Auto z polskiego salonu na Daimlera w Warszawie, kupiłem go od pierwszego właściciela w 2017 roku przy przebiegu ok 140k kilometrów. Do tego momentu serwisowany był w ASO (możliwość sprawdzenia w salonie, mam też sporo faktur od poprzedniego właściciela). Przebieg głównie autostradowy (dojazdy do Poznania i Gdańska). Od zakupu serwisowany był tylko w jednym polecanym warsztacie specjalizującym się w Mercedesach przy Regulskiej w Ursusie lub samodzielnie. W ostatnim czasie wymienione przewody hamulcowe idące na tył. Tarcze i klocki „ceramiczne” żeby nie pyliły i nie brudziły felg. Tylny wózek bez rdzy. Od 5 lat auto jeździło tylko w sezonie letnim a zimę spędzało w garażu. Przez wszystkie lata auto praktycznie bezobsługowe, naprawy wykonywane były na czas, nigdy nic poważnego, głównie serwis eksploatacyjny na oryginalnych częściach. Przy przebiegu 220k km został sprawdzony stan rozrządu, wszystko jest w granicy tolerancji producenta i jeszcze długo posłuży nowemu właścicielowi. Lista wyposażenia znajduje się w galerii. Wnętrze w rzadko spotykanej konfiguracji - fotele z alcantarą, przeszycia czerwoną nicią oraz czerwone pasy (przedni fotel ma lekkie pęknięcia od wsiadania, widać na zdjęciach). Z zewnątrz oryginalny pakiet AMG oraz fabrycznie przyciemnione szyby. Chromy oklejone czarną folią. Z autem przez te wszystkie lata nie miałem kompletnie żadnych problemów. Auto nigdy nie brało udziału w żadnych poważnych wypadkach, jeździłem na wszystkie akcje serwisowe, które były w miedzy czasie.
Merc przez te wszystkie lata był moim oczkiem w głowie. W 2020 roku był na ULTRACE (raceism) i z pewnością dostanie sie tam kolejny raz.
Jeżeli chodzi o modyfikacje to z grubsza:
Zawieszenie:
- camber plates Silver Project
- regulowane wahacze górne tylne Silver Project
- zawieszenie pneumatyczne air ride system (mapet). Zestaw oparty na elektrozaworach, sterowanie przednia i tylną osią osobno pilotem w kabinie + pilotem bezprzewodowym. Zbiornik 15 L + kompresor ta technix. Wszystko schludnie schowane w miejscu koła zapasowego
- zawieszenie gwintowane AP sportfahrwerke na bazie którego zostało zbudowane zawieszenie pneumatyczne
- wszystkie kąty ustawione na geometrii 3D
Dokladki:
- przednie oraz boczne dokładki Maxton
- grill „amg” look
- lotka na klapie
- lotka na tylnej szybie
- brewki
- heko na szybach
- tylne lampy „clear” (oryginalne europejskie też oddaje. Mogę znaleźć zdjęcia jak wygląda ze zwykłymi)
Felgi 3tlg:
- cargraphic racing 18” 9.5J (2.75” rant) + 11J (3.75” rant). Felgi 3 częściowe, świeżo wypolerowane ranty (10000pln)
- opony Nankang z 2021 roku roku i nankang z 2024 z tyłu
Do auta dodaje również oryginalne części, które w miedzy czasie zostały zastąpione innymi czyli oryginalne zawieszenie obniżające z pakietu AMG, oryginalny grill, 4 18” amg bez opon i dojazdówka, oryginalne tylne lampy.
Na auto miałem dalsze plany w związku z czym dodaje również części, których niestety nie zdążyłem zamontować:
- hybrydowe turbo pochodzące z mocniejszego silnika C250. Jest to identyczne turbo do oryginalnego tylko większe a dodatkowo rozwiercone, pasuje w oryginalne miejsce tzw plug and play. Po włożeniu turbo oraz wystrojeniu na hamowni można uzyskać około 230km (turbo + zrobienie hybrydy kosztowały ok 5000)
- oryginalny tłumik na prawą stronę aby po wspawaniu były dwie końcówki
- oryginalny dyfuzor pod dwie rury wydechowe po dwóch stronach zderzaka
Nie jest to auto dla każdego i doskonale to rozumiem. Cena nie jest niska i to też doskonale rozumiem, wynika z części takich jak felgi, zawieszenie czy turbina, które same w sobie mają dużą wartość. Jestem otwarty na rozmowy. Auto mogę sprzedać taniej bez kół, tylnych lamp ze zdjęć i turbiny o której pisałem wyżej. Razem z autem przekaże wszystko co wiem. Sprzedaje, ponieważ jeżdżę nim już bardzo mało i nie mam zajawki na dalsze modyfikacje, które czekają na szafie. Wierzę, że trafi w dobre ręce i ktoś będzie kontynuował projekt. Nie interesuje mnie zamiana chyba, że za G klase lub starego SLa (może być z moją dopłata). Kupiłem cywilne auto i szkoda żeby się kurzył w garażu (od 3 lat zrobiłem 10k km). Fotki jak widać bez retuszu, nic nie próbuje ukryć. Mam masę zdjęć od fotografów, z różnych imprez, które mogę podesłać lub zrobić więcej szczegółowych jeżeli ktoś ma taką potrzebę. Możliwość obejrzenia w każdej chwili w Ursusie w Warszawie, zapraszam do kontaktu jeżeli ktoś ma jakieś pytania. Na wszystkie chętnie odpowiem. Najszybciej będzie kontaktować się przez telefon lub Instagram @b.wski. Jeżeli chodzi o cenę to nie bać się i proponować, jestem otwarty.