Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 1
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 2
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 3
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 4
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 5
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 6
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 7
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 8
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 9
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 10
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 11
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 12
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 13
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 14
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 15
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 16
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 17
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 18
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 19
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 20
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 21
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 22
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 23
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 24
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 25
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 26
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 27
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 28
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 29
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 30
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 31
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 32
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 33
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 34
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 35
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 36
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 37
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 38
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 39

1 / 40

Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 1
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 2
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 3
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 4
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 5
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 6
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 7
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 8
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 9
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 10
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 11
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 12
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 13
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 14
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 15
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 16
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 17
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 18
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 19
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 20
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 21
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 22
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 23
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 24
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 25
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 26
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 27
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 28
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 29
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 30
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 31
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 32
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 33
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 34
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 35
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 36
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 37
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 38
Mercedes-Benz Klasa S 500 L 4-Matic - 39

Najważniejsze

Przebieg

198 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 966 cm3

Moc

306 KM

Opis

Mercedes-Benz V220 S500L 4Matic 2004 w zestawieniu kolorów – nadwozie obsydian black (197U), wnętrze nappa gravel (845A). Samochód pochodzi z polskiego salonu i miał łącznie trzech właścicieli. W moim posiadaniu pięć lat i jest używany codziennie. Regularnie serwisowany, a wszelkie niezbędne naprawy nieodwlekane w czasie.

___

Samochód został zakupiony przez znaną firmę „Lody Braci Koral” z Limanowej. Właściciele słyną z pokaźnej kolekcji samochodów, a pierwszy numer rejestracyjny wskazuje na zakup wraz z Maybachem jednego z braci. Eska służyła podobno do obsługi gości VIP odwiedzających zakład. W tym okresie firma prężnie współpracowała z znanymi postaciami w kampaniach reklamowych. Przed sprzedażą w 2009 roku pojazd przeszedł gruntowny serwis w ASO Mercedes Zasada w Nowym Sączu – miał wtedy na liczniku zaledwie 36.896 km. Kolejny właściciel jeździł nim 10 lat i zrobił trochę ponad 100 tysięcy kilometrów. Ja założyłem instalację LPG i nakręciłem kolejne 50 tysięcy.

___

Autko jest bardzo dobrze wyposażone i ma praktycznie komplet dostępnych opcji. Z ważniejszych rzeczy posiada cztery niezależne fotele obszyte wysokiej jakości skórą, które reguluje się elektrycznie z zapamiętywaniem ustawień, z funkcją grzania, wentylacji, masażu, a z przodu również dynamicznym pompowaniem boczków. Pod klawiszem pamięci zapamiętuje się również ustawienie lusterek zewnętrznych i wewnętrznego oraz kierownicy. Ta ostatnia jest podgrzewana z funkcją ułatwienia wsiadania i wysiadania. Jest czterostrefowa automatyczna klimatyzacja, która jest bardzo wydajna – po serwisie w tym sezonie. Świetne nagłośnienie Bose z najwyższym modelem Comand – sterowanie głosem, odtwarzacz DVD, odtwarzacz kaset, tuner TV, nawigacja GPS, tylny monitor, system telefonu głośnomówiącego z dwiema słuchawkami (przód, tył) oraz pilotem zdalnego sterowania. Dołożyłem też moduł bluetooth. Są czujniki parkowania z przodu i z tyłu z wyświetlaczami. Jest również aktywny tempomat z radarem oraz funkcją ogranicznika prędkości. Wszystkie szyby sterowane są elektrycznie i są podwójne (klejone) - w tylnych są roletki. Tylna szyba posiada elektrycznie sterowaną roletę. Zagłówki tylnych siedzeń są podnoszone i opuszczane za pomocą przycisku. Lusterka samo ściemniające z podgrzewaniem, elektryczną regulacją i opcją składania. Prawe opuszcza się podczas cofania ułatwiając manewry. Drzwi oraz klapa bagażnika mają funkcję dociągania, a klapa jest otwierana i zamykana elektrycznie. Jest również dostęp bezkluczykowy. Samochód posiada system webasto, który zimą ogrzewa a latem chłodzi wnętrze pojazdu. Wyposażone jest w pamięć godzin pracy oraz sterowanie pilotem. Jest również szklany szyberdach oraz lodówka w tylnym oparciu.

___

Ponadto warto podkreślić, że samochód posiada jeden z najlepszych silników – M113 V8 5.0. Dysponuje mocą 306 KM, które przenosi pięciobiegowy automat na wszystkie cztery koła. Dzięki zamontowanej w 2020 roku instalacji LPG KME Extreme jest on również całkiem ekonomiczny. W mieście mieści się w 20 litrach gazu (około 55 złotych na 100 km). W trasie można zejść bez problemów do jakiś 13 litrów gazu. Całość napędu pracuje bardzo dobrze i daje frajdę z jazdy.

___

Samochód ma felgi aluminiowe Segin z nowiutkimi oponami zimowymi Imperial Snowdragon UHP 225/55ZR17 101V XL 2124 oraz czujnikami ciśnienia. Mam też dwuletnie opony letnie Nexen N'Fera Primus 225/55ZR17 101W XL 1022 oraz felgi aluminiowe Mismar. Ponadto są dwa kluczyki, skrupulatnie prowadzona książka serwisowa oraz komplet instrukcji.

___

Samochód nosi ślady używania zgodne z rocznikiem i przebiegiem. Jest zadbany i uszanowany, choć nie jest pedantycznie picowany. Powoli przydałaby się wizyta w firmie detailingowej. Przednią szybę wymieniłem po zakupie auta, gdyż była pęknięta. Reszta w oryginale. Całkiem niedawno miał również remont tylnego zawieszenia łącznie z ustawieniem zbieżności. Zostały wymienione gumowe łoża ławy oraz wielowahaczowe zawieszenie. Mimo to jeszcze gdzieś coś popukuje. Jest nowy oryginalny kompresor Air-Matic. Za mojej kadencji auto nigdy nie miało problemów z opadaniem i nie trzymaniem ciśnienia powietrza. Kompresor wymieniłem, ponieważ miał pierwsze symptomy straty kompresji – wywalał sporadycznie błąd podczas pełnego podnoszenia. Uszczelniłem też silnik w znanych dla niego miejscach – wał z tyłu, pokrywy zaworów, podstawa filtra. Reasumując wymieniane na czas wszystko, co sugerował warsztat – a naprawiam go w znanym lokalnie serwisie pogwarancyjnym mercedesa.

___

Blacharsko jest dobrze. Pomimo 20 lat i opinii modelu, jest bardziej niż OK. Rudy nalot pojawił się na tylnych rantach nadkoli oraz dwóch czy trzech miejscach na rantach drzwi. Podłoga zdrowiutka, więc dałem ją do zakonserwowania. W firmie zajmującej się tym, pomalowali ją epoksydem i nanieśli warstwę masy i wosku. Jedni moi znajomi to krytykują, inni chwalą. Przedni prawy błotnik ma wgniotę, którą chyba sprawny fachowiec wyciągnie bez demontażu elementu. Jak coś mam drugi – nowy. Wszystkie zdjęcia użyte w ogłoszeniu wykonałem do własnej galerii około dwa miesiące temu.

___

Badanie techniczne ważne do 20.09.2025 roku, a polisa OC do 26.06.2025 roku. Powodem sprzedaży jest chęć zakupu S-klasy W221, ale nie ma „ciśnienia”. Jeżeli planujesz relatywnie tanio latać wygodną limuzyną z V8 na co dzień, to chyba to jest odpowiednie rozwiązanie. Resztę opowiem telefonicznie, wiec poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną.

 

27 października 2024 13:55

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2004

Model pojazdu

Klasa S

Wersja

500 L 4-Matic

Generacja

W220 (1998-2005)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Kolor

Czarny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

41625

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Koszalin, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store