Zadbany mercedes CLS w219 z roku 2026. Od 2017 roku w Polsce, gdzie jestem jego drugim właścicielem od grudnia 2020.
Samochód Utrzymywałem w bardzo dobrym stanie technicznym. Wszystkie obsługi i naprawy były wykonywane terminowo w specjalizowanych warsztatach: olejowe co 10 tys km, dynamiczne wymiany oleju w skrzyni biegów co 60 tys.
W ciągu ostatniego roku roku wykonano: wymianę sterownika ASB, Wymianę poduszek silnika i skrzyni biegów, ASB, duży remont zawieszenia, wymiana świec żarowych ze sterownikiem, wymiana żarników xenon, wymiana sworznia zwrotnicy.
Wcześniej by wymieniany rozrząd (319 000 km), turbosprężarka (333 000 km), sprężarka klimatyzacji (335 000 km), podpora wału, wymienione kolektory wydechowe, zregenerowane kolektory dolotowe, poprawione uszczelnienie chłodnicy oleju, sprężyny i amortyzatory i wiele innych, oraz całkowicie zregenerowane reflektory. Na większość napraw mam rachunki.
Oryginalna instalacja audio jest na światłowodzie i praktycznie nie można zamontować innego radia. W tym pojeździe jest już położona kompletna instalacja standardowa umożliwiająca montaż zwykłego radia (oczywiście w obudowie pasującej do tego mercedesa). Jest też kamera cofania i mikrofon do zestawu głośnomówiącego - na razie niepodłączone. Powróciłem do firmowego radia ze względu na jakość dźwięku. Natomiast dołożyłem na stałe transmiter Roidmi3s, który obsługuje się z aplikacji w telefonie. Ten transmiter oferuje naprawdę dobrą jakość dźwięku.
Zawieszenie klasyczne - na sprężynach. Dla mnie to zaleta bo unika się kłopotów i kosztownych napraw airmatica przy porównywalnym komforcie - jedzie się idealnie gładko.
Samochodem zrobiłem circa 80 000 km. W trasie sprawuje się świetnie - cicho, wygodnie i szybko. Prowadzi się pewnie jak po sznurku.
Samochód ma dwa komplety kół - zimówki po jednym sezonie (na tył dystanse 0,5 cm) i letnie: przód po 2 sezonach i tył nowe.
W razie pytań proszę o kontakt: pięć siedem dwa dwa dwa dziewięć pięć jeden dziewięć.
Przegląd zrobiony w sierpniu 2024 bez żadnych problemów. OC do listopada 2025.
Co ważne - samochód spełnia normę 4 i rocznikowo złapie się na wjazd do stref czystego transportu :)
Auto NAPRAWDĘ nie wymaga wkładu finansowego - wsiadać i jeździć.
Zapraszam do oględzin i na jazdę próbną