Mazda RX-8 - 1
Mazda RX-8 - 2
Mazda RX-8 - 3
Mazda RX-8 - 4
Mazda RX-8 - 5
Mazda RX-8 - 6
Mazda RX-8 - 7
Mazda RX-8 - 8
Mazda RX-8 - 9
Mazda RX-8 - 10
Mazda RX-8 - 11
Mazda RX-8 - 12
Mazda RX-8 - 13
Mazda RX-8 - 14
Mazda RX-8 - 15
Mazda RX-8 - 16

1 / 17

Mazda RX-8 - 1
Mazda RX-8 - 2
Mazda RX-8 - 3
Mazda RX-8 - 4
Mazda RX-8 - 5
Mazda RX-8 - 6
Mazda RX-8 - 7
Mazda RX-8 - 8
Mazda RX-8 - 9
Mazda RX-8 - 10
Mazda RX-8 - 11
Mazda RX-8 - 12
Mazda RX-8 - 13
Mazda RX-8 - 14
Mazda RX-8 - 15
Mazda RX-8 - 16

Najważniejsze

Przebieg

92 259 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 308 cm3

Moc

192 KM

Opis

Dobry wieczór

Mam na sprzedaż następujące autko:

Mazda RX-8 z 2006 roku o numerze nadwozia: JMZSE17N260140874. Wersja silnikowa 192 HP.

Samochód pochodzi z Niemiec i do Polski trafił w 2012 roku. Jestem jego 4 wlascielem w Polsce.

Poprzedni właściciele jak i ja bardzo dbali o samochód z czego jest teczka dokumentów, instrukcja po niemiecku, książka serwisowa, 3 kluczyki itd.

Samochód jest w oryginalnym lakierze oraz posiada oryginalny przebieg 92 000km (może wzrosnąć bo jest w ciągłym użyciu).

Polisa ważna do: 25.03.2025

Przegląd ważny do: 20.04.2025 od dnia jego wykonania jestem też właścicielem.

Za mojej kadencji auto przeszło następujące naprawy/modyfikacje:

Naprawy:

- Wymiana oleju i filtrów: pierwszy raz przy 83 940km i drugi raz przy 90 150km

- Wymiana cewek: pierwszy raz na NGK przy 83 940km i drugi raz na OEM przy 87 120km

- Wymiana przewodów na NGK przy 83 940km

- Wymiana świec na NGK przy 83 940km

- Filtr kabinowy na Bosch przy 83 940km

- Oleje dyferencjału oraz skrzyni biegów przy 84 120km

- Uzupełnienie klimatyzacji przy 85 000km

- Czyszczenie przepływomierza przy 83 940km oraz 90 150km

- Umycie tylnich nadkoli, tylnich osłon wraz z zabezpieczeniem całości woskiem do podwozia Cx-80 przy 86 000km

Modyfikacje:

- Montaż zegara temperatury oleju oraz temperatury wody od Autogauge wraz z najwyższej klasy uchwytem od OctoClassic

- Montaż podstawki pod filtr oleju od Autogauge oraz montaż "podstawki" pod temperaturę oleju Epman,

- Montaż chłodnicy wody od Turboworks wraz z wymianą płynu OEM przy 85 000 km

- Montaż podstawki własnej produkcji za chłodnice na dwa wentylatory typu SPAl (jeden mocniejszy drugi słabszy) przy 85 000km

- Montaż termostatu Mishimoto przy 85 000km

- Wymiana rozrusznika na N3R3 wraz z jego regeneracją przy 86 298 km

- Montaż oraz "regeneracja" używanego suchego układu dolotowego od Injen (czyszczenie go przy montażu 85 000km oraz przy ostatniej wymianie oleju w/w)

- Montaż AirDucta "ala" RB od Borysa wraz z pozbyciem się zaślepki zderzaka przy 85 000km

- Podczas wymiany chłodnicy wszystkie wyjęte wtedy elementy metalowe zostały poddane regeneracji: jak śrubki dane do ocynku oraz kratki, mocowania itp. oddane do malowania proszkowego

- Wymiana przewodów płynu chłodniczego na dedykowane od FMIC przy 85 000km (opaski wymienione na nierdzewne)

- Wymiana pompki sprzęgła na Blueprint było to na szybko bo padła w trasie i nie zapisałem kiedy była wymiana, myślę że przed 85 000km

- Wymiana pękniętego pedału sprzęgła na taki nie pęknięty, oraz dodatkowe spawanie go w celu uniknięcia kolejnej takiej awarii przy 92 000km

- Kolejna wymiana pompki sprzęgła na nową od TRW przy 92 000km

- Odrazu o zakupie wykonana "mapa" pompu oleju oraz zmiana temperatur załączających wentylatory przez Revservice

- Dla chętnych mogę zostawić maskę "ala" Rmagic od Borysa lub założyć seryjną. Maska + 1000 zł.

To chyba wszystko potwierdzone w prowadzonej przez mnie książeczce serwisowej.

Z minusów:

- na fabrycznej masce jest odprysk,

- auto kiedyś cofając uderzyło w słupek i zderzak wyskoczył z mocowanie rysując siebie oraz prawe tylne nadkole na czubku, jest zrobiona zaprawka przed poprzedniego właściciela,

- alarm czasem potrafi żyć własnym życiem i nie wiem czemu ale we wtorki potrafi samemu się włączyć, a np od środy do soboty zero problemu. Wyczyściłem już zamek maski i się poprawiło, może trzeba jeszcze wyczyścić zamek klapy bagażnika i będzie temat z głowy.

- trochę wytarty fotel kierowcy oraz lekkie zadrapanie na kierownicy od tyłu.

- zawór SSV potrafi przygrzechotac ale auto wkręca się normalnie i nie ma żadnych problemów.

Więcej grzechów nie pamiętam.

Jeśli chodzi o korozję. Ja nie znalazłem. Podwozie było zabezpieczane w ASO Gołembiewscy przez pierwszego lub drugiego właściciela a pare lat od tego minęło i nic nie wyszło ( oczywiście nie licząc jakiś nalotów na wahaczach) także robota wykonana prawidłowo. W podłużnicach dalej jest jeszcze ciepły wosk.

Auto prezentuję się bardzo dobrze, wielokrotnie zwracając swoją uwagę na ulicy wyglądem oraz niesamowitym dźwiękiem układu dolotowego.

Stan silnika oceniam na bardzo dobry:

Pali od strzała zimny/ciepły lub czasem rozrusznik musi wykonać 3 obroty.

Poprzedni właściciel podczas zakupu pokazał mnie zdjęcie z wykonaniem pomiaru kompresji i była książkowa.

Na pełnym zbiorniki robię od 350km w górę po mieście.

Można obejrzeć codziennie Warszawie rano i wieczorem w podziemnym garażu.

Dla pewnego człowieka daję broszurki do dokładnie tej RX8 oraz RX8 MPS przywiezione z Japonii, a dla takiego co będzie dbał i się cieszył 2 szt. regulowanych tylnych wahaczy na Uniballach również przywiezione z Japonii.

Aby każda wiadomość została odczytana proszę odradzu dzwonić albo SMS na:

PS Gałkę Momo zabieram i daję seryjną to prezent.

 

5 listopada 2024 12:13

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2006

Model pojazdu

RX-8

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Kolor

Bordowy

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

21750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Artur

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Włochy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store