Dla osób z OLX - więcej zdjęc do zobaczenia na otomoto.
Najważniejsze informacje:
- Silnik 4.7L V8 bi-turbo (M278) – 455 KM i 700 Nm połaczony z 7-biegowym automatem
- Pełny pakiet AMG PLUS wewnętrzny i zewnętrzny
- Zakupiony w polskim salonie Inter-car Silesia w 2015 r.
- Kompletny serwis w ASO Inter-Car oraz dodatkowe wymiany oleju między interwałami (max 10kkm)
- Historia przebiegu i stanu pojazdu, wyjątkowa dokumentacja (50 zdjęć historii z serwisu, 30 stron aktualnej diagnostyki komputerowej ASO xentry)
- Bezwypadkowy i bezkolizyjny
- Niski przebieg autostradowy – obecnie 159 000 km
- Wyjątkowy, kolekcjonerski stan lakierniczy i techniczny, wszystko sprawne
- Bardzo bogate wyposażenie (zał. zestawienie na końcu zdjęć), m.in: masaż gorącymi kamieniami, wentylowane i podgrzewane fotele Nappa z pompowaniem boczków w zakrętach, Burmester, noktowizor, kamery 360, autonomiczna jazda ze wszelkimi asystentami, automatyczne parkowanie, dociągi drzwi, ściemniający się dach panoramiczny (magic sky control), podawacz pasów, podgrzewane podłokietniki i kierownica, regulowane (twardość i wysokośc) pneumatyczne zawieszenie, HUD na szybie, matrycowe LEDy skrętne, kolorowe oświetlenie ambiente, pakiet air-balance (jonizacja i perfumy w schowku), zmieniarka DVD, ale oczywiście można puszczać muzykę ze spotify itp. przez bluetooth z telefonu, można też dołożyc box za ok. 2k i cieszyć się Apple Carplay / Android Auto
Opis modelu:
Mercedes-Benz S500 Coupe w pakiecie AMG to kwitenesja auta GT (Gran Turismo), łączącego niespotykany komfort z osiągami auta sportowego. Luksusowe, dwudrzwiowe coupé bazujące na limuzynie klasy S, będące pokazem możliwości technologicznych Mercedesa w bezpieczeństwie, wygodzie i osiągach.
W momencie premiery był jednym z najcichszych samochodów produkcyjnych na świecie — inżynierowie poświęcili ogromną uwagę izolacji akustycznej, zastosowano m.in. specjalne wielowarstwowe szyby i aktywną redukcję hałasu we wnętrzu. Testy dziennikarzy potwierdziły, że dzięki zabiegom, poziom szumów w kabinie był rekordowo niski. To auto stworzono do konkurowania z Bentleyem i Rolls-Roycem.
Pod maską znajdziemy masjtersztyk - 4.7-litrowe V8 biturbo (M278) o mocy 455 KM i 700 Nm momentu obrotowego, co pozwala na sprint do 100 km/h w niewiele ponad 4 sekundy, przy zachowaniu niesamowitej płynności jazdy, co umożliwia bezpieczne wyprzedzanie (wszystkiego).
Auto zdobyło m.in. tytuł "World Luxury Car of the Year" w ramach World Car Awards.
Model produkowany był w topowej niemieckiej fabryce w Sindelfingen z dbałością o detale na poziomie modeli Maybacha (w tej samej fabryce konstruowano m.in. Maybacha S600 oraz modele AMG)
Podsumowując, S500 Coupe to jedno z najbardziej ikonicznych, komfortowych i ponadczasowo pięknych coupé Mercedesa. Trafiło do pop-kultury, chociażby w formie wzmianek w piosenkach, także polskich artystów - min. Aviego, który chciał "kupić eSkę w kupecie". Na pewno warto mieć je w swojej kolekcji.
Opis egzemplarza:
Oferowany Mercedes-Benz S500 został skonfigurowany i zakupiony przez właściciela salonu Mercedes Inter-Car Silesia, a następnie odsprzedany znajomemu właściciela - profesorowi medycyny. Obaj Panowie auto wykorzystywali tylko na długich trasach, głównie na wakacyjne wyjazdy w góry, dzięki czemu auto nie jest w ogóle wyeksploatowane, a środek jest jak w nowym aucie. Auto udało mi się zdobyć dzięki kontaktom, właśnie w salonie Inter-Car Silesia, zanim trafiło do sprzedaży. Zrobiłem nim symboliczny przebieg, traktując jako lokatę kapitału.
Mechanicznie samochód jest w pełni sprawny – silnik, skrzynia biegów, napęd, hamulce i zawieszenie, ale także wszelkie funkcje elektryczne, dodatki, gadżety pracują bez zarzutu, co potwierdza jego doskonałe przygotowanie do dalszej eksploatacji. Posiadam pełną dokumentację z tzw. "rozszerzonej diagnostyki Mercedesa" oraz zdjęcia ze wszelkich napraw w ASO (ponad 50 zdjęć i ponad 30 stron wydruków z diagnostyki xentry, a przede wszystkim - test stanu gładzi cylindrowych, który jest kluczowy do sprawdzenia w tym modelu). Ok. 5 tys km. temu wykonany został tzw. "duży przegląd" w serwisie Mercedesa, dzięki czemu, kolejny przegląd jest jeszcze wiele km w przód oraz będzie zgodnie z zaleceniami przeglądem "małym" (tańszym, olejowym).
S jest w wyjątkowym lakierze Palladium, mieniącego się w słońcu w odcieniach srebra, szarego i złota. Lakier jest w bardzo dobrym stanie, ponieważ auto było od nowości garażowane.
Środek to połączenie czarnej skóry Nappa z przeszyciami oraz drewna orzechowego. Majstersztyk elegancji. Dopełnieniem jest czarna podsufitka "mikrofaser dynamica", czyli "zamsz" ze specjalnej miękkiej mikrofibry i aluminiowe oraz chromowane elementy, oddające sportowego ducha pakietu AMG.
Z zewnątrz znajdziemy m.in. zderzaki i progi boczne AMG, 19-calowe felgi AMG, fabrycznie poszerzony rozstaw kół, chromowane końcówki prawdziwego, aktywnego wydechu z otwieranymi klapami. Całość przełamuje elegancki wygląd, dodając sportowego charakteru.
Auto jest wybitne, kompletne, bez kompromisów. Każda osoba, która miała z nim kontakt była pod wielkim wrażeniem jego możliwości. Jazda z prędkością autostradową, słuchając w absolutnej ciszy ulubionej muzyki na Burmesterze, w trakcie masażu gorącymi kamieniami to naprawdę wyjątkowe przeżycie. Wiem, że to nie są marketingowe bzdury, bo jeździłem wieloma autami luksusowymi. Zapewniam, że każdy po jednej jeździe się zakocha w jego wygodzie i osiągach.
Do obejrzenia w Warszawie lub w przydomowym garażu w gm. Stare Babice (pod Bemowem).