Mercedes-Benz Inny - 1
Mercedes-Benz Inny - 2
Mercedes-Benz Inny - 3
Mercedes-Benz Inny - 4
Mercedes-Benz Inny - 5
Mercedes-Benz Inny - 6
Mercedes-Benz Inny - 7
Mercedes-Benz Inny - 8
Mercedes-Benz Inny - 9
Mercedes-Benz Inny - 10
Mercedes-Benz Inny - 11
Mercedes-Benz Inny - 12
Mercedes-Benz Inny - 13
Mercedes-Benz Inny - 14
Mercedes-Benz Inny - 15
Mercedes-Benz Inny - 16
Mercedes-Benz Inny - 17
Mercedes-Benz Inny - 18
Mercedes-Benz Inny - 19
Mercedes-Benz Inny - 20
Mercedes-Benz Inny - 21
Mercedes-Benz Inny - 22
Mercedes-Benz Inny - 23
Mercedes-Benz Inny - 24
Mercedes-Benz Inny - 25
Mercedes-Benz Inny - 26
Mercedes-Benz Inny - 27
Mercedes-Benz Inny - 28
Mercedes-Benz Inny - 29
Mercedes-Benz Inny - 30
Mercedes-Benz Inny - 31
Mercedes-Benz Inny - 32
Mercedes-Benz Inny - 33
Mercedes-Benz Inny - 34
Mercedes-Benz Inny - 35
Mercedes-Benz Inny - 36

1 / 37

Mercedes-Benz Inny - 1
Mercedes-Benz Inny - 2
Mercedes-Benz Inny - 3
Mercedes-Benz Inny - 4
Mercedes-Benz Inny - 5
Mercedes-Benz Inny - 6
Mercedes-Benz Inny - 7
Mercedes-Benz Inny - 8
Mercedes-Benz Inny - 9
Mercedes-Benz Inny - 10
Mercedes-Benz Inny - 11
Mercedes-Benz Inny - 12
Mercedes-Benz Inny - 13
Mercedes-Benz Inny - 14
Mercedes-Benz Inny - 15
Mercedes-Benz Inny - 16
Mercedes-Benz Inny - 17
Mercedes-Benz Inny - 18
Mercedes-Benz Inny - 19
Mercedes-Benz Inny - 20
Mercedes-Benz Inny - 21
Mercedes-Benz Inny - 22
Mercedes-Benz Inny - 23
Mercedes-Benz Inny - 24
Mercedes-Benz Inny - 25
Mercedes-Benz Inny - 26
Mercedes-Benz Inny - 27
Mercedes-Benz Inny - 28
Mercedes-Benz Inny - 29
Mercedes-Benz Inny - 30
Mercedes-Benz Inny - 31
Mercedes-Benz Inny - 32
Mercedes-Benz Inny - 33
Mercedes-Benz Inny - 34
Mercedes-Benz Inny - 35
Mercedes-Benz Inny - 36

Najważniejsze

Przebieg

95 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

2 195 cm3

Moc

120 KM

Opis

Pięknie odrestaurowany Mercedes Benz 220 SEb z1965 roku.

Wszystkie pasujące numery.

Samochód w 100% oryginalny

Pełna dokumentacja zdjęciowa z renowacji.

Sprowadzony z USA, oclony nie rejestrowany na terenie UE.

To wspaniały egzemplarz kolekcjonerski, gotowy do użytku lub dalszego pielęgnowania i nabierania wartości w garażu.

Matching Numbers.

Zapewniamy dwuletnią gwarancję oraz pełen serwis pogwarancyjny.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej ,tam znajdziesz projekty oraz inne gotowe do jazdy samochody.


https://mercedesclassiccars.pl/showroom/


Chcielibyśmy sami prowadzić wszystkie nasze samochody…

Przywiązujemy dużą wagę do uczciwego stosunku ceny do wydajności.

Dla całego naszego zespołu samochody to pasja!

Wizyta jest możliwa w każdej chwili – nawet bez wcześniejszego umówienia się telefonicznie – jednak nadal zalecamy wcześniejszy telefon, aby zapewnić indywidualną konsultację!

Nasze godziny otwarcia: Pon – Pt 09.00 – 17.00 i Sob 09.00 – 14.00.

O więcej informacji dzwoń

Literówki, błędy, zmiany i wcześniejsza sprzedaż zastrzeżone.

Decydujące znaczenie mają tylko pisemne umowy w umowie kupna!


Mercedes-Benz W111

Wersja Cabrio modelu W111 pojawiła się po raz pierwszy we wrześniu 1961 roku. Pod względem mechanicznym i stylistycznym nie miała wiele wspólnego z sedanem. Żaden z elementów czterodrzwiowego nadwozia nie mógłby zostać zastosowany w coupe i kabriolecie. W111 w wersji coupe i cabrio były ostatnimi w dużej mierze ręcznie wykonanymi Mercedesami, dlatego też ich cena była prawie dwukrotnie wyższa niż sedanów.

Seria W111 zastąpiła w ofercie popularnego „Pontona” (W105/W180/W128), toteż napędzana była tym samym, 6-cylindrowym silnikiem

Wspólną cechą wszystkich modeli były charakterystyczne zakończenia kantów klapy bagażnika. Niemcy nazwali ten zabieg stylistyczny Heckflosse (niem. heck – tył, Flosse – płetwa), anglicy zaś – Fintail (ang. tail – tył, fin – płetwa). Owe „płetwy z tyłu”, zaprojektowane przez zespół Karla Wilferta, nawiązywały do stylistyki ówczesnych amerykańskich krążowników (m.in. Cadillac Eldorado, Buick Le Sabre). Miało to ułatwić modelom Mercedesa debiut w USA.


W111, choć nie był konstrukcją całkiem nową (zawieszenie i silnik „odziedziczone” po „Pontonie”), zawierał kilka innowacyjnych rozwiązań. Najważniejszym z nich były strefy kontrolowanego zgniotu, które w razie wypadku pochłaniały energię, pozwalając tym samym zachować sztywność kabinie pasażerskiej.

Wszystkie modele napędzane były rzędowym, 6-cylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2195 cm³, przy czym różniły się układem zasilania w paliwo – 220 i 220S wyposażone były w dwa gaźniki Solexa (typ M180), 220SE zaś – w pompę wtryskową Boscha (typ M127). Standardowo silniki sprzężone były z manualną skrzynią biegów. W modelach 220S/SE za dopłatą dostępny był czterobiegowy automat.

Oprócz sedanów, w serii W111 i W112 produkowane były także bardziej ekskluzywne czteromiejscowe coupé i kabriolety, począwszy od 220 SEb/C z 1961 roku. Od 1965 roku wprowadzono model 250 SE Coupé z silnikiem 2,5 l M129 o mocy 150 KM z sedanów serii W108, a od 1967 roku 280 SE Coupé z silnikiem 2,8 l M130 o mocy 160 KM. Odpowiednikiem serii W112 był 300 SE.


Coupé i kabriolety serii W111 przetrwały w produkcji dłużej, niż sedany – do 1971 roku, przy braku analogicznych modeli serii W108. W 1969 roku wprowadzono podany liftingowi model 280 SE 3.5 z 3,5-litrowym silnikiem V8 M116 o mocy 200 KM. Również od listopada 1969 roku poddano liftingowi samochody z silnikiem sześciocylindrowym, które miały bardziej płaską maskę i niższą osłonę chłodnicy.

 

23 stycznia 2025 23:19

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Inny

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

2

Rok produkcji

1965

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

175000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mercedes clasic cars

Mercedes clasic cars
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    09:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Siewierska 10 - 02-360 Warszawa, Mazowieckie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Naprawy blacharskie icon

    Naprawy blacharskie

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store