Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w historii auta, samochód zakupiony w 2008 roku jako poekspozycyjny w salonie MB w Niemczech z przebiegiem 46.818 km, na dzień dzisiejszy przebieg to 264 tyś km. Kolor C197 Obsidianschwarz. Samochód bardzo zadbany i doinwestowany pod każdym względem, silnik skrzynia stan perfekt. Auto regularnie serwisowane w MB Broler Bosch Service Warszawa, jeżdżony na oleju Millers 5w-30 lub fabrycznym MB z normą 229.51, filtry Mahle/Knecht. Olej w silniku i filtry wymieniane co 10.000 km, filtr paliwa i uszczelki dolotu turbiny wymieniane co drugą wymiana oleju, olej w skrzyni wymieniany co 60.000 km, co druga wymiana oleju w skrzyni przegląd mechatroniki (płyty sterującej skrzynią), poprawnie ustawiona zbieżność i geometria.
Wszystkie problemy i bolączki silnika om642 takie jak klapy dolotu, egr czy dpf rozwiązane zgodnie ze sztuką. Szczelny układ dolotowy oraz na wydechu turbiny, zarówno silnik jak i turbina trzymają ciśnienie i szczelność, żadnych przedmuchów ani wycieków z odmy, podstawy filtra oleju, chłodniczki oleju etc. auto ma moc i ciąg, świeżo wymieniony olej w silniku z filtrem (ostatnia faktura z serwisu na 1.800 zł). Pali od przysłowiowego strzała.
Środek auta w stanie bardzo dobrym, czuć jeszcze charakterystyczny zapach mercedesa jaki był przy zakupie, skóry impregnowane, deska rozdzielcza jak nowa, lakier stan bardzo dobry, lakier zawsze konserwowany woskiem na wiosnę oraz na jesieni. Dwa komplety kół, obecnie stoi na fabrycznych felgach z oponami zimowymi Vredestein po dwóch sezonach, do tego letnie 17".
Samochód garażowany, doinwestowany pod każdym względem, jestem fanem marki, nie bawię się w pół środki, wszystko musi chodzić jak w zegarku. Auto jest zdrowe, robi wrażenie, wygląda jak Mercedes powinien wyglądać i jeździ jak na Mercedesa przystało, poza tym samochód użytkowany jako trzeci w rodzinie.
Przebieg jest w 100 % oryginalny, wpisuję na umowę. Cena do negocjacji.
5*0*1*5*0*4*8*1*2