Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 30
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 31
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 32
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 33
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 34
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 35
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 36
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 37
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 38

1 / 39

video
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 30
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 31
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 32
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 33
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 34
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 35
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 36
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 37
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 38

Najważniejsze

Przebieg

369 900 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

4 663 cm3

Moc

456 KM

Opis

Oferta prywatna - nie jestem zainteresowany współpracą z komisami, zamianą itp.

Nie ma drugiego takiego modelu z takim wyposażeniem.

_ _ _ _

Mercedes GLS 500 - potężne V8 biturbo z napędem 4Matic, produkcja i pierwsza rejestracja to druga połowa 2016r.

Polski salon, bezwypadkowy i bezkolizyjny, super zadbany w oryginalnej powłoce lakierniczej.

_ _ _ _

Ta wersja silnikowa (4,7 L V8 Pb biturbo) to tak naprawdę jedyna słuszna jednostka do tego modelu mająca kluczowy wpływ również na bezawaryjne użytkowanie.

_ _ _ _

Skonfigurowane na ponad 700 tys. PLN. Dodatkowe wyposażenie tego auta kosztowało ponad 220 tys.- wersja - AMG z poszerzonymi nadkolami, plus max dodatków - wszystko co było dostępne poza niezbyt ładnymi monitorami w zagłówkach.

_ _ _ _

To klasa S jeszcze z końcówki tzw. solidnej gwardii aut, skonstruowana tak by jeździć bezawaryjnie z maksymalnym doposażeniem, nie ma tu plastików, "ekonomi", materiałów z recyklingu itd.

_ _ _ _

Auto jest w doskonałym stanie (i to nie tylko według mojej opinii) i niespotykanej, bardzo bogatej wersji wyposażenia wartej tyle co dobre auto - 220 tys.

_ _ _ _

Bezwypadkowe, bezkolizyjne i bezawaryjne z polskiego salonu, regularnie serwisowane z wieloma nowymi częściami i elementami. W ostatnich 2 latach wymieniłem masę części na nowe (faktury do wglądu) nie tylko ze względu na zużycie ale też na upływ czasu - czego niektórzy w ogóle nie biorą pod uwagę przy serwisowaniu auta, a to przecież równie ważne.

_ _ _ _

Auto bez żadnych kosztów na kolejne lata. Przebieg wykonany tylko na dalekich trasach - autostrady i trasy szybkiego ruchu - to najlepsze warunki do pracy silnika i wszystkich podzespołów. Tym autem można bez żadnego problemu zrobić miliony kilometrów - wiele elementów jest tu jak w aucie ciężarowym.

_ _ _ _

Ten GLS robi duże wrażenie przez swoje rozmiary ale i przez idealny do tego modelu kolor. Posiada 7 wygodnych miejsc więc nawet bardzo długa podróż jest przyjemnością.

Silnik o pojemności 4,7 L., V8 Biturbo (ta sama baza co w GLS AMG 63), 456 KM, 700 Nm. momentu obrotowego oraz stały napęd 4x4 - osiągi zbliżone do AMG. Auto ma praktycznie niezniszczalny silnik i skrzynię biegów (9G-TRONIC - 9 biegowa) oraz mnóstwo "pancernych" elementów jak na Mercedesa tej klasy i mocy przystało. GLS 500 to duży, bardzo bezpieczny, szybki, a zarazem niesamowicie komfortowy SUV klasy premium.

Przy rozsądnych prędkościch potrafi utrzymać spalanie na bardzo niskim poziomie jak na tak duże auto - ok. 10l./100km.

_ _ _ _

Wyjątkowo zadbane, przez cały czas garażowane, całe w oryginalnym, kilkuwarstwowym, perłowym lakierze - diamentowa biel - zabezpieczanym od nowości powłoką ceramiczną - ostatnia aplikacja w ubiegłym roku wraz z zabezpieczeniem tapicerki w profesjonalnym studiu detalingowym. Auto skonfigurowane pod indywidualne zamówienie, kupione jako nowe, bez przebiegu, w salonie Mercedesa w Warszawie.

_ _ _ _

Z wyposażenia m.in:

Szklany, uchylny dach, tapicerka skórzana DESIGNO, czarna, sportowa podsufitka, jonizacja powietrza, kamera 360°, asystent parkowania (sam parkuje), asystent pasa ruchu, TV, masaż, wentylacja i podgrzewanie w fotelach, najdroższe dostępne nagłośnienie Bang & Olufsen, ogrzewanie postojowe, domykanie drzwi i wiele, wiele innych - wyposażenie na ostatnich zdjęciach.

_ _ _ _

Regularnie serwisowany.

W marcu br. wykonałem gruntowny przegląd w ASO wraz wymianą oleju w silniku i filtrów etc., wcześniej, wymienilem olej w skrzyni biegów, płyn chłodniczy, filtry powietrza, klimatyzacji, wcześniej rozrząd i całą masę innych elementów. Na najbliższe lata auto bez żadnych kosztów - wszystko co miałoby być zrobione zostało zrobione bez żadnego oszczędzania.

_ _ _ _

Pedantycznie dbam o auta dlatego w ostatnich miesiącach wymieniłem na NOWE wszystko co nosiło nawet najmniejsze ślady eksploatacji m.in - listwy pokrywy bagażnika, aluminiowe stopnie - progi, nakładkę słupka D, obudowę nawiewu, przednią szybę (bardzo niewielki odprysk - posiadam zdjęcie), siłowniki bagażnika, końcówki wydechu AMG, wtryskiwacze, chłodnicę, cewki, świece, sonda lambda, przepustnica powietrza i wiele innych elementów - posiadam na wszystko faktury z ASO.

Auto absolutnie bez żadnych ukrytych kosztów i napraw na lata.

_ _ _ _

Przebieg w pełni autostradowy - jako trzecie auto służyło od początku tylko na dłuższe wyjazdy dlatego jest w tak doskonałej kondycji. Poza tym mamy tu potężny i mocny silnik 4.7 L. Biturbo. Tym autem jeździ się doskonale i jest maksymalnie doinwestowane przed zakupem z salonu jak i w trakcie użytkowania.

_ _ _ _

Wszystkie części, które wymieniłem na nowe będą zapewne do wymiany w autach z mniejszymi przebiegami - w moim nie ma już nic do do zrobienia bo wszystkie części wymieniałem na nowe zanim była taka konieczność - w pełni sprawne auto to dla mnie podstawa - dlatego nigdy nie oszczędzałem na serwisach.

_ _ _ _

Tylko dwóch użytkowników od nowości z dużym doświadczeniem z autami podobnej klasy.

Przegląd techniczny ważny do lipca 2025.

_ _ _ _

Mój GLS 500 to auto pewne, wyjątkowo zadbane, bezkolizyjne, bezawaryjne z wieloma nowymi elementami i częściami, skonfigurowane za ponad 700 tys. PLN z polskiego salonu.

Auto jest w Warszawie.

 

12 października 2024 16:54

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2016

Model pojazdu

GLS

Wersja

500 4-Matic

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Biały

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

149925

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store