Witam,
Niestety, muszę się rozstać z moim mercedesem S124.
Auto wyprodukowane 12.1995 r. (data pierwszej rejestracji 02.1996 r.).
Zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie płyny, paski oraz zrobiłem wszystko to, co było do zrobienia (m.in. siłownik sprzęgła, przewód paliwowy, zakup nowych śrub do wszystkich kół, nabicie klimatyzacji i wiele innych drobiazgów, których teraz nie pamiętam). Poprzedni właściciel wymienił m.in. pompę wody, klocki i tarcze hamulcowe.
Auto wykorzystywane głównie weekendowo (przez ostatnie półtora roku zrobiłem nim 2,7 tys. km.).
Wyposażenie auta:
211 Automatyczny mechanizm różnicowy (ASD)
240 Wskaźnik temperatury zewnętrznej
280 Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
291 Poduszki powietrzne z przodu
300 Zamykany schowek
340 Trzecie światło stop
515 Radio MB CLASSIC z dekoderem informacji drogowych (VK) i RDS
541 Podwójna roleta (osłona bagażu i pasażerów)
570 Składany podłokietnik, przedni
572 Fotel przedni, prawy, z regulacją wysokości siedzenia
580 Klimatyzacja dwustrefowa
584 Elektryczne szyby (drzwi przednie i tylne)
591 Podgrzewana szyba tylna
885 Pilot na podczerwień wraz z immobilizerem
Elektrycznie regulowane lusterka
ABS
Wspomaganie kierownicy
Felgi aluminiowe 18” z Mercedesa W140
Elektrycznie wysuwana antena
Dywaniki gumowe oraz materiałowe
Oryginalny hak
Zalety auta:
- samochód służył mi do weekendowego delektowania się jazdą
- przez półtora roku zrobiłem nim około 2,7 tys. kilometrów
- auto garażowane przeze mnie
- auta nie używałem w zimie, ale było regularnie "przepalane"
- ma niezłe wyposażenie jak na ten model
Mankamenty auta:
- auto wymaga poprawek blacharskich (oprócz kilku drobnych ognisk rdzy na karoserii, trzeba zrobić blacharkę w okolicach zawieszenia)
- nie działa antena radiowa, ale radio gra
- wgniotka na prawych drzwiach od pasażera (do wyprostowania)
- skrzynia biegów czasami „haczy”
Ubezpieczenie ważne do 3.03.2025 roku, a badanie techniczne do 21.03.2025 roku
Sprzedaję, ponieważ muszę zwolnić garaż na nowy projekt, a nie chcę go trzymać na dworze w zimie i nie mam też czasu, żeby się nim zająć.
Zachęcam do sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie. Cena jest do rozsądnej negocjacji, ale tylko po zapoznaniu się ze technicznym stanem auta na miejscu, w Lublinie. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, natomiast propozycje w stylu "Panie, bierę za 10 tys.", ignoruję.