalny poliftowy bez modyfikacji
Moc silnika: 160 km
Skrzynia biegów: manualna 6 biegowa, dyfer 4.1
Kolor lakieru: Copper Red Mica
Wykończenie wnętrza: skóra beżowa
Przebieg: 116 tys. km - 73 tys. mil
Rok produkcji: 2009
Data I rejestracji: 2010
Zawieszenie: Thunder Lane (Timbur) V1, stabilizatory RX-8 przód+tył proszkowo polakierowane na zółto, rozpórki podwozia lakierowane proszkowo na czarno, częściowo zmienione tuleje zawieszenia na czerwone Strongflex, nowe łączniki stabilizatora Lemforder
Hamulce: przód swap RX-8, profesjonalnie odnowione zaciski (ocynkowane, proszkowo lakierowane, nowe tłoczki, prowadnice i gumki), wszystkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie Pizza Brakes, płyn hamulcowy RBF600, tylne zaciski oryginalne w świetnym stanie, wszystkie nowe tarcze Rotinger i klocki
Koła: felgi Haxer 8x17 ET38, opony semi-slick Federal RS-PRO 215/45/17
Układ wydechowy: tłumik końcowy Cobra wersja Road, nowy jeszcze niezałożony kolektor wydechowy 4-1 Weldman owinięty bandażem DEI
Car-audio: głośniki Xcelsus audio XU6.2i, wzmacniacz Rainbow Dream 2, okablowanie Klotz, radio Sony XAV-AX1000 z carplay, moduł do sterowania multifunkcją, drzwi wygłuszone matami Vibrofiltr Pro 2.0, customowa zabudowa słupków pod tweetery + obszycie tapicerką
Akcesoria: customowe reflektory z żarówkami Osram Led h7 gen2 z ringami, dedykowane halogeny DRL, customowa kierownica z podcięciem, gałka zmiany biegów JassPerformance, wskaźniki AutoGauge z serii Premium temperatura oleju i cieczy w dedykowanej podstawce #formiatawithlove, blaszki obniżające fotel kierowcy, zabezpieczenie antykradzieżowe, manetka wycieraczek RX-8 z możliwością ustawienia częstotliwości działania wycieraczek, uchwyt na gaśnicę Cybul + gaśnica 2kg, nakładki pedałów i podstopnica IL Motorsport
Sprzedam mój prywatny samochód Mazda MX-5 NC FL PRHT w najwyższej wersji wyposażenia Grand Touring z 6 biegową manualną skrzynią biegów, elektrycznie otwieranym twardym dachem, tempomatem, automatyczną klimatyzacją i podgrzewanymi skórzanymi fotelami.
Co najważniejsze w tym modelu - samochód jest w niezwykle dobrej kondycji, nie jest pordzewiały i nie wymaga ratowania podwozia zaraz po zakupie. Samochód nigdy nie był użytkowany podczas polskiej zimy, nie widział soli drogowej i był cały czas garażowany.
Samochód sprowadziłem w 2021 r. z USA (Georgia) z przebiegiem 64 tys. mil z delikatnym uszkodzeniem blacharskim przodu (podłużnice, chłodnice, zawieszenie i konstrukcja auta były nienaruszone - posiadam całą dokumentację foto z licytacji, odbioru auta, naprawy i eksploatacji przez wszystkie lata oraz raport Carfax). Przy okazji naprawy zmieniłem przód na ostatni lifting. Przy naprawie w większości bazowałem na nowych częściach z ASO - posiadam faktury na zakup części. Samochód jest przystosowany do polskich warunków, ma dołożone światło przeciwmgielne, przerobione reflektory bez pomarańczowych świateł pozycyjnych oraz zmienione tarcze zegarów na oryginalne europejskie.
MX-5 eksploatowałem z najwyższą starannością jako dodatkowe auto weekendowe - rocznie robiłem nim mniej niż 5 tys. km. Olej zmieniałem co ok. 5 tys. km (co roku) na Millers CFS 5w40 NT+. W skrzyni i dyfrze również zalany jest olej Millers. W układzie chłodzenia zmieniony płyn na Motula. Samochód posiada szereg modyfikacji wymienionych wyżej, które poprawiają radość z jazdy m.in dobrze grające car-audio i przyjemny dla ucha wydech końcowy Cobra w wersji Road (film z dźwiękiem mogę przesłać) - modyfikacje przeprowadzane były bez oszczędzania. Samochód nie wymaga wkładu finansowego na naprawy czy wymianę części eksploatacyjnych. Opony i hamulce mają raptem 2 tys. km przebiegu i są praktycznie jak nowe.
Do auta w cenie dokładam wiele oryginalnych części, jak i dodatków, które nie zostały zamontowane: oryginalna szpera, część czerwonych tulei Strongflex tylnego zawieszenia, oryginalne zaciski przednie w świetnym stanie, tylne zaciski z RX-8 pod większe tarcze, kolektor Weldman 4-1 owinięty bandażem DEI, oryginalne zawieszenie + sprężyny Eibach Pro-Kit, pozostałości po oryginalnym audio Bose.
MX-5 wystawiam na sprzedaż z powodu konieczności pozyskania środków na inwestycję - samochód miał zostać u mnie na zawsze i nie był szykowany na sprzedaż.
Oczywiście wyrażam zgodę na sprawdzenie stanu technicznego przez specjalistów i rzeczoznawców.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.