Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 1
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 2
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 3
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 4
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 5
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 6
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 7
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 8
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 9
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 10
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 11
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 12

1 / 13

Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 1
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 2
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 3
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 4
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 5
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 6
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 7
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 8
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 9
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 10
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 11
Mercedes-Benz Klasa E 270 CDI Classic - 12

Najważniejsze

Przebieg

425 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 685 cm3

Moc

177 KM

Opis

Nadszedł czas rozstać się z moim poczciwym Mercedesem. Służył wiernie i dzielnie ostatnie cztery lata. W tym czasie wymagał jedynie bieżących serwisów od wymiany olejów i innych ważnych płynów, przez tarcze i klocki hamulcowe, aż po amortyzatory. Przeszedł kilka mało istotnych zmian: - Nowe lampy przednie - Dla spokoju żarówki nad rejestracją zamienione w ledy z canbusem - Jeden ze schowków zamieniony na cupholdery Z nieco większych zmian: - Nowy pakiet sprzęgło, łożysko i dwumasa (bo jak rozbierać raz na dwadzieścia lat to czemu nie zaszaleć) - Częściowo wymienione sztywne przewody hamulcowe na miedziane - Zmieniony dyferencjał (trochę żwawiej reaguje) - Filtr powietrza zamieniony na typ mokry (legendy głoszą, że jest nieśmiertelny jeśli mu się choć raz w roku zaoferuje SPA w pakiecie premium) Z takich większych problemów spotkało mnie wymienienie pompy oleju (nowa podaje olej jak dzika) oraz wymiana kompresora klimatyzacji (pękło koło napędowe). Obie świeżo po zakupie. Jestem pewien, że ten Mercedes kolejnemu właścicielowi odwdzięczy się równie dobrze jak mi jeśli tylko zostanie otoczony odpowiednią opieką. Wtedy jego 5 cylindrów będzie hasało radośnie, aż świat się nie skończy (chociaż pewnie nawet dłużej, jeśli będzie miał paliwa w baku). Przejechanie 1000 km na jednym tankowaniu to norma jeśli jeździ się za miastem (choć przy jego pojemności "do pełna" boli w portfel okrutnie). Jego serduszko jest zestawione z manualną, 6 biegową, atomowo wytrzymałą skrzynią biegów (bez większych przeróbek może robić za dzwon kościelny). W takim zestawie nie straszny mu żaden dystans. Po trasie do Warszawy w czasie gaszenia silnika dało się słyszeć ciche jęknięcie "ale to tylko tyle". Gratis w sumie oddam komplet kół zimowych na felgach alu 16 trzymanych u Pana Boga za piecem (u wulkanizatora) i dwa zestawy wycieraczek (pamiątki byłyby zbyt bolesne). Zapraszam do oględzin i zakupu.

 

21 lutego 2025 11:19

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa E

Wersja

270 CDI Classic

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

W211 (2002-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Stargard, gm. Stargard Szczeciński, stargardzki, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...