MERCEDES G550 W463 V8
Silnik: M273 5,5 L E55 5461 cm3 średnicę cylindra zwiększono do 98 mm, a skok do 90,5 mm. Moc wyjściowa wynosi 388 KM (285 kW) przy 6000 obr / min oraz moment obrotowy 391 ft · lbf (530 N · m) przy 2800-4800 obr./min., po 2008 roku usunięte fabrycznie wszystkie problemy. Jednostka niewysilona z dobrymi osiągami.
Mercedes po przyjeździe z Japonii przeszedł duży przegląd techniczny w INTER CAR SILESIA MERCEDES BENZ ASO obejmujący: Wymianę wszystkich płynów (również w mostach), oleju silnikowego, oleju w skrzyni, dodatkowo jak każda G z Japonii wymaga rozruszania układu blokowania mostów, co także zostało zrobione i teraz działa perfekcyjnie. Wymieniłem również pasek z racji wieku i jeden piszczący napinacz. Sprawdzono także grubość powłoki lakierniczej itp. Wszystko udokumentowane F-VAT
Następnym zabiegiem było zabezpieczenie folią PPF AVERY DENNISON - Cały przód. Dodatkowo reszta samochodu zabezpieczona CERAMIKĄ G-TECHNIQ ULTRA. Cały samochód posiada oryginalny lakier w kolorze OBSIDIAN SCHWARZ, więc zabezpieczenie go przed kamieniami oraz smołą z asfaltu było priorytetem. Wszystkie powłoki są oczywiście na gwarancji.
Etapem kolejnym było pozwolenie V8 oddychać swobodnie. Tym zajęli się specjalisty z firmy VINTAGE CUSTOM, tworząc aktywny wydech ze sterowanymi klapami pozwalający wydobyć piękne brzmienie a jednocześnie w trasie ciszę. Wydech zakończony 4 końcówkami karbonowymi polskiego producenta.
Ostatnim zabiegiem było założenie pakietu od G63 (Lusterka, zderzak, poszerzenia i grill Panamericana). Wszystkie te elementy można wymienić na oryginalne zgodne z VIN, które zostały zachowane i przekaże je kolejnemu nabywcy (ostatnie zdjęcie). Cały pakiet także został zabezpieczony flią PPF AVERY.
Całe wnętrze pachnące, skóry zabezpieczone i wyczyszczone.
Dwa komplety oryginalnych kół z oponami w świetnym stanie. 19"na zimę i 20" AMG na Lato.
Auto w całej swej historii bezwypadkowe serwisowane tylko w ASO. Oczywiście zarejestrowane w kraju.
Sprzedaż na podstawie faktury Vat-Marża. Cena do negocjacji.