Dzień dobry,
oferuję na sprzedaż swoją śliczną Mazdę MX-5 NBFL. Jestem jej właścicielem od prawie 3 lat , jest na mnie zarejestrowana. Zrobiłem nią 12 tys.km.
__________________________
Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży, nie wystawiam faktur, nie prowadzę żadnej działalności gospodarczej.
_____________________________
Miata przyjechała z Niemiec 6 lat temu, jestem jej drugim właścicielem w kraju.
Zakupu doskonałem od poprzedniego właściciela w Ostródzie.
__________________________
Informacja dla oglądających to ogłoszenie na OLX: proszę wejść na serwis OTOMOTO, gdzie jest 40 zdjęć mojej Mazdy. Zdjęcia wykonane 21 października 2024.
__________________________
Auto nadaje się idealnie na prezent, który możesz sprawić sobie lub bliskiej osobie:)
Na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciach.
__________________________
Auto zadbane, bardzo ładnie się prezentuje. Jestem osobą niepalącą, więc wnętrze ma sympatyczny zapach skórzanej tapicerki.
__________________________
Mechanicznie brak zastrzeżeń, auto mocno doinwestowane, silnik pracuje równo na zimnym i ciepłym.
Jeśli potrzebujesz, to wkręca się spokojnie bez problemów na wysokie obroty, utrzymując temperaturę i ciśnienie oleju w normie, to naprawdę solidna i pancerna jednostka.
_______________________
I teraz taka ciekawostka, ze nie wiem czy mam coś robić z silnikiem...
Mianowicie jeden mechanik twierdzi, że trzeba wymienić uszczelniacze zaworowe, bo od 15-ej sekundy po uruchomieniu do około minuty widać biały dym.
Później już nie ma dymu.
Przy tym dodam, że nie ma wycieków.
Mazda nie bierze oleju.
Płynu chłodniczego też nie ubywa.
Ale inny mechanik twierdzi, że tak bywa kiedy jest zimno, bo to efekt zawilgocenia układu wydechowego. Skoro po minucie już nie ma dymu, to nic nie trzeba robić. Brak ubytku oleju faktycznie to potwierdza. Też jest to tak opisywane na forach internetowych.
___________________________
Poniżej w opisie podam listę napraw oraz wymiany części z ostatnich 3 lat, na które posiadam faktury, rachunki i paragony (przekażę je kupującemu).
Wszystko udokumentowane.
Na desce rozdzielczej brak jakichkolwiek alarmów.
Silnik nie był myty, ani pucowany.
__________________________
Jeśli chodzi o kwestie blacharskie, to w szłym wymieniono podłużnice przednie, profesjonalnie i porządnie za prawie 4 tys.zł. Tak więc główna bolączka Miaty usunięta:)
Fotki z naprawy posiadam, całą historię przekażę nabywcy.
__________________________
Dolne ranty drzwi bez rdzy, tak samo klapa bagażnika bez rdzy.
Mazda jest moim małym projektem, do uzyskania statusu perełki wystarczy za jakieś 2-3 lata zająć się progami.
Na tylnym lewym błotniku, na jego rancie pojawiły się małe "burchelki", dosłownie kilka sztuk na odcinku 10cm.
Miałem zrobić to w 2025 roku, ale zmieniam plany motoryzacyjne.
_______________________
Powód sprzedaży? Po prostu zmiana priorytetów, czas na jeszcze większe emocje, MX5 ND już na wiosnę! :) póki są jeszcze porządne mocne silniki benzynowe w Mazdach!
_________________________
_________________________
Mazda jest gotowa do jazdy tu i teraz:)
_________________________
Przechowywana w suchym garażu od 6 lat w kraju, wcześniej nie wiem.
_________________________
Wyposażenie:
- skórzane fotele czarno-czerwone, bez żadnych dziur i bez przepaleń
- podgrzewane fotele
- czujnik nie zapiętych pasów bezpieczeństwa
- czujnik nie wyłączonych świateł mijania
- skórzana kierownica
- skórzany drążek zmiany biegów
- skórzana rączka hamulca ręcznego
- elektryczne szyby
- nowe oryginalne dywaniki welurowe z serwisu Mazdy
- nowe radio Sony z Bluetooth, 6 głośników, idealne do odtwarzania muzyki z telefonu, także ze Spotify i Tidal oraz do rozmów telefonicznych, bez radia będzie 400 zł taniej
- zmieniarka płyt CD
- centralny zamek z pilotem, który otwiera też tylną klapę bagażnika
- działająca wysuwana automatycznie antena
- oryginalny Roll Bar
- materiałowy dach w stanie idealnym, bez żadnych dziur i podobnych historii, oczywiście jest szczelny
- elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka boczne
- 2 kluczyki + pilot do zamka centralnego
- szklana podgrzewana tylna szyba
- 2-letnie opony całoroczne BFGoodrich Allseason2 (marka należy do koncernu Michelin) z bieżnikiem 6 mm
- oryginalna rozpórka nad silnikiem
______________________
Oto lista napraw i wymian eksploatacyjnych. Niektórych rzeczy nawet nie musiałem robić, ale zrobiłem:
- kompletne sprzęgło z wysprzęglikiem + uszczelniacz wału korbowego
- tarcze i klocki tył, prawy tylny zacisk hamulcowy
- kompletny tłumik
- 2 sondy lambda
- sprężyny tylne
- uszczelka pokrywy zaworów
- olej w tylnym moście i skrzyni biegów
- olej silnika i filtry raz w roku, czyli co 7 tys.km
- przewody zapłonowe i świece
- przepływomierz
- zawór PVC
- nowy Windshot, bo stary był porwany
- zakup nowych opon, o których już pisałem
- linka hamulca ręcznego
- czyszczenie przepustnicy
- akumulator zmienił poprzedni właściciel
- i oczywiście przypomnę, że podłużnice są nowe, reperaturki wstawione i profesjonalnie zabezpieczone
- płyn chłodniczy
- płyn hamulcowy
- pióra wycieraczek Bosch
- dach impregnowałem już jakieś 5-6 razy
- skórzana tapicerka czyszczona i pielęgnowana dedykowanymi produktami
- polerka reflektorów przednich
- rozrząd wymieniony przez poprzedniego właściciela przy przebiegu 161 tys.km
- i jeszcze pewnie inne rzeczy o których zapomniałem...
_________________________
_________________________
I tak na podsumowanie:
- serwis olejowy i filtry miesiąc temu
- PT przegląd techniczny wykonałem dzisiaj (21 października) więc na rok spokoju do października 2025
- OC do kwietnia 2025
________________________
________________________
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66,§ 1. kodeksu cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualności ogłoszenie. Zapis ten został zawarty ze względu na możliwość drobnych ludzkich pomyłek.