Na sprzedaż mam mój ukochany samochód Mazde mx-5 generacji NCII (poliftowa). Świetny, legendarny samochód, doceniony przez krytyków z wielką społecznością w Polsce.
Jest to jedna z limitowanych wersji tego auta, co oznacza fabrycznie czerwone ledy w środku, niestandardowe sportowe progi, chrom na zagłówkach, owiewce szyby oraz klamkach, podświetlane progi na czerwono, światła przeciwmgielne i parę innych fajnych detali.
Samochód jest dopiero po "zabezpieczeniu na lata" (wszystko rozpisane na dole), niestety głód na coś nowego oraz więcej koni mechanicznych zdominował sentyment i łzy. :(
Mocniejsza wersja z niezawodnym silnikiem wolnossącym 2.0, PRHT(Power-retractable-hard-top) czyli elektrycznie zamykany twardy dach, co sprawia, że samochód jest całoroczny. Silnik z niesamowitą kompresją, sprawia, że auto świetnie się prowadzi, oraz mocy nie brakuje.
Parę faktów oraz zmian:
- OEM'owe felgi 17'' od Mazdy oraz 16'' zimowe - dwa oddzielne zestawy kół, oba wyposażone w topowe gumy Michelin Pilot Sport i Michelin Pilot Alpine.
- Nowe tarcze oraz klocki z pomalowanymi termoresistant lakierem na czerwono - profesjonalnie lakierowane, wytrzymują wszelkie temperatury od tarczy, trzmają się perfekcyjnie już 3 lata.
- Kompletny remont oraz zabezpieczenie całego podwozia: usunięcie jakiejkolwiek rdzy, nowy most, zabezpieczenie nowym lakierem i warstwą antykorozyjną (kompletnie), nowe amortyzatory Bilstein
- Niedawno robiona zbierzność, wszystko tip top.
- NOWE reflektory fabryczne - nowe odbłyśniki, nowa pokrywa - super świecą oraz naprawdę wszystko widać w nocy (jak niewiele z mx-5 naprawde nadaje się do jazdy w nocy).
- Nowy sportowy kolektor dolotowy zakładany przez niezawodny serwis MX-5 Centrum w Warszawie, który spowodował lepszą responsywność oraz zwiększył moc do 178 KM (mamy wykres z hamowni). Autko już brzmi super i nawet coś tam strzela, ale warto mu dołożyć nowy tłumik:)
- Lakierowana na czerwono rozpórka pod maską (wizualnie +200KM).
- Kompletnie odrestaurowany lakier po wielo stopniowej korekcie lakieru oraz na nowo zabezpiecznowy 2 tygodnie temu twardą powłoką ceramiczną Zvizzer 9H z gwarancją na 4 lata lub 40 000 kilometrów powoduje nie tylko hydrofobiczny efekt i nie brudzący się samochód, ale również niesamowicie lśni w dzień i w nocy - stan P E R F E C T!
- TUNING WIZUALNY W środku: wymieniona gałka zmiany biegów na Sparco, osłona skrzynii biegów oraz hamulca ręcznego z taniej ecoskóry wymieniona na wysokiej jakości alkantarę z czerwonymi przeszyciami, oklejona karbonem deska rozdzielcza, elementy uchwytów na drzwiach, elementy kierownicy oraz lakierowany na czarno uchwyt od hamulca ręcznego.
Nowe dywaniki od EVADywaniki ze specjalnej gumy w pattern hexagonowy - jeszcze nawet z nimi nie jeździłem, absolutnie nowe - dobrałem te dywaniki, ponieważ przy szybkiej zmianie biegów oraz dynamicznej jeździe, można się spokojnie na nich oprzeć nogi, a mata nie zmieni pozycji co zapewnia dużo lepszy komfort jazdy - z doświadczenia mówię.
- Kierownica po tuningu w "MojaKierownica.pl": zmieniona kompletnie geometria kierownica z wbudowanymi biecpsami i tricepsami, wyprofilowania pod kciuki oraz spłaszczony dół (zaufajcie, że to znacznie zwiększa komfort jazdy). Cała pokryta wysokiej jakości alkantarą z przeszyciami czerwoną nicią (pasuję do całego środka).
- NOWY MODUŁ SONY CARPLAY - coś bez czego ten samochód nie miał by sensu, ponieważ wiele 'aftermarketowych' modułów strasznie się zacina, ja kupiłem najdroższy i najbardziej polecany na rynku od SONY, z Carplay i Android Auto oraz zrobiłem wyprowadzenie kabla do podłokietnika.
- Tuning Wizualny outside: Dołożona lotka karbonowa(prawdziwy karbon), która nie tylko znacznie polepsza wygląd tego auta, ale również zwiększa jego docisk i poprawia jakość i bezpieczeństwo przy szybkiej jeździe - czuć różnicę.
Znaczki mazda - oklejone karbonem przód i tył
Dołożony 'aftermarket' splitter przedni, co również znacznie poprawia wygląd auta.
- Skórzane i PODGRZEWANE (Exclusive) fotele kierowcy i pasażera, pomagają w zimę.
- Twarda ceramika na wszystkich szybach u lusterkach, super efekt hydrofobiczny.
Auto było zawsze regularnie serwisowane, wszystko robione porządnie, a poważne rzeczy takie jak wymiana uszczelki pod głowicą byłą robiona u samych ekspertów w MX-5 Centrum.
Wiele osób mówi, że jest to auto weekendowe, ale ja na spokojnie do Amsterdamu, po Holandii i spowrotem pojeździłem z uśmiechem na twarzy. Przez ostatni rok bardzo mało jeździłem, nie był to mój samochód na codzień, głównie stał, bo zabezpieczaliśmy go na lata, ponieważ miał z nami zostać już do końca swoich dni - ale podobno w takim stanie dobrze się sprzeda. :(
Autem jeździłem na codzień przez pierwsze 2,5 lat jego posiadania, ale nigdy nim NIE driftowałem (nie umiem, nie ciekawi mnie to). Super wizualnie jest według mnie zrobione w środku, nie za dużo, ale karbon i czerwone detale z alkantarą super nawzajem się komplementują. Lakier z ceramiką - dzieło sztuki.
Przez ostatni rok w ten samochód został władowany WIR pieniędzy, na wszystko mamy potwierdzenia, zdjęcia i faktury. Absolutnie żadnego inwestowania w ten samochód nie potrzeba (chyba, że jakiś fajny tłumik... :)).
W razie pytań proszę dzwonić - auto stoi pod Warszawą.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.