Oferta dotyczy: Mercedes S500 4Matic rok 2012, 435 KM, silnik 4.663 cm³.
Samochód w moim użytku od 9 lat, w marcu dokonałem wymiany silnika na silnik z przebiegiem 96.000 km, więc na tą chwilę silnik ten ma przebieg 123.000 km.
Oczywiście dam namiar na sprzedającego w celu potwierdzenia.
Samochód jest bardzo zadbany, i mega dobrze wyposażony, o czym świadczy cena nowego, która wynosiła 160.000 Euro.
Pozwolę sobie wymienić kilka ostatnich inwestycji, których dokonałem w ostatnim czasie profilaktycznie:
- wymieniłem oba akumulatory
- wszystkie świece i cewki zapłonowe
- dokonałem w Firmie Limak regeneracji amortyzatorów
- wymieniłem wszystkie wahacze
- olej jest wymieniany co 10.000 km
Tak więc S-ka na tą chwilę nie wymaga żadnych nakładów finansowych.
Ponadto S-ka otrzymała ode mnie zegarek IWC Schaffhausen, ładowanie indukcyjne telefonu z Mercedesa, bezprzewodowe łączenie muzyki z telefonu na głośniki Harman Kardon, co czyni jazdę tym samochodem jedną wielką przyjemnością z włączonym masażem wentylowanych siedzeń i przy słuchaniu muzyki Hansa Zimmera, którego koncert można przy odblokowanym DVD słuchać i oglądać podczas jazdy (oglądanie podczas jazdy nie jest zalecane, DVD z koncertem w prezencie).
Mercedes jest na pięknych 20” felgach AMG, otrzymał też progi AMG i końcówki wydechu AMG.
3 lata temu otrzymał powłokę ceramiczną z 10 letnią gwarancją.
Yanosik z abonamentem na kilka lat na pokładzie.
Kamery przód i tył z rejestratorem jazdy na karcie micro SD w jakości HD.
Fotel kierowcy dałem odnowić, żeby nie było żadnej rysy, pęknięcia itp. (na zdjęciach)
W momencie przekazania samochodu przekażę również namiar do serwisantów, którzy przez 9 lat dbali o to, żeby dzisiaj był w tak dobrej kondycji.
Oczywiście można podjechać do stacji kontroli pojazdów, jak i mojego mechanika z Mercedesa, gdzie na mój koszt podłączymy komputer i w czasie rzeczywistym można odczytać wszystkie najważniejsze parametry.
Stan licznika na dziś to 507.000 km, co jednak w przypadku tego samochodu najbardziej odnosi się do foteli...
Moim zdaniem, z tym silnikiem S-ka ma jeszcze przed sobą jakieś 200.000-300.000 km bez większych niespodzianek, a więc więcej niż jakaś nowa E-klasa z silnikiem 2 litry w benzynie.
Dam namiar na kogoś, kto po tych 200.000 – 300.000, kto może pomóc w załatwieniu i wymianie kolejnego silnika. (ten sam o kogo dokonałem zakupu obecnego)
Powyższe km możliwe tylko jeśli będzie wymieniany olej co 10-15 tyś km. (moje skromne zdanie)
Nawigacja jest w języku polskim.
Drzwi są dociągane.
Kierownica: skóra/drewno
Otwierany szklany, panoramiczny dach.
Szyby są lekko przyciemniane.
Zawieszenie Airmatic (nowy kompresor) powoduje, że jazda tym samochodem to czysty relaks, w czym oczywiście pomaga aktywny tempomat i asystent pasa ruchu.
Nie bez znaczenia dla wyżej wspomnianego komfortu jest rozstaw osi, bo oferowana S-ka to wersja long.
Cały tył posiada elektryczne rolety, podświetlane progi, wyświetla przy otwarciu drzwi logo Mercedesa.
Telefon łączy się przez modem bluetooth z Mercedesa.
O podgrzewanych fotelach z przodu i tyłu, martwym punkcie w lusterku, kamera cofania, funkcji ECO Start-Stop i innych oczywistych rzeczach w S-klasie nawet nie wspominam.
Spalanie w mieście, nie ma się co oszukiwać to okolice 15 litrów, ale już poza miastem 9 l/100 km jest do zrobienia, więc 7l/100 km to mit.
Spalanie (na zdjęciach) świadczy poniekąd o kondycji silnika.
Silnik V8 to moim zdaniem najwyższa kultura jazdy i 700 Nm momentu obrotowego to coś, co daje niezwykłą przyjemność z jazdy.
Mówi się, że od pewnego wieku, czy też od pewnej pozycji, albo 8 cylindrów albo pieszo...
Samochód jest już na zimowych oponach Continental TS860S (8mm), opony letnie na 1 sezon są również w cenie.
Całą konfigurację można sobie ściągnąć po VIN-e.
Raczej to jedyny taki egzemplarz w Polsce.
Auto jest z całą pewnością warte swojej ceny.
Zapraszam do jazdy próbnej!