Posiadam Mazdę MX5 ND w specyfikacji jak poniżej:
- skrzynia biegów po wymianie
- wymieniony olej w skrzyni MILLERS TRX/MTF 75W90
- zaciski fabryczne wymalowane proszkowo (przód/tył) czarny połysk
- przewody hamulcowe w oplocie przód / tył
- wymieniony płyn hamulcowy RBF660
- wymieniony olej dyferencjału MILLERS MOTORSPORT CRX LS 75W140 NT
- wymieniony filtr/olej silnikowy MILLERS XF LONGLIFE ECO 5W30
- felgi fabryczne pomalowane proszkowo czarny połysk
- lusterka pomalowane w kolor piano black
- emblemy pomalowane w kolor piano black
- kierunkowskazy ledowe dynamiczne dymione
- obrysówki ledowe dymione
- nowy akumulator
- nowy skraplacz klimatyzacji
- geometria u Pana Sylwka (forumowy magik)
- dyferencjał ze szperą Fiat Abarth
- Hamulce 4-o tłoczkowe Wilwood czarne / tarcza 310 mm z nowym klockiem BP10 na przodzie
- kolektor wydechowy 4-1
- strojenie DiSi Tune
- Bilstein B12 (B8 plus eibach pro-kit)
Wszystkie płyny wymienione (silnik, skrzynia, dyfer, hamulce), silnik po remapie - aktualnie 190 HP, w perspektywie montaż wałków sportowych i ponowny remap, dyferencjał ze szperą z Fiata 124 Abartha z przełożeniem 3.454 , po montażu wałków i remapie w kompilacji z krótszym dyferencjałem auto będzie wyjątkowo elastyczne w ruchu miejskim jak i na torze :)
Jak widać koła i zaciski odświeżone, nowe klocki.
W 100% gotowe do jazdy.
Zapraszam na jazdę testową.