Oferuję nietuzinkowy, piękny samochód jakim niewątpliwie jest Mazda RX-8 Revolution. Samochód na żywo prezentuje się znakomicie. Czerwony metaliczny lakier w połączeniu z czarno-czerwoną tapicerką robi świetne wrażenie.
Samochód zachowany w oryginale, jest bezwypadkowy i posiada niski udokumentowany przebieg. Serwisowany na bieżąco zgodnie z zaleceniami producenta. Nie był używany na torze, używany raczej sporadycznie jako jeden z samochodów w rodzinie, częściej do weekendowych przejażdżek w słoneczne dni.
W moim posiadaniu od maja 2022r. Pierwszy polski właściciel zakupił go w 2007r. w salonie Mazdy w Niemczech i sprowadził go zaraz do kraju na co posiadam archiwalną fakturę zakupu z salonu Mazdy oraz dołączone do samochodu dokumenty w tym instrukcje obsługi, oryginalną książkę serwisową, wiele różnych rachunków, trzy kluczyki w tym dwa z pilotem i jeden serwisowy. Słowem wszystko co powinien mieć opuszczając fabrykę.
Wnętrze zachowane w oryginale w bardzo dobrym stanie, nosi jedynie drobne ślady użytkowania odpowiednie do jego wieku i przebiegu. Wszystkie elementy wyposażenia są sprawne i kompletne. Posiada między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele przednie, elektryczne regulowane lusterka boczne, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, system nagłośnienia z możliwością sterowania na kierownicy, poduszki powietrzne.
Zewnętrznie również prezentuje się bardzo dobrze. Lakier jest zadbany i regularnie woskowany. Głębia koloru, połysk i ogólne wrażenie super.
W kilku miejscach typowych (progi, nadkola) pojawiły się pierwsze drobne ogniska korozji. Niczego nie ukrywam więc na zdjęciach można to zobaczyć. Jest jedna drobna wgniotka z tylu też widoczna na jednym ze zdjęć.
Mechanicznie wszystko jest sprawane. Samochód prowadzi się pewnie a w zakrętach "przyklejony do drogi" jak na Mazdę RX-8 przystało. Nie ma problemów z odpalaniem na zimnym czy na ciepłym silniku. Zainstalowany jest mocniejszy (2KW) rozrusznik i nowy japoński akumulator Yuasa YBX 5068 ( na gwarancji).
Poprzedni zdemontowany rozrusznik jest sprawny i mogę go oczywiście wydać nowemu nabywcy. Aktualnie zalany jest olejem rekomendowanym przez producenta tj. Dexelia Ultra 5W/30. Kwestię wymiany oleju na inny pozostawiam nowemu nabywcy.
Po zakupie w 2022r. zgłosiłem się do salonu Mazdy w Krakowie na wykonanie akcji serwisowej, która była zalecana przez producenta. W ramach akcji serwisowej dokonano:
wymiany wahaczy przód
wymiany przewodów chłodnicy oleju
wymiany inflatora poduszki kierowcy
wymiany inflatora poduszki pasażera
wymiany świec dolnych
wymiany korpusu pompy paliwa
poza akcją serwisową wymieniono w salonie Mazdy:
olej Dexelia Ultra 5W/30 wraz z filtrem oleju
płyn chłodniczy Mazda Coolant FL22 oraz górne świece
wszystkie powyższe czynności zostały wpisane do książki serwisowej pojazdu
Dodatkowo u specjalisty od Wankli w Krakowie wymieniłem płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów oraz olej w dyferencjale.
Trudno jest mi się rozstać z tym samochodem ale niestety przyszedł czas na zmiany i zdecydowałem się wystawić go na sprzedaż.
Zaineteresowanych gorąco zachęcam do kontaktu telefonicznego. Gdybym nie odbierał to proszę zostawić wiadomość SMS z prośbą o kontakt w sprawie Mazdy - oddzwonię.
Samochód do obejrzenia w Krakowie. Zgadzam się na oględziny u dowolnego mechanika, w ASO, SKP czy innego eksperta- wybranego przez potencjalnego nabywcę.
W ostatnich dniach doszło do drobnego uszkodzenia (wgniotki) na prawym przednim nadkolu - efekt kontaktu z innym samochodem przy zmianie pasa ruchu. Koszt usunięcia uszkodzenia u specjalisty od "wgniotek" został wyceniony na kwotę 800 do 1000zł + koszt nowego bocznego kierunkowskazu (oryginał Mazda) 150zł. Naprawa nie wymaga ponownego lakierowania. Mogę to wykonać przed sprzedażą na życzenie nowego nabywcy lub obniżyć kotę za samochód. Uszkodzenie widoczne jest na ostatnim zdjęciu.