Sprzedam moją 170-tkę w dieslu, w wersji Long, którą brykam do dziś w ciągłej eksploatacji od 2 lat z powodu kupna drugiego auta. Cena już ze wszystkimi rabatami, upustami i temu podobnymi :). Pochodzenie - pierwsza rejestracja za granicą - Luxemburg, certyfikat zgodności właśnie z pieczątką z Luxemburga. Jest też Teczka na zamek z papierami: instrukcja samochodu, radia, karta kodowa radia, i inne po francusku. Wszystko w samochodzie robione na bieżąco. Ostatnio wymienione ( przed wakacjami): nowy akumulator, oraz tył : nowe amortyzatory, tarcze, zaciski i klocki oraz zrobiony ręczny hamulec ( komplet zacisków i wszystko w bębnach), oraz z przodu "odświeżone" tarcze i zaciski, wymienione klocki ( płyn hamulcowy ), lewe przednie łożysko wymienione, bo zaczynało buczeć. Wszystko robione na Stacji obsługi w Elblągu. Autko ma sprawne ASR, ESP, ABS, tylko lampka SRS świeci się. Zawieszenie ciche, nic nie stuka i nie puka, nawet po dziurach :). W świetnym z małym minusem ( delikatnie puścił szew na przednim fotelu ) pełna skórzana tapicerka, przód i tył oraz zagłówki, tylne fotele dzielone, przesuwane razem lub oddzielnie ( więcej miejsca w bagażniku ), składane, czarna tapicerka skórzana, dywaniki, elementy drewnopodobne, podsufitka i boczki w świetnym stanie, czyste, bez uszkodzeń, całe oryginalne szyby, przód i tył otwierane elektryczne, działają wszystkie. Zamontowany zestaw głośnomówiący, radio oryginalne z CD z kartą (klucz), głośniki przód i tył. Między przednimi fotelami składany schowek ( opuszczany lub podnoszony). Wnętrze według mnie na 5 z minusem, podobnie jak zawieszenie. Wsiadać i jechać :) Autko ma już swoje lata. Ogólnie w ciągłej eksploatacji, gotowe do jazdy, mały przebieg i nigdy mnie nie zawiodło. Robiłem dla siebie. Zostało kilka drobiazgów do zrobienia, co nie przeszkadzało mi w jeździe :) Przestał działać pilot. Otwierane drzwi z kluczyka. Kluczyk "świeci", widać migające światełko ale auto nie reaguje. Nie otwiera sie też w tym momencie bagażnik. Wlew do paliwa jest otwarty, bo też blokowany był z kluczyka. Ostatnie. Po wymianie łożyska ( prawy przód) i "regeneracji" tarcz, zacisków i wymianie klocków (przód ), autko przy hamowaniu ma jakieś "pulsowanie" na pedale hamulca przy hamowaniu. Podobno to kwestia zbieżności lub tarcz. Nie ma wpływu na hamowanie, które działa świetnie. Blacharka jak na swój wiek nie jest zła, kilka drobnych tematów parkingowych, do ewentualnych poprawek blacharsko lakierniczych, chociaż mi to nie przeszkadzało:) . Auto ma jeździć :) . Wszystko wyrównuje spalanie... w trasie spokojnie, poniżej 4 litrów, po mieście powyżej 5. Kwestia temperatury i obciążenia :) Silnik suchy, równo pracuje, nic tylko jeździć. Przegląd do 04.2025, OC do 11.2024. Cena do rozsądnej negocjacji :) . Chcesz kupić... Pytaj i negocjuj :) . Zapraszam na jazdę próbną :) bliższą czy dalszą. Cena jak to bywa, do negocjacji :). Aaaa... i kilometrów ma już ciut więcej :) ponieważ stale jest w użytkowaniu :)