Mazda MX-5 NBFL wersja Impuls:
• Wersja poliftowa, ostatni rok produkcji modelu NB.
• Najmocniejszy silnik 1.9 ze zmiennymi fazami rozrządu, 147 KM.
• Skrzynia 5-biegowa ze szperą (TorSen).
• Drewniana kierownica (Nardi) i gałka biegów.
• Beżowe skóry.
• Ogrzewane fotele.
• Klimatyzacja.
• Persening w kolorze tapicerki.
• Radio fabryczne.
• Oryginalna książka serwisowa w zestawie
• Samochód bezwypadkowy i nieuszkodzony.
• Oryginalne folie na nakładkach progowych od nowości :)
Drugi właściciel – kupiony w 2015 roku od pierwszego właściciela w Niemczech, jako najdroższe auto wystawione wówczas na mobile.de z przebiegiem ok. 60 000 km.
Auto kupione było w pełni seryjne – wszystkie części seryjne są zachowane. Wymieniane na bieżąco wszystko, co możliwe – w aucie nie ma jednej niedziałającej lub zużytej części.
Nieużywany torowo – robi kilka niedużych tras rocznie.
Modyfikacje:
• Duży roll-bar – zabezpieczający przed skutkami dachowania i jednocześnie usztywniający konstrukcję (oryginalny sound bar zachowany).
• Komplet 4 rozpórek – przód i tył, góra i dół.
• Lekki akumulator żelowy – oszczędzający 14 kg w bagażniku.
• Wszystkie tuleje metalowo-gumowe w zawieszeniu (aż 32 sztuki) wymienione na twarde Mazda Sport.
• Poduszki silnika i dyfra z twardej gumy Mazda Sport – przez co przenosi do wnętrza nieco wibracji.
• Najwyższy model zawieszenia Ohlins R&T z pełną regulacją wysokości i tłumienia – obecnie auto jest obniżone o ok. 20 mm i ustawione na 2/3 sztywności z przodu oraz 1/2 sztywności z tyłu.
• Stabilizatory regulowane H&R z przodu i tyłu – czynią auto wyraźnie nadsterowne, w bardzo przewidywalny i progresywny sposób.
• Kierownica – mniejsza, lżejsza Nardi Torino, zachowująca styl wnętrza i dająca więcej miejsca na nogi (brak regulacji) (oryginalna zachowana).
• Felgi – najlżejsze możliwe (5,1 kg), szersze niż seryjne i z mniejszym offsetem – auto lepiej trzyma się drogi i ma mniejszą masę nieresorowaną (oryginalne felgi zachowane).
• Opony – łagodny semi slick – dobrze odprowadza wodę i jednocześnie świetnie klei po rozgrzaniu, nie wyje podczas jazdy.
• Przewody hamulcowe i sprzęgłowe w oplocie.
• Mocniejsze klocki hamulcowe.
• Podpora pompy hamulcowej.
• Mocowanie silnika, skrzyni i dyfra IL Motorsport.
• Mocowanie przekładni kierowniczej IL Motorsport.
• Wiele drobnych usprawnień z Flyin Miata i Rev9.
Dodatkowe informacje:
• Olej Eneos 5W30 wymieniany co roku, bez względu na przebieg.
• Dach w idealnym stanie – konserwowany co roku.
• Wnętrze w idealnym stanie.
• Oryginalna książka serwisowa w zestawie
W 2021 roku zrobione kompleksowe odświeżenie podwozia za 15 000 zł (faktura i zdjęcia) – w efekcie nie ma grama rdzy. Przy okazji dodana izolację termiczna wydechu, aby wyeliminować problem z grzaniem się tunelu środkowego. Lakier na całym aucie oryginalny (poza progami i tylnym zderzakiem - drobne zarysowanie, posiadam zdjęcia).
Sprzedaż na fakturę VAT - marża.