Oferta prywatna - nie jestem zainteresowany współpracą z komisami, zamianą itp.
Nie ma drugiego takiego modelu z takim wyposażeniem.
_ _ _ _
Mercedes GLS 500 - potężne V8 biturbo z napędem 4Matic, produkcja i pierwsza rejestracja to druga połowa 2016r.
Polski salon, bezwypadkowy i bezkolizyjny, super zadbany w oryginalnej powłoce lakierniczej.
_ _ _ _
Ta wersja silnikowa (4,7 L V8 Pb biturbo) to tak naprawdę jedyna słuszna jednostka do tego modelu mająca kluczowy wpływ również na bezawaryjne użytkowanie.
_ _ _ _
Skonfigurowane na ponad 700 tys. PLN. Dodatkowe wyposażenie tego auta kosztowało ponad 220 tys.- wersja - AMG z poszerzonymi nadkolami, plus max dodatków - wszystko co było dostępne poza niezbyt ładnymi monitorami w zagłówkach.
_ _ _ _
To klasa S jeszcze z końcówki tzw. solidnej gwardii aut, skonstruowana tak by jeździć bezawaryjnie z maksymalnym doposażeniem, nie ma tu plastików, "ekonomi", materiałów z recyklingu itd.
_ _ _ _
Auto jest w doskonałym stanie (i to nie tylko według mojej opinii) i niespotykanej, bardzo bogatej wersji wyposażenia wartej tyle co dobre auto - 220 tys.
_ _ _ _
Bezwypadkowe, bezkolizyjne i bezawaryjne z polskiego salonu, regularnie serwisowane z wieloma nowymi częściami i elementami. W ostatnich 2 latach wymieniłem masę części na nowe (faktury do wglądu) nie tylko ze względu na zużycie ale też na upływ czasu - czego niektórzy w ogóle nie biorą pod uwagę przy serwisowaniu auta, a to przecież równie ważne.
_ _ _ _
Auto bez żadnych kosztów na kolejne lata. Przebieg wykonany tylko na dalekich trasach - autostrady i trasy szybkiego ruchu - to najlepsze warunki do pracy silnika i wszystkich podzespołów. Tym autem można bez żadnego problemu zrobić miliony kilometrów - wiele elementów jest tu jak w aucie ciężarowym.
_ _ _ _
Ten GLS robi duże wrażenie przez swoje rozmiary ale i przez idealny do tego modelu kolor. Posiada 7 wygodnych miejsc więc nawet bardzo długa podróż jest przyjemnością.
Silnik o pojemności 4,7 L., V8 Biturbo (ta sama baza co w GLS AMG 63), 456 KM, 700 Nm. momentu obrotowego oraz stały napęd 4x4 - osiągi zbliżone do AMG. Auto ma praktycznie niezniszczalny silnik i skrzynię biegów (9G-TRONIC - 9 biegowa) oraz mnóstwo "pancernych" elementów jak na Mercedesa tej klasy i mocy przystało. GLS 500 to duży, bardzo bezpieczny, szybki, a zarazem niesamowicie komfortowy SUV klasy premium.
Przy rozsądnych prędkościch potrafi utrzymać spalanie na bardzo niskim poziomie jak na tak duże auto - ok. 10l./100km.
_ _ _ _
Wyjątkowo zadbane, przez cały czas garażowane, całe w oryginalnym, kilkuwarstwowym, perłowym lakierze - diamentowa biel - zabezpieczanym od nowości powłoką ceramiczną - ostatnia aplikacja w ubiegłym roku wraz z zabezpieczeniem tapicerki w profesjonalnym studiu detalingowym. Auto skonfigurowane pod indywidualne zamówienie, kupione jako nowe, bez przebiegu, w salonie Mercedesa w Warszawie.
_ _ _ _
Z wyposażenia m.in:
Szklany, uchylny dach, tapicerka skórzana DESIGNO, czarna, sportowa podsufitka, jonizacja powietrza, kamera 360°, asystent parkowania (sam parkuje), asystent pasa ruchu, TV, masaż, wentylacja i podgrzewanie w fotelach, najdroższe dostępne nagłośnienie Bang & Olufsen, ogrzewanie postojowe, domykanie drzwi i wiele, wiele innych - wyposażenie na ostatnich zdjęciach.
_ _ _ _
Regularnie serwisowany.
W marcu br. wykonałem gruntowny przegląd w ASO wraz wymianą oleju w silniku i filtrów etc., wcześniej, wymienilem olej w skrzyni biegów, płyn chłodniczy, filtry powietrza, klimatyzacji, wcześniej rozrząd i całą masę innych elementów. Na najbliższe lata auto bez żadnych kosztów - wszystko co miałoby być zrobione zostało zrobione bez żadnego oszczędzania.
_ _ _ _
Pedantycznie dbam o auta dlatego w ostatnich miesiącach wymieniłem na NOWE wszystko co nosiło nawet najmniejsze ślady eksploatacji m.in - listwy pokrywy bagażnika, aluminiowe stopnie - progi, nakładkę słupka D, obudowę nawiewu, przednią szybę (bardzo niewielki odprysk - posiadam zdjęcie), siłowniki bagażnika, końcówki wydechu AMG, wtryskiwacze, chłodnicę, cewki, świece, sonda lambda, przepustnica powietrza i wiele innych elementów - posiadam na wszystko faktury z ASO.
Auto absolutnie bez żadnych ukrytych kosztów i napraw na lata.
_ _ _ _
Przebieg w pełni autostradowy - jako trzecie auto służyło od początku tylko na dłuższe wyjazdy dlatego jest w tak doskonałej kondycji. Poza tym mamy tu potężny i mocny silnik 4.7 L. Biturbo. Tym autem jeździ się doskonale i jest maksymalnie doinwestowane przed zakupem z salonu jak i w trakcie użytkowania.
_ _ _ _
Wszystkie części, które wymieniłem na nowe będą zapewne do wymiany w autach z mniejszymi przebiegami - w moim nie ma już nic do do zrobienia bo wszystkie części wymieniałem na nowe zanim była taka konieczność - w pełni sprawne auto to dla mnie podstawa - dlatego nigdy nie oszczędzałem na serwisach.
_ _ _ _
Tylko dwóch użytkowników od nowości z dużym doświadczeniem z autami podobnej klasy.
Przegląd techniczny ważny do lipca 2025.
_ _ _ _
Mój GLS 500 to auto pewne, wyjątkowo zadbane, bezkolizyjne, bezawaryjne z wieloma nowymi elementami i częściami, skonfigurowane za ponad 700 tys. PLN z polskiego salonu.
Auto jest w Warszawie.