Zawieszenie przednie jak i klocki z przodu były robione około dwa lata temu, ogólnie mało tym autem jeździłem, jedynie czasem do pracy lub na jakąś imprezę.
Mercedes w wersji Avangarde, szyby są niebieskie.
Samochód pochodzi oryginalnie z Francji, następnie miała go kobieta w Warszawie, później dwie kolejne osoby w Polsce, jestem czwartym właścicielem.
Z tym autem był o tyle problem, że było naprawiane byle jak i to właśnie ja musiałem je doprowadzić do porządku, sporo w niego zainwestowałem.
Samochód był malowany przez poprzedniego właściciela, na masce widać lekką szpachle przy znaczku, poza tym podczas wymiany silnika i konserwacji podwozia nie znaleźliśmy żadnych oznak, że auto było po jakiejś poważnej kolizji czy wypadku, możliwe, że kiedyś było lekko uderzone, podłużnice są całe, auto bez problemu podnosi się na progach. jedyna oznaka korozji to spód drzwi, ponieważ zostały odarte o krawężnik, da się to uratować, wystarczy zaprawka. Poza tym można by jeszcze odświeżyć podsufitkę bo jak w każdym starym aucie zaczyna opadać i jest lekko zużyta.
Auto jest fabrycznie w ocynku i fabrycznie BEZ DPF czy adblue.
Wnętrze jak tapicerka, fotele , kierownica, obicia drzwi wszystko w czarnej prawdziwej skórze.
Coupe bez słupka B, zapewnia świetą widoczność na boki i frajdę jakby pół cabrio w cieple dni przy opuszczonych szybach.
Zamontowane jest radio z dotykowym androidem połączone z kamerką cofania w tablicy rejestracyjnej. Można łączyć telefon z bluetooth, i używać go do słuchania muzyki zmieniania utworów jak i odbierania telefonów poprzez kierownicę.
Auto automatycznie obniża tylną boczną szybę przy otwieraniu drzwi, przy wsiadaniu i zamykaniu drzwi podaje pas.
Silnik to rzędowa piątka 170 koni.
Średnie spalanie wychodziło mi z 6-8 litrów zależnie od ciężaru nogi. O dziwo jak na 2.7 litra silnik potrafi być oszczędny.
Mój rekord to spalanie 4.5l.
Przy ciężkiej nodze i ciągłym przyspieszaniu to wiadomo spali z dychę.
Skrzynia biegów to pancerny 5 biegowy automat klasyczny hydrauliczny, troszkę mułowaty w porównaniu do nowszych ale za to wytrzymały i tani nawet w wymianie jakby była taka potrzeba.
Posiada tryb sport "S" czyli normalne szybkie zmiany biegów oraz tryb comfort "C" przy którym delikatniej zmienia biegi, nie przeciąga obrotów i rusza z drugiego biegu, przydatne w zimę.
Auto pokazuje prawdziwą moc diesla przy prędkościach autostradowych, świetny krążownik na trasę.
Prawa klamka drzwi została wymieniona na anglika przez moje niedopatrzenie i brak w tamtym czasie dostępnych zamienników, to znaczy brak otworu na fizyczny kluczyk do drzwi.
Posiadam tylko jeden kluczyk.
Dla zainteresowanych mogę dorzucić osprzęt ze starego silnika, szczególnie wtryski po regeneracji oraz turbinę po regeneracji (robione przed awarią oryginalnego silnika), obecnie założone są te z silnika używanego ponieważ odpala i działa prawidłowo więc nie było sensu tego wymieniać.
Jak widać po zdjęciach, auto nie jest szykowane do sprzedaży, wygląda tak od czasu napraw, po całym tym serwisie auto przeszło przegląd bez problemu.
Samochód jest ubezpieczony na 25 tysięcy ponieważ, jakby nie patrzeć jest to klasa premium.
Cena do negocjacji, chętnie też się zamienię na coś o podobnej wartości.
Sprzedaję, ponieważ kupiłem nowy samochód. Ten jest mi już zbędny.
Posiadam również alufelgi 16 z oponami letnimi deszczowymi w stanie bardzo dobrym.
Cena jest adekwatna do stanu, większość rzeczy została naprawiona lub zregenerowana, owszem, kupicie państwo takie same auto za 15 tysięcy, ale wszystko będzie do naprawy, lub wkrótce będzie. Włożycie państwo z 15 tysięcy tak jak ja na doprowadzenie auta do prawidłowego stanu, tutaj już jest większość rzeczy zrobiona, owszem, autko trzeba jeszcze troszkę dopieścić.
Niedługo to będzie ciekawy youngtimer, a cena za zadbane egzemplarze będzie rosła.
W razie pytań proszę dzwonić:
Właściciel(Ojciec):
Telefon:
Współwłaściciel(ja):
Telefon:
Proszę dzwonić na pierwszy numer w godzinach porannych, na drugi w wieczornych( po 16). W weekendy bez znaczenia, chodzi o to, że w pracy nie zawszę mogę rozmawiać.