Pięknie odrestaurowany Mercedes Benz 220 SEb z1965 roku.
Wszystkie pasujące numery.
Samochód w 100% oryginalny
Pełna dokumentacja zdjęciowa z renowacji.
Sprowadzony z USA, oclony nie rejestrowany na terenie UE.
To wspaniały egzemplarz kolekcjonerski, gotowy do użytku lub dalszego pielęgnowania i nabierania wartości w garażu.
Matching Numbers.
Zapewniamy dwuletnią gwarancję oraz pełen serwis pogwarancyjny.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej ,tam znajdziesz projekty oraz inne gotowe do jazdy samochody.
https://mercedesclassiccars.pl/showroom/
Chcielibyśmy sami prowadzić wszystkie nasze samochody…
Przywiązujemy dużą wagę do uczciwego stosunku ceny do wydajności.
Dla całego naszego zespołu samochody to pasja!
Wizyta jest możliwa w każdej chwili – nawet bez wcześniejszego umówienia się telefonicznie – jednak nadal zalecamy wcześniejszy telefon, aby zapewnić indywidualną konsultację!
Nasze godziny otwarcia: Pon – Pt 09.00 – 17.00 i Sob 09.00 – 14.00.
O więcej informacji dzwoń
Literówki, błędy, zmiany i wcześniejsza sprzedaż zastrzeżone.
Decydujące znaczenie mają tylko pisemne umowy w umowie kupna!
Mercedes-Benz W111
Wersja Cabrio modelu W111 pojawiła się po raz pierwszy we wrześniu 1961 roku. Pod względem mechanicznym i stylistycznym nie miała wiele wspólnego z sedanem. Żaden z elementów czterodrzwiowego nadwozia nie mógłby zostać zastosowany w coupe i kabriolecie. W111 w wersji coupe i cabrio były ostatnimi w dużej mierze ręcznie wykonanymi Mercedesami, dlatego też ich cena była prawie dwukrotnie wyższa niż sedanów.
Seria W111 zastąpiła w ofercie popularnego „Pontona” (W105/W180/W128), toteż napędzana była tym samym, 6-cylindrowym silnikiem
Wspólną cechą wszystkich modeli były charakterystyczne zakończenia kantów klapy bagażnika. Niemcy nazwali ten zabieg stylistyczny Heckflosse (niem. heck – tył, Flosse – płetwa), anglicy zaś – Fintail (ang. tail – tył, fin – płetwa). Owe „płetwy z tyłu”, zaprojektowane przez zespół Karla Wilferta, nawiązywały do stylistyki ówczesnych amerykańskich krążowników (m.in. Cadillac Eldorado, Buick Le Sabre). Miało to ułatwić modelom Mercedesa debiut w USA.
W111, choć nie był konstrukcją całkiem nową (zawieszenie i silnik „odziedziczone” po „Pontonie”), zawierał kilka innowacyjnych rozwiązań. Najważniejszym z nich były strefy kontrolowanego zgniotu, które w razie wypadku pochłaniały energię, pozwalając tym samym zachować sztywność kabinie pasażerskiej.
Wszystkie modele napędzane były rzędowym, 6-cylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2195 cm³, przy czym różniły się układem zasilania w paliwo – 220 i 220S wyposażone były w dwa gaźniki Solexa (typ M180), 220SE zaś – w pompę wtryskową Boscha (typ M127). Standardowo silniki sprzężone były z manualną skrzynią biegów. W modelach 220S/SE za dopłatą dostępny był czterobiegowy automat.
Oprócz sedanów, w serii W111 i W112 produkowane były także bardziej ekskluzywne czteromiejscowe coupé i kabriolety, począwszy od 220 SEb/C z 1961 roku. Od 1965 roku wprowadzono model 250 SE Coupé z silnikiem 2,5 l M129 o mocy 150 KM z sedanów serii W108, a od 1967 roku 280 SE Coupé z silnikiem 2,8 l M130 o mocy 160 KM. Odpowiednikiem serii W112 był 300 SE.
Coupé i kabriolety serii W111 przetrwały w produkcji dłużej, niż sedany – do 1971 roku, przy braku analogicznych modeli serii W108. W 1969 roku wprowadzono podany liftingowi model 280 SE 3.5 z 3,5-litrowym silnikiem V8 M116 o mocy 200 KM. Również od listopada 1969 roku poddano liftingowi samochody z silnikiem sześciocylindrowym, które miały bardziej płaską maskę i niższą osłonę chłodnicy.