Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 30
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 31
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 32
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 33
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 34
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 35
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 36
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 37
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 38
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 39

1 / 40

video
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 2
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 3
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 4
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 5
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 6
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 7
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 8
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 9
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 10
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 11
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 12
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 13
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 14
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 15
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 16
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 17
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 18
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 19
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 20
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 21
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 22
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 23
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 24
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 25
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 26
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 27
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 28
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 29
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 30
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 31
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 32
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 33
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 34
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 35
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 36
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 37
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 38
Mercedes-Benz GLS 500 4-Matic - 39

Najważniejsze

Przebieg

370 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

4 663 cm3

Moc

456 KM

Opis

Oferta prywatna - nie jestem zainteresowany współpracą z komisami, zamianą itp.

Nie ma drugiego takiego modelu z takim wyposażeniem - egzemplarz kupiony w polskim salonie za ponad 700 tys. PLN.

_ _ _ _

Mercedes GLS 500 - potężne V8 biturbo z napędem 4Matic, produkcja i pierwsza rejestracja to druga połowa 2016r.

Polski salon, bezwypadkowy i bezkolizyjny, super zadbany w oryginalnej powłoce lakierniczej.

_ _ _ _

Ta wersja silnikowa (4,7 L V8 Pb biturbo) to tak naprawdę jedyna słuszna jednostka do tego modelu mająca kluczowy wpływ również na bezawaryjne użytkowanie.

_ _ _ _

Skonfigurowane na ponad 700 tys. PLN. Dodatkowe wyposażenie tego auta kosztowało ponad 220 tys.- wersja - AMG z poszerzonymi nadkolami, plus max dodatków - wszystko co było dostępne poza niezbyt ładnymi monitorami w zagłówkach. Specyfikacja wyposażenia na zdjęciach.

_ _ _ _

To klasa S jeszcze z końcówki tzw. solidnej gwardii aut, skonstruowana tak by jeździć bezawaryjnie z maksymalnym doposażeniem, nie ma tu plastików, "ekonomi", materiałów z recyklingu itd.

_ _ _ _

Auto jest w doskonałym stanie (i to nie tylko według mojej opinii) i niespotykanej, bardzo bogatej wersji wyposażenia wartej tyle co dobre auto - 220 tys.

_ _ _ _

Bezwypadkowe, bezkolizyjne i bezawaryjne z polskiego salonu, regularnie serwisowane z wieloma nowymi częściami i elementami. W ostatnich 2 latach wymieniłem masę części na nowe (faktury do wglądu) nie tylko ze względu na zużycie ale też na upływ czasu - czego niektórzy w ogóle nie biorą pod uwagę przy serwisowaniu auta, a to przecież równie ważne.

_ _ _ _

Auto bez żadnych kosztów na kolejne lata. Przebieg wykonany tylko na dalekich trasach - autostrady i trasy szybkiego ruchu - to najlepsze warunki do pracy silnika i wszystkich podzespołów. Tym autem można bez żadnego problemu zrobić miliony kilometrów - wiele elementów jest tu jak w aucie ciężarowym.

_ _ _ _

Ten GLS robi duże wrażenie przez swoje rozmiary ale i przez idealny do tego modelu kolor. Posiada 7 wygodnych miejsc więc nawet bardzo długa podróż jest przyjemnością.

Silnik o pojemności 4,7 L., V8 Biturbo (ta sama baza co w GLS AMG 63), 456 KM, 700 Nm. momentu obrotowego oraz stały napęd 4x4 - osiągi zbliżone do AMG. Auto ma praktycznie niezniszczalny silnik i skrzynię biegów (9G-TRONIC - 9 biegowa) oraz mnóstwo "pancernych" elementów jak na Mercedesa tej klasy i mocy przystało. GLS 500 to duży, bardzo bezpieczny, szybki, a zarazem niesamowicie komfortowy SUV klasy premium.

Przy rozsądnych prędkościch potrafi utrzymać spalanie na bardzo niskim poziomie jak na tak duże auto - ok. 10l./100km.

_ _ _ _

Wyjątkowo zadbane, przez cały czas garażowane, całe w oryginalnym, kilkuwarstwowym, perłowym lakierze - diamentowa biel - zabezpieczanym od nowości powłoką ceramiczną - ostatnia aplikacja w ubiegłym roku wraz z zabezpieczeniem tapicerki w profesjonalnym studiu detalingowym. Auto skonfigurowane pod indywidualne zamówienie, kupione jako nowe, bez przebiegu, w salonie Mercedesa w Warszawie.

_ _ _ _

Z wyposażenia m.in:

Szklany, uchylny dach, tapicerka skórzana DESIGNO, czarna, sportowa podsufitka, jonizacja powietrza, kamera 360°, asystent parkowania (sam parkuje), asystent pasa ruchu, TV, masaż, wentylacja i podgrzewanie w fotelach, najdroższe dostępne nagłośnienie Bang & Olufsen, ogrzewanie postojowe, domykanie drzwi i wiele, wiele innych - wyposażenie na ostatnich zdjęciach.

_ _ _ _

Regularnie serwisowany.

Ostatnio wykonanałem gruntowny przegląd w ASO wraz wymianą oleju w silniku i filtrów etc., wcześniej, wymienilem olej w skrzyni biegów, płyn chłodniczy, filtry powietrza, klimatyzacji, wcześniej rozrząd i całą masę innych elementów. Na najbliższe lata auto bez żadnych kosztów - wszystko co miałoby być zrobione zostało zrobione bez żadnego oszczędzania.

_ _ _ _

Pedantycznie dbam o auta dlatego w ostatnich miesiącach wymieniłem na NOWE wszystko co nosiło nawet najmniejsze ślady eksploatacji m.in - listwy pokrywy bagażnika, aluminiowe stopnie - progi, nakładkę słupka D, obudowę nawiewu, przednią szybę (bardzo niewielki odprysk - posiadam zdjęcie), siłowniki bagażnika, końcówki wydechu AMG, wtryskiwacze, chłodnicę, cewki, świece, sonda lambda, przepustnica powietrza i wiele innych elementów - posiadam na wszystko faktury z ASO.

Auto absolutnie bez żadnych ukrytych kosztów i napraw na lata.

_ _ _ _

Przebieg w pełni autostradowy - jako trzecie auto służyło od początku tylko na dłuższe wyjazdy dlatego jest w tak doskonałej kondycji. Poza tym mamy tu potężny i mocny silnik 4.7 L. Biturbo. Tym autem jeździ się doskonale i jest maksymalnie doinwestowane przed zakupem z salonu jak i w trakcie użytkowania.

_ _ _ _

Wszystkie części, które wymieniłem na nowe będą zapewne do wymiany w autach z mniejszymi przebiegami - w moim nie ma już nic do do zrobienia bo wszystkie części wymieniałem na nowe zanim była taka konieczność - w pełni sprawne auto to dla mnie podstawa - dlatego nigdy nie oszczędzałem na serwisach.

_ _ _ _

Tylko dwóch użytkowników od nowości z dużym doświadczeniem z autami podobnej klasy.

Przegląd techniczny ważny do lipca 2025.

_ _ _ _

Mój GLS 500 to auto pewne, wyjątkowo zadbane, bezkolizyjne, bezawaryjne z wieloma nowymi elementami i częściami, skonfigurowane za ponad 700 tys. PLN z polskiego salonu.

Auto jest w Warszawie.

 

9 marca 2025 19:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

GLS

Wersja

500 4-Matic

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2016

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

179900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Śródmieście

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store