W461 Puch 300 sprowadzony z Austrii z wojskowym dowodem rejestracyjnym Federalnego Ministerstwa Obrony Kraju z minimalnym przebiegiem, zarejestrowane w Polsce w grudniu 2020 roku jako auto ciężarowe. W 2022 ukończony remont generalny, silnik po remoncie O602 D29M 2,9 turbo diesel intercooler. Rozebrany do ostatniej śruby , posiadam zdjęcia i filmy z całego procesu remontu. Rama wypiaskowana, chodź i tak była w perfekcyjnym stanie, zabezpieczona, zawieszenie Old Man Emu ARB , zarówno sprężyny jak i amortyzatory wzmocnione pod dodatkowe obciążenie (dwie wyciągarki), wojskowa wersja nadwozia z pozostawionymi wewnętrznymi uchwytami do maskowania. Założone CB oraz radiostacja UHF/VHF, kamera cofania, klimatyzacja, dodatkowy wskaźnik temp płynu chłodniczego, ledowe światła drogowe Truck Lite z homologacją i wiele innych udogodnień. Auto zostało dodatkowo wyciszone wszędzie gdzie to możliwe. Samochód oczywiście może przejść dowolne badania techniczne na koszt kupującego (rama, buda, kompresja silnika – ale wszystko o nim i tak wiem ja i opowiem o tym kupującemu). Z uwagi na wojskowe pochodzenie auta po VIN większość informacji ukryta nawet przed serwisami Mercedsa – ale dla jasności: silnik został wymieniony na nowocześniejszą jednostkę, wersji nadwozia były trzy, z czego VIN wskazuje plandekę a jest ta co na rysunku technicznym który jest częścią oryginalnych dokumentów technicznych które posiadam. Auto bierze udział w imprezach militarnych, objechałem nim offroadowo Polske z namiotem dachowym, ale nie było ani nie jest wykorzystywane do rajdów offroadowych ani topienia w błocie .
W związku z licznymi pytaniami: jest to wersja długa, ale trzydrzwiowa - takie karoserie występowały w pojazdach wojskowych (cywilne były dostępne trzydrzwiowe ale krótkie)