Jestem wielbicielem aut typu youngtimer i mam świadomość że samochody w takim stanie zdarzają się rzadko. Sam szukałem takiego egzemplarza rok. Auto jest więc drogie w porównaniu z podobnymi modelami i tańsze niestety nie będzie.
Silnik V6 i 272 koni z tylnym napędem to moim zdaniem perfekcyjna kombinacja radości z jazdy i kosztu. Większe pojemności to już ogromne spalanie w granicach 20l / 100km i dużo wyższe koszty części.
Samochód sprowadziłem z Japonii. Dysponuje raportem firmy Car VX który uwzględnia wiele szczegółów jego eksploatacji w Japonii - łącznie ze zdjęciami przed załadunkiem na statek. Chętnie udostępnię zainteresowanym.
Nie będę rozpisywał się na temat całego wyposażenia bo to jest oznaczone poniżej oraz można zobaczyć po VIN. Z ciekawych opcji warto wymienić te, które nawet dziś (20 lat później!) daleko nie są standardem. Należy do nich na przykład: 4 - strefowa klimatyzacja czy funkcja która utrzymuje samochód na postoju w pozycji D (bardzo wygodne na światłach). Elementy takie jak tylna elektrycznie podnoszona roleta są dziś rzadkością oprócz samochodów luksusowych.
Specyfikacja techniczna samochodu nie została zmieniona w najmniejszym stopniu - nawet owiewki nad szybami są oryginalne. Wyjątek stanowi radio, które niestety w japońskim oryginale jest właściwie niemożliwe do użytkowania w Polsce. Posiadam jednak oryginalne radio dla chętnych.
Samochód prezentuje się tak efektownie jak widać to na zdjęciach. U mnie jest garażowany i serwisowany w Broler Service Warszawa. Historia serwisowa oczywiście do wglądu.
Auto zarejestrowane jest na firmę - wystawiamy pełną fakturę VAT.