W Moim posiadaniu od 6 lat , a właściwie leci siódmy .
Odnośnie samego modelu nie będę się za dużo rozpisywał.
Każdy już wie , że model ten to kult i ikona motoryzacji.
Mogę tylko dodać ze jest to najmocniejsza wówczas dostępna wersja z oznaczeniem 560
W tej konfiguracji z dostępnych informacji wynika że było wyprudukowanych 99 szt na cały świat.
Ten konkretny model pochodzi z europejskiego rynku , a konkretnie Belgi.
Niewątpliwym atutem tego egzemplarza jest jego historia. Mianowicie auto od pierwszego kilometra po dziś dzień posiada udokumentowany przebieg.
Regularnie serwisowany w autoryzowanym salonie. Wszystko to potwierdzone jest dokumentacja oraz wpisami w książce serwisowej. Bez problemu można to potwierdzić u dealera Mercedesa.
Stan techniczny
Poza drobnymi korektami lakieru ( w miejscach wrażliwych w tych modelach : podszybie etc) to auto po dziś dzień jest zachowane w oryginale.
Wnętrze pojazdu również w fabrycznym stanie. Mimo śladów użytkowania nie ma żadnych podmalowanych , czy regenerowanych części. Wszystko fabryczne.
Po zakupie auta została przeprowadzona pełna analiza jego stanu. Wszystkie drobne mankamenty zostały skorygowane. z uwagi na upływ czasu dodatkowo został przeprowadzony pełen przegląd oraz serwis.
Powłoka zew. lakieru została zabezpieczona twardym woskiem.
Z mankamentów to po naszej analizie wyszło , ze dawno ,dawno temu auto miało stłuczkę z przodu. Poza tym auto jest bezwypadkowe.
Cos od siebie.
Jestem miłośnikiem i frikiem tego typu pojazdów.
Szczególnie aut z tych lat, gdzie prawdziwy kunszt motoryzacji przechodził swój najlepszy moment. Odnośnie tego modelu to już w szczególności jest to prawdziwa legenda. Ponad czasowy wygląd , wehikuł po wsze czasy.
Sama jego sylwetka nie pozwola oderwać wzroku i samo jego posiadanie powoduje przyspieszone bicie serca ( to dla tych , którzy jeszcze nie maja doświadczeń z tego typu pasją )
Do rzeczy: samo posiadanie czegoś fajnego to jedno, ale równie ważny jest aspekt finansowy. Konkretnie chodzi o to aby zainwestowana kwota była tez lokata kapitału.
W tym dokładnym przypadku mamy spełniony ten duet ( pasja i lokata kapitału )
Kiedy wszedłem w posiadanie tego modelu stwierdziłem,że nigdy go nie oddam.
Jednak przyszedł czas na zmiany. ( staram się już rzadziej używać określenia nigdy w życiu hehe)
Jakie zmiany?
Poprostu chcę oddać i być może zamienić a cos ciekawego , może cos czym będę się cieszył na co dzień ( tego tak mi jest szkoda ,że nie wyjechałem przez te wszystkie lata ani razu)
Chętnie za moja dopłata zamienia na AMG ( cos co ma min 450-600km )
Do rejestracji w kraju.
Dodam tez , ze autko to brało udział w wystawach aut klasycznych. Miedzy innymi na targach Retro Motor Show!!!!!!!
Ważne info. Dla zdecydowanego klienta pozostawiam wybór na których kołach auto wyjedzie. Mam swojego faworyta , ale nie zdradzę.
Posiadam kilka modeli ( RH , BORBET , MONOBLOCK, LORINSER , AMG, etc. ) `Są to kultowe modele z tamtych lat dedykowane do tego modelu Cena ich oscyluje na poziomie zł. Taki bonus!!!
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.