Skrót:
- pierwszy właściciel, przeglądy w ASO od nowości
- zawsze olej co 10 tys
- ceramizer do silnika po każdej wymianie oleju
- aktywny wydech MAXHAUST ze sterowaniem aplikacją, podpięty do oryginalnego systemu Dynamic select
- folia PPF (tzw bikini + narożniki drzwi, pod klamkami i zderzak tył pasek na załadunek)
- dechrom folia czarna lusterka + ranty
- conajmniej raz w roku detailing (powłoka lakier, wosk, zabezpieczenie skór)
- wystawiam FVAT 23% (możliwość odliczenia VAT)
Gdy w 2017 roku wyjechałem z salonu Mercedesa, spełniłem jedno z największych marzeń życia, a łza kręciła się w oku. Dzisiaj chętnie przekażę w dobre ręce ten obiekt westchnień, dopieszczeń, ale też narzędzie, które robiło dobrą robotę przez te lata i pozwoliło poznać trochę świata w fajnych warunkach i cieszyć się jazdą.
Bezwypadkowy, drobne incydenty:
- 2020r. pęknięta opona na autostradzie (wymiana w ASO)
- 2021r. najazd na dziurę i uszkodzona felga (po incydencie wymienione zawieszenie i maglownica)
Pierwszy właściciel
Auto kupione zostało od autoryzowanego dealera MB w kwietniu 2017 roku z przebiegiem 14 tys km, na elementach wnętrza wciąż była folia fabryczna którą odklejałem.
Od tamtego czasu jestem jedynym właścicielem, aczkolwiek po wykupieniu z leasingu było przerejestrowywane (ja i żona).
Samochód został doinwestowany w:
- 10k pln: wydech aktywny Maxhaust
- 6k pln: folia PFF + folia czarna tzw. "dechrom"
Wizualne cechy:
Samochód posiada fabryczny pakiet wizualny AMG, fabryczne sportowe zawieszenie, tryb wyboru jazdy (Dynamic select) eco, comfrot, sport, sport+ oraz pakiet night czyli przyciemnione tylne szyby, które wraz z panoramicznym dachem pozwalają uzyskać piękne połączenie bieli i czerni. Do tego zostały niefabrycznie oklejone czarną folią progi, lusterka i ranty okien tzw. dechrom i to właśnie te ostatnie pozwalają moim zdaniem na domknięcie kompozycji całości. Wewnątrz czerwona skóra + drewno (orzech).
Ode mnie:
Dzięki zawieszeniu i poszerzonym nadkolom standardowo wchodzą tu dedykowane szersze opony i felgi, co pozwala nie tylko na agresywniejszy wygląd i chętne ustępowanie na autostradzie ;) ale również na frajdę w zakrętach i po prostu dobrą zabawę, jednocześnie będąc wciąż autem stosunkowo tanim w utrzymaniu.
Fajnie wygląda i brzmi (aktywny wydech sterowany jest aplikacją oraz podpięty pod komputer pokładowy i działa wraz ze zmianą trybów jazdy).
Dodatkowo jeśli lubisz muzykę w dobrej jakości i trochę głośniej posłuchać z dobrym basem to zestaw 15 głośników premium Burmester daje radę. Szyby atermiczne z izolacja akustyczna też ładnie wyciszają.
Historia przeglądów i utrzymania:
- wszystkie przeglądy ASO
- olej zawsze co 10 tys km
- garażowany przez wszystkie lata
- po wymianach oleju od 2020 roku zawsze dodatkowo ceramizer
- detaliling przed zimą i po zimie (glinkowanie, wosk, powłoki, skóry)
- przy 120 tys. wymienione przednie zawieszenie (wahacze i magiel)
- ostatni przegląd ASO marzec 2024, przy ok. 160 tys, wymienione amortyzatory tył (prewencyjnie, nie z konieczności)
Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego
Zapraszam!