Mercedes-Benz Klasa S - 1
Mercedes-Benz Klasa S - 2
Mercedes-Benz Klasa S - 3
Mercedes-Benz Klasa S - 4
Mercedes-Benz Klasa S - 5
Mercedes-Benz Klasa S - 6
Mercedes-Benz Klasa S - 7
Mercedes-Benz Klasa S - 8
Mercedes-Benz Klasa S - 9
Mercedes-Benz Klasa S - 10
Mercedes-Benz Klasa S - 11
Mercedes-Benz Klasa S - 12
Mercedes-Benz Klasa S - 13
Mercedes-Benz Klasa S - 14
Mercedes-Benz Klasa S - 15
Mercedes-Benz Klasa S - 16
Mercedes-Benz Klasa S - 17
Mercedes-Benz Klasa S - 18
Mercedes-Benz Klasa S - 19

1 / 20

Mercedes-Benz Klasa S - 1
Mercedes-Benz Klasa S - 2
Mercedes-Benz Klasa S - 3
Mercedes-Benz Klasa S - 4
Mercedes-Benz Klasa S - 5
Mercedes-Benz Klasa S - 6
Mercedes-Benz Klasa S - 7
Mercedes-Benz Klasa S - 8
Mercedes-Benz Klasa S - 9
Mercedes-Benz Klasa S - 10
Mercedes-Benz Klasa S - 11
Mercedes-Benz Klasa S - 12
Mercedes-Benz Klasa S - 13
Mercedes-Benz Klasa S - 14
Mercedes-Benz Klasa S - 15
Mercedes-Benz Klasa S - 16
Mercedes-Benz Klasa S - 17
Mercedes-Benz Klasa S - 18
Mercedes-Benz Klasa S - 19

Najważniejsze

Przebieg

500 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

4 973 cm3

Moc

320 KM

Opis

Dzień dobry

Na sprzedaż Mercedes 560 SEC Coupe.

W Moim posiadaniu od 6 lat , a właściwie leci siódmy .

Odnośnie samego modelu nie będę się za dużo rozpisywał.

Każdy już wie , że model ten to kult i ikona motoryzacji.

Mogę tylko dodać ze jest to najmocniejsza wówczas dostępna wersja z oznaczeniem 560

W tej konfiguracji z dostępnych informacji wynika że było wyprudukowanych 99 szt na cały świat.


Ten konkretny model pochodzi z europejskiego rynku , a konkretnie Belgi.

Niewątpliwym atutem tego egzemplarza jest jego historia. Mianowicie auto od pierwszego kilometra po dziś dzień posiada udokumentowany przebieg.

Regularnie serwisowany w autoryzowanym salonie. Wszystko to potwierdzone jest dokumentacja oraz wpisami w książce serwisowej. Bez problemu można to potwierdzić u dealera Mercedesa.

Stan techniczny

Poza drobnymi korektami lakieru ( w miejscach wrażliwych w tych modelach : podszybie etc) to auto po dziś dzień jest zachowane w oryginale.

Wnętrze pojazdu również w fabrycznym stanie. Mimo śladów użytkowania nie ma żadnych podmalowanych , czy regenerowanych części. Wszystko fabryczne.

Po zakupie auta została przeprowadzona pełna analiza jego stanu. Wszystkie drobne mankamenty zostały skorygowane. z uwagi na upływ czasu dodatkowo został przeprowadzony pełen przegląd oraz serwis.

Powłoka zew. lakieru została zabezpieczona twardym woskiem.

Z mankamentów to po naszej analizie wyszło , ze dawno ,dawno temu auto miało stłuczkę z przodu. Poza tym auto jest bezwypadkowe.


Cos od siebie.

Jestem miłośnikiem i frikiem tego typu pojazdów.

Szczególnie aut z tych lat, gdzie prawdziwy kunszt motoryzacji przechodził swój najlepszy moment. Odnośnie tego modelu to już w szczególności jest to prawdziwa legenda. Ponad czasowy wygląd , wehikuł po wsze czasy.

Sama jego sylwetka nie pozwola oderwać wzroku i samo jego posiadanie powoduje przyspieszone bicie serca ( to dla tych , którzy jeszcze nie maja doświadczeń z tego typu pasją )


Do rzeczy: samo posiadanie czegoś fajnego to jedno, ale równie ważny jest aspekt finansowy. Konkretnie chodzi o to aby zainwestowana kwota była tez lokata kapitału.

W tym dokładnym przypadku mamy spełniony ten duet ( pasja i lokata kapitału )

Kiedy wszedłem w posiadanie tego modelu stwierdziłem,że nigdy go nie oddam.

Jednak przyszedł czas na zmiany. ( staram się już rzadziej używać określenia nigdy w życiu hehe)

Jakie zmiany?

Poprostu chcę oddać i być może zamienić a cos ciekawego , może cos czym będę się cieszył na co dzień ( tego tak mi jest szkoda ,że nie wyjechałem przez te wszystkie lata ani razu)


Chętnie za moja dopłata zamienia na AMG ( cos co ma min 450-600km )

Do rejestracji w kraju.



Dodam tez , ze autko to brało udział w wystawach aut klasycznych. Miedzy innymi na targach Retro Motor Show!!!!!!!

Ważne info. Dla zdecydowanego klienta pozostawiam wybór na których kołach auto wyjedzie. Mam swojego faworyta , ale nie zdradzę.

Posiadam kilka modeli ( RH , BORBET , MONOBLOCK, LORINSER , AMG, etc. ) `Są to kultowe modele z tamtych lat dedykowane do tego modelu Cena ich oscyluje na poziomie zł. Taki bonus!!!


Zachęcam do kontaktu po więcej informacji

Dzięki

Robert

 

23 listopada 2024 20:03

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

1989

Model pojazdu

Klasa S

Generacja

W126 (1980-1993)

Liczba drzwi

4

Kolor

Złoty

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

74775

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Qforce Classic Design

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Swarzędz, poznański, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store