W moim posiadaniu od 2020 roku, serwisowana w ASO w Poznaniu, zero bolączek, kolor dachu w połączeniu z lakierem brilliant black robi niesamowite wrażenie, a pełen pakiet dokładek, spojler na tylnej kalpie, zaciski brembo, fotele recaro, tłumik cobalt, felgi BBS dopełniają wizualną ekstazę, opony z zerowym zużyciem bieżnika, OC, AC na rok, PT do 12.2025 r.
Wersja Club, czyli zamiast zbędnego "start-stop", a w zamian fabrycznie montowane amortyzatory bilstein, rozpórki kielichów przód, zaciski 4 tłoczkowe brembo, koła bbs, fotele recaro (nieprzetarte). Tłumik nie jest głośny, ale poprawia wrażenia dźwiękowe względem oryginalnego (oryginalny dodaję do auta). Mazda z 2 połowy 2018 roku, czy tzw. "mały lift" tzn poprawiona skrzynia, wyświetlacz i dach.
Zdjęcia z aukcji oraz prac przy aucie czy filmy z przeglądu w ASO Mazda udostępnię dla poważnie zainteresowanych. To nie jest kolejna ND zmęczona życiem, to super samochód na spotkania fanów modelu i przejażdżki w słońcu.