Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 1
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 21
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 22
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 23
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 24
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 25
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 26
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 27
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 28
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 29
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 30
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 31
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 32
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 33
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 34
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 35
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 36
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 37
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 38
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 39

1 / 40

Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 1
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 2
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 3
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 4
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 5
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 6
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 7
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 8
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 9
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 10
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 11
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 12
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 13
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 14
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 15
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 16
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 17
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 18
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 19
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 20
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 21
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 22
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 23
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 24
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 25
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 26
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 27
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 28
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 29
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 30
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 31
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 32
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 33
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 34
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 35
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 36
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 37
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 38
Mercedes-Benz CLS 500 7G-TRONIC - 39

Najważniejsze

Przebieg

302 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

4 966 cm3

Moc

306 KM

Opis

CLS 500 W219


Sprzedam piękny egzemplarz Mercedesa CLS 500 z 2004 roku. Samochód jest wyposażony w wolnossący silnik V8 o pojemności 5.0 i mocy ponad 300 KM połączony z automatyczną 7 biegową skrzynią biegów (7G Tronic) i napęd na tylną oś. Przebieg 302 000 KM. Samochód jest bardzo komfortowy, świetnie wyciszony i zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy. Przegląd techniczny ważny do listopada. Ubezpieczenie OC ważne do lipca. Samochód wyposażono w instalację LPG zapewniającą bardzo niskie koszty jazdy (butla w miejscu koła zapasowego, wlew gazu schowany pod klapką obok wlewu benzyny). Auto było używane jako drugie w rodzinie. Przez 7 lat przejechałem nim około 80 tyś km. Silnik jest znany z pięknego brzmienia i dużej trwałości (słynne V8 o oznaczeniu M113). Skrzynia biegów aksamitnie zmienia przełożenia. Samochód stoi aktualnie na 18 calowych felgach z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie (obecnie jeżdżą drugi sezon, rozmiar opon 245/45 R18). Dodatkowo dodaję piękne 19 calowe czarne felgi Mercedesa o dwóch szerokościach 255/35 R19 przód i 285/30 R19 tył.


Mercedes jest w bardzo dobrym stanie i śmiało można nim wracać nawet na drugi koniec Polski. Posiadam go od 7 lat i nigdy nie oszczędzałem na serwisie. Naprawy były wykonane w serwisach specjalizujących się w Mercedesach (AMG Gawron - Lisowice, Limak – Brzeg Dolny, ASO MB Grupa Wróbel - Lubin i inne). Naprawy wykonane w ostatnim czasie:


Kompletna regeneracja skrzyni biegów (posiadam fakturę, skrzynia jest na gwarancji do 18.10.2025)

Wymiana chłodnicy silnika

Wymiana poduszek silnika

Wymiana poduszek skrzyni biegów

Wymiana chłodniczki oleju

Uszczelnienie pokryw zaworów

Wymiana miechów i amortyzatorów pneumatycznych

Regeneracja rozrusznika

Regeneracja alternatora

Regeneracja 2 mechanizmów podnoszenia szyb (przód, standardowa usterka wszystkich aut z bezramkowymi szybami)

Tarcze przód nawiercane Zimmerman, klocki przód, przewody hamulcowe sztywne i elastyczne, płyn hamulcowy

Wymiana pierścieni ABS

Regeneracja pompy SBC

Regeneracja ogrzewania postojowego Webasto

Wymiana przedniej szyby (stara była porysowana i kiepsko było widać pod słońce)

I wiele innych. O szczegółach opowiem telefonicznie


Samochód jest bardzo bogato wyposażony


Skórzane, elektrycznie regulowane fotele z pamięcią ustawień. Fotel kierowcy dodatkowo z funkcją Dynamic oraz masażem.

Podgrzewanie i wentylowanie przednich foteli

Podgrzewana tylna kanapa

4 strefowa klimatyzacja automatyczna

Ogrzewanie postojowe Webasto

Oryginalna Nawigacja Command APS z odtwarzaczem DVD, zmieniarką CD oraz złączem AUX. Dodatkowo wgrane polskie menu

Telefon z możliwością połączenia przez Bluetooth lub włożenia karty SIM

Aktywny tempomat Distronic

Elektrycznie składane lusterka fotochromatyczne

Bi-Xenon skrętny

Szyberdach

Świetne nagłośnienie Harman/Kardon Logic 7

Zawieszenie pneumatyczne Airmatic ze zmiennymi trybami jazdy (Comfort, Sport, Sport II oraz tryb podniesiony). Jest w pełni sprawne i auto nie opada nawet po bardzo długim postoju.

Wykończenie wnętrza w pięknym matowym drewnie

Elektryczna roleta tylnej szyby

Przyciemnione szyby

Czujniki parkowania przód/tył i wiele innych.


Oprócz powyższego autko przeszło kilka modyfikacji, które sprawiają, że jest wyjątkowe:


Przerobiona kierownica, podcięta, z potężnymi bicepsami. Wykończona perforowaną skórą, przeszyta kontrastową czerwoną nicią.

Poduszka powietrzna obszyta perforowaną skórą dopasowana stylem do kierownicy

Lewarek zmiany biegów i mieszek obszyty perforowaną skórą z czerwoną kontrastową nicią

Sportowe nakładki na pedały z modelu AMG

Delikatnie zmodyfikowany układ wydechowy. Pięknie podkreśla brzmienie silnika V8. 4 końcówki wydechu.

Podsufufitka z alcantary

Wiele elementów wnętrza obszyto alcantarą


Wady:


Pękająca skóra na fotelach przód - niestety standardowa usterka Mercedesów z perforowaną skórą. Fotel kierowcy jeszcze się trzyma, ale na siedzisku pasażera skóra jest do wymiany. Żeby nie straszyło założyłem pokrowiec imitujący perforowaną skórę

Obcierka z tyłu po prawej stronie (delikatne wgniecenie na nadkolu + obtarty lakier głównie na tylnych drzwiach)

Schodzący klar z lamp przednich – lampy przeszły parę lat temu kompleksową regenerację i świecą jak nowe. Niestety ostatnio zaczął schodzić klar z kloszy. To mankament tylko wizualny, do spolerowania. Jakość oświetlenia jest nadal świetna

Elektryczne zamykanie klapy bagażnika zostało odłączone - potwornie trzaskało i z obawy, że zmiażdży rękę dziecku odłączyłem zębatkę w bagażniku. Mechanizm reaguje na przycisk, silnik działa. Jeśli komuś nie przeszkadza trzaskanie, to może założyć zębatkę z powrotem i cieszyć się klapą zamykaną elektrycznie. Automatyczne otwieranie bagażnika działa dalej bez zarzutu.

Świeci się kontrolka Check Engine z powodu błędu pompy powietrza wtórnego - Wymieniłem pompę, zawory i przewody pneumatyczne, ale błąd nadal się świeci. Odpuściłem dalsze naprawy, bo to w zasadzie zbędny układ, który pompuje dodatkowe powietrze przez pierwsze pół minuty pracy silnika. Wiele wersji silnika M113 fabrycznie go nie miało.

Jak to w Mercedesie wychodzi trochę rdzy głównie na rancie drzwi kierowcy.

Na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie. Zapraszam na oględziny i jazdę próbną.

 

9 marca 2025 18:40

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

CLS

Wersja

500 7G-TRONIC

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2004

Generacja

C219 (2004-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Dominik

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warta Bolesławiecka, bolesławiecki, Dolnośląskie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store