Szanowni Państwo,
nadszedł ten smutny dla mnie moment, kiedy oferuję Państwu do sprzedaży samochód, który posiadam od nowości (produkcja i odbiór od dealera: listopad 2017 r.) - auto nigdy mnie nie zawiodło, a jego użytkowanie sprawia wiele przyjemności.
Stan auta jest doskonały.
Od nowości auto zostało w całości pokryte najlepszą dostępną na rynku warstwą ceramiczną, co roku uzupełnianą. Po pięciu latach eksploatacji cała ceramika została odnowiona, jest więc świeża i będzie zabezpieczać lakier kolejne kilka lat. Wszystko potwierdzone fakturami z lubelskiej Fabryki Blasku Detailing&CarWash w galerii VIVO.
W aucie wymieniana była przednia szyba (po uderzeniu kamyczkiem na trasie). Jest obecnie nowa, wymieniona w ASO na oryginał (podgrzewana! – to jest opcja, która bardzo rzadko występuje w innych klasach E).
Na nowe, oryginalne (!) (likwidacja szkody z autocasco) w ASO wymienione były też zderzaki – najpierw tylny (wgnieciony po kontakcie ze słupkiem), dwa lata później przedni (ułamany po kontakcie z za wysokim krawężnikiem). Obie szkody miały charakter parkingowy, żadne elementy mechaniczne auta nie ucierpiały.
Serwis olejowy i przeglądy całej mechaniki auta dokonywane regularnie 2-3 razy w roku (15-20 tys. km) – pierwsze 120 tys. w ASO Mercedesa Nobile Motors w Lublinie, później w serwisie Mercedes Błaszczyk na Elizówce (Lublin) - wszystko potwierdzone fakturami. Olej w skrzyni biegów wymieniany częściej niż zaleca producent. Klocki, tarcze hamulcowe, amortyzatory itd. – wszystko w stanie bardzo dobrym.
Silnik po przebiegu 200 tys. miał wymienione na nowe popychacze (cała oryginalna listwa). To spory koszt, który czeka większość użytkowników E 220 d – w sprzedawanym egzemplarzu temat już załatwiony.
Rozrząd i inne elementy silnika, skrzynia biegów, napęd, zawieszenia itd. są w stanie bardzo dobrym.
Auto nie wymaga żadnych ponadstandardowych nakładów. Tylko bieżące serwisy.
Auto obute w nowe (tegoroczne!) opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Mam też komplet opon Michelin Alpin 6 na zimę.
Z wyposażenia, które rzadko występuje w innych klasach E, auto posiada nadto:
Webasto – przez aplikację Mercedes Me przed odjazdem możesz włączyć ogrzewanie postojowe (w lecie wentylację), w kilka minut rozmarzają wszystkie szyby, a w aucie jest miło, cieplutko (w lecie przewietrzone) od razu jak do niego wchodzisz; możesz też programować stałe godziny włączania się Webasto;
wszystkie szyby podwójnie klejone – atermiczne, dźwiękochłonne. To niesamowicie wpływa na poprawę komfortu, zwłaszcza podczas jazdy po drogach ekspresowych/autostradach;
bezkluczykowy dostęp z elektronicznie otwieraną i zamykaną klapą bagażnika (również ruchem nogi).
Auto było używane tak, jak współczesny samochód z silnikiem Diesla powinien być – codzienna jazda na trasie (głównie droga S17), w mieście 5-10%. Jak na takie warunki eksploatacji przebieg naprawdę nie jest duży.
Podsumowując: bardzo zadbana klasa E z pewnego źródła może być Twoja. Z uśmiechem na twarzy, bezstresowo okrążysz nią planetę Ziemię jeszcze wiele razy.