Sprzedam Mercedesa CLK320 W208 z LPG. Mercedes został sprowadzony z Niemiec w 2012 przez poprzedniego właściciela a w moich rękach jest od 6 lat.
Mercedesa jest do poprawek lakierniczych ze względu na rdzę (przednie błotniki, tylne błotniki) oraz przedni i tylny zderzak z powodu obcierek parkingowych.
Lewy próg z przodu jest do naprawy blacharskiej ponieważ nie podnosi się za oryginalne mocowane. Podłoga w dobrym stanie
Dane potrzebne do sprawdzenia pojazdu w CEPIK:
Numer rejestracyjny: PGS 32559
VIN: WDB2083651F067655
Data pierwszej rejestracji: 22.10.1998
PT ważne do 23.02.2025
Butla LPG musi zostać wymieniona lub ponownie homologowana przed kolejnym przeglądem technicznym
OC ważne do 14.09.2025
Modyfikacje:
- Układ dolotowy: Przepływomierz oraz Przepustnica od 4.3 V8 (większy przepływ powietrza);
- Układ wydechowy: Oryginalne pierwsze dwa katalizatory, dwa tylne katalizatory wymienione na tłumiki środkowe przelotowe oraz oryginalna tylny tłumik komorowy wraz z przepustnicą wydechu sterowaną z pilota link do filmu:
https://youtube.com/shorts/hbISXZKIiOA?feature=share - Sprężyny obniżające od Brabusa;
- Twardsze przednie amortyzatory firmy KAYABA o krótszym skoku;
- Reflektory bi-ksenonowe na soczewce - idealne odcięcie i światło jak w reflektorach nowego samochodu z LEDami (efekt widoczny na ostatnim zdjęciu).
Wymiany/Naprawy:
Blacharsko/Lakiernicze:
- Wymiana obu drzwi z powodu korozji na inne bez korozji i pomalowane (widoczne szyby od wersji Avangarde) - 2020 r.;
- Malowanie tylnych błotników, tylnej klapy oraz przednich błotników - 2020 r.;
- Wymiana lewego przedniego mocowania sprężyny na nowe (OEM) z powodu korozji - 2022 r. przebieg ~ 260 tys.;
Mechaniczne:
- Wymiana tulei dolnych wahaczy na poliuretanowe firmy Strongflex (czerwone 80 ShA), wymiana tulei stabilizatora przedniego (Lemforder), wymiana tulei stabilizatora tylnego na poliuretanowe firmy Strongflex (żółte 90 ShA) - 2019 r. przebieg ~ 200 tys. km;
- Wymiana świec (OEM) oraz 2 cewek zapłonowych (OEM) - 2020 r. 235 tys. km;
- Wymiana uszczelek obu pokryw zaworów (Elring) - 2020r. 235 tys. km;
- Wymiana klocków i tarcz przód - 2020 r. (Rotinger i ATE Ceramic) przebieg 238 tys. km;
- Wymiana tylnych klocków i tarcz (tarcz OEM, klocków nie pamiętam) - 2021 r. 240 tys. km;
- Wymiana zaworu lock-up w skrzyni biegów - 2021 r. przebieg 241 tys. km;
- Wymiana drążka kierowniczego (Meyle HD) - 2022 r. 253 tys. km
- Wymiana pompy paliwa (Pierburg), filtra paliwa (OEM) tulei pływających tylnych wahaczy (Lemforder) - 2022 r. przebieg 254 tys. km;
- Wymiana górnych przednich wahaczy (OEM) - 2022 r. 260 tys. Km;
- Wymiana skraplacza klimatyzacji - 2023 r. - 270 tys. km;
- Wymiana tylnych przewodów hamulcowych z powodu korozji - 08.2024 Przebieg 272 tys. km;
Serwisy Olejowe:
- Olej (5w40) wraz z filtrami wymieniany co 8-12 tys. km;
- Olej w skrzyni wymieniany co 40 tys. km (ostatnia wymiana 241 tys. km);
- Wymiana obu filtrów gazu co 5 tys km.
Do zrobienia w samochodzie:
- Poprawki lakiernicze;
- Lewy próg;
- Prawdopodobnie wymiana sprężarki klimatyzacji i nabicie, wymiana skraplacza nie naprawiła problemu;
- Wymiana oleju i filtrów (samochód mało jeździł w ostatnim czasie);
- Można również wymienić 2-4 tylne wahacze i ustawić ponownie geometrie ponieważ śruby są zapieczone i nie dało się w pełni idealnie ustawić geometrii;
W zeszłym miesiącu zostały wymienione tylne przewody hamulcowe na miedziane ponieważ było ryzyko pęknięcia jednego z nich z powodu korozji co dyskwalifikowało by auto ze sprzedaży.
W samochodzie został również wymieniony akumulator na nowy 2 miesiące temu.
Samochód jest obecnie w pełni sprawny i gotowy do jazdy, powyższe elementy do zrobienia są oczywiście opcjonalne z wyjątkiem wymiany oleju w najbliższym czasie.
Pojazd mechanicznie jest bardzo zadbany, był serwisowany przeze mnie własnoręcznie, nie brał on udziału w żadnym wypadku oprócz obcierek parkingowych. Obecnie stoi na oponach zimowych 205/55 r16 w bardzo dobrym stanie założonych na oryginalne felgi.
Tylko i wyłącznie sprzedaż nie biorę pod uwagę żadnej wymiany.