Mercedes-Benz Klasa S - 1
Mercedes-Benz Klasa S - 2
Mercedes-Benz Klasa S - 3
Mercedes-Benz Klasa S - 4
Mercedes-Benz Klasa S - 5
Mercedes-Benz Klasa S - 6
Mercedes-Benz Klasa S - 7
Mercedes-Benz Klasa S - 8
Mercedes-Benz Klasa S - 9
Mercedes-Benz Klasa S - 10
Mercedes-Benz Klasa S - 11
Mercedes-Benz Klasa S - 12
Mercedes-Benz Klasa S - 13
Mercedes-Benz Klasa S - 14
Mercedes-Benz Klasa S - 15
Mercedes-Benz Klasa S - 16
Mercedes-Benz Klasa S - 17
Mercedes-Benz Klasa S - 18
Mercedes-Benz Klasa S - 19
Mercedes-Benz Klasa S - 20
Mercedes-Benz Klasa S - 21
Mercedes-Benz Klasa S - 22
Mercedes-Benz Klasa S - 23
Mercedes-Benz Klasa S - 24
Mercedes-Benz Klasa S - 25
Mercedes-Benz Klasa S - 26
Mercedes-Benz Klasa S - 27
Mercedes-Benz Klasa S - 28
Mercedes-Benz Klasa S - 29
Mercedes-Benz Klasa S - 30
Mercedes-Benz Klasa S - 31
Mercedes-Benz Klasa S - 32
Mercedes-Benz Klasa S - 33
Mercedes-Benz Klasa S - 34
Mercedes-Benz Klasa S - 35
Mercedes-Benz Klasa S - 36
Mercedes-Benz Klasa S - 37

1 / 38

Mercedes-Benz Klasa S - 1
Mercedes-Benz Klasa S - 2
Mercedes-Benz Klasa S - 3
Mercedes-Benz Klasa S - 4
Mercedes-Benz Klasa S - 5
Mercedes-Benz Klasa S - 6
Mercedes-Benz Klasa S - 7
Mercedes-Benz Klasa S - 8
Mercedes-Benz Klasa S - 9
Mercedes-Benz Klasa S - 10
Mercedes-Benz Klasa S - 11
Mercedes-Benz Klasa S - 12
Mercedes-Benz Klasa S - 13
Mercedes-Benz Klasa S - 14
Mercedes-Benz Klasa S - 15
Mercedes-Benz Klasa S - 16
Mercedes-Benz Klasa S - 17
Mercedes-Benz Klasa S - 18
Mercedes-Benz Klasa S - 19
Mercedes-Benz Klasa S - 20
Mercedes-Benz Klasa S - 21
Mercedes-Benz Klasa S - 22
Mercedes-Benz Klasa S - 23
Mercedes-Benz Klasa S - 24
Mercedes-Benz Klasa S - 25
Mercedes-Benz Klasa S - 26
Mercedes-Benz Klasa S - 27
Mercedes-Benz Klasa S - 28
Mercedes-Benz Klasa S - 29
Mercedes-Benz Klasa S - 30
Mercedes-Benz Klasa S - 31
Mercedes-Benz Klasa S - 32
Mercedes-Benz Klasa S - 33
Mercedes-Benz Klasa S - 34
Mercedes-Benz Klasa S - 35
Mercedes-Benz Klasa S - 36
Mercedes-Benz Klasa S - 37

Najważniejsze

Przebieg

400 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 196 cm3

Moc

285 KM

Opis

Bardzo proszę czytać opis i oglądać wszystkie zdjęcia i dopiero dzwonić.Negocjacja ceny na miejscu.


Stłuczka drzwi pasażera przód - wgniecenie.Auto w stanie dostatecznym ogólnie-lepiej jeździ niż wygląda. Wykonane sporo napraw mechanicznych np. rozrząd komplet, wiązki, skrzynia, układ hamulcowy. Ważne OC i przegląd, butla do 2026.

Do roboty blacharka miejscami - na zdjęciach jest pryśnięte preparatem przeciw rdzy, katalizatory, dywaniki po jednej stronie zdjęte (skraplacz klimy), inne drobniejsze rzeczy, nic nie ukrywam. Auto sprawdzone w długich trasach i jeździe codziennej. Ewentualnie zamiana na auto do jazdy codziennej jak suv, kombi, najlepiej z hakiem i lpg.


Mercedes W 140 400 SEL + LPG, V8, 286 KM, pierwszy wypust, wersja długa.Loszka w moich rękach od 7 lat, 3-4 właścicieli. Kupiony bo zawsze chciałem mieć W140 V8. Od 3 lat użytkowany prawie codziennie.Daleki od stanu bardzo dobrego (dla mnie stan dostateczny ogólnie ale nie zawiódł w trasie). Przeprowadziłem kilka podstawowych wymian i też te charakterystyczne dla tego modelu by cieszyć się pewnością, że dojadę i wrócę – częste trasy weekendowe między 500 – 1000 km, codziennie zwykle 50 – 100 km. Już sam przyjemny dla ucha, miękki dźwięk zamykania ciężkich drzwi sugeruje, że to nie jest auto które spotyka się na każdym rogu. Za te 15-20 litrów LPG / 100km zyskujesz nieco złudne ale jakże uzależniające uczucie, że np. nie stoisz w korku z innymi, jesteś ponad to. Radia nie słucham (działa, oryginalne), tu gra 8 tłoków dostarczając tak przyjemnego mrowienia w takt niedoskonale opróżniających się cylindrów układu V. Nawet dźwięk rozrusznika jest charakterystyczny.


Wykonane naprawy-mam auto 7 lat, zrobiłem ok. 50 000 km:


- wymiana kompletu tarcz hamulcowych i klocków (przód, tył) wraz z płynem,

- miedziane przewody hamulcowe – zostały tylko oryginalne, zdrowe, krótkie odcinki z przodu,

- nowe sztywne przewody paliwowe,

- profesjonalna regeneracja zacisków tylnych, wymienione przewody hamulcowe elastyczne TRW,

- wymiana wahaczy górnych przód,

- komplet zapłonowy tzn. kopułki i palce rozdzielaczy Bosch, świece BOSCH jednoelektrodowe,

- wymiana płynu chłodniczego,

- uszczelnienie pompy wspomagania, wymiana filtra

- wymiana linek hamulca ręcznego,

- nabita klimatyzacja,

- rezystor dmuchawy,

- wymiana manetki zespolonej wycieraczek i konserwacja mechanizmu poruszającego, wymiana przekaźnika wycieraczki, nowe pióra wycieraczek dedykowane - widać, że wycieraczki nie są schowane do końca pod maską po złożeniu, jest to wina koła zębatego lub teleskopu - ja tak jeżdżę ale mam koło nowe na wymianę,

- opony wielosezonowe Kleber Citilander 235/60/16, wzmacniane, stan bdb 2319

- nadkola antykorozyjne na tył,

- serwis LPG, filtry, węże, nowy reduktor Stag i listwy wtryskowe - niestety przez reduktor wymiana filtra oleju jest utrudniona

- filtr powietrza i kabinowy,

- rozrząd (rozczaruje ale łańcuch nie jest wieczny a są jeszcze tam ślizgi które po prostu ze starości kruszeją) odmy, pompa wody - koszt tylko tej naprawy to 5000 PLN,

- regeneracja wiązek,

- poduszki kołyski tylnej (przednie i tylne),

- wymiana przewodów, filtra paliwa, zbiornik naprawiany i udrożnienie odpowietrzenia

- regenerowany rozrusznik i alternator,

- wymiana ogranicznika drzwi kierowcy,

- wymiana końcówki drążka, łącznik stabilizatora, sworzeń kulowy, amortyzator skrętu - FEBI, Lemforder, Meyle

- wymiana zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego,

- ciśnienie oleju mierzone i trzyma parametry - czasem po prostu wskaźnik niedomaga, szczególnie przed wymianą wiązek tak było, teraz jest stabilnie ale czasem zdarzają się wahnięcia,

- obroty stabilne na Pb i LPG, zdarzają się bujnięcia sporadycznie i zejścia,

-wymieniony akumulator, 2020 r.

- serwis skrzyni automatycznej - wymienione tarcze wstecznego, olej, filtr, pełne uszczelnienie oraz sterownik zmieniony zklasy G, teraz startuje z jedynki ale zrzucanie i kickdown działa słabiej- przeszło 5000 PLN

- czyszczenie skór

-geometria 3d

- zalany liqui molly przeciw wyciekom, dwusiarczek molibdenu oraz do układu wspomagania,


Przegląd do 10.03.2026

OC do 16.04.2025


Wady:

- nie działa: tylna szyba (mam nowy mechanizm), drugą odłączyłem bo już się zacinał, jeden zagłówek, dociągi, siadł centralny, świszcze szyber przy prędkościach większych (prowadnice), silnik trochę spocony, przekładnie też ale bez tragedii, katalizatory były robione tzn. są ślady po spawach na nich i na wyższych obrotach trochę brzęczy, nie wiem co jest w środku, licznik poprzedni właściciel wymienił na taki z przebiegiem 580 000 - oryginalny mam też, też pewnie przestał wtedy nabijać, wszystko widać w CEPIK, plastiki foteli przednich przy regulacji pompowania lędźwi wyłamane, radio nie ma jednego guzika, lustereczka tylne wyłamane zatrzaski

- ogrzewanie tylnej szyby działa tylko parę nitek, nie składa się lusterko kierowcy

-blacharka tak jak na zdjęciach, są ogniska korozji już, auto bez problemu podnoszę na każdym punkcie

- nie działa abs,

- inny kluczyk do otwierania, inny do stacyjki, wyjęta zmieniarka płyt z bagażnika ale jest

-robiony błotnik po stłuczce na parkingu - ślady po niej widać na lakierze (tylny błotnik),

- ponieważ ciekło ze skraplacza klimatyzacji - tylne i przednie dywany od kierowcy wyjęte, do wymiany, podłoga nie jest dziurawa, popękana tylko fabryczna warstwa antykorozyjna

- linka kick down poci się na skrzyni,

- osłona przegubu do wymiany , mam komplet nowych


Opisałem to co robiłem, reszty nie ruszam na zaś bo wymieniam na bieżąco to co pada. Dolicz do tego czas spędzony na tym – o tyle będziesz miał lżej.Taki samochód trzeba obejrzeć, wtedy można negocjować cenę - mam komplet opon letnich na stalowych felgach z oryginalnymi kołpakami jeszcze do dorzucenia jak będzie się dobrze rozmawiało i parę części.


Wiem co mówię a jeśli szukasz opisu typu wszystko sprawne, wsiadać i jechać to proszę takiej okazji nie przepuścić tylko kupować, wsiadać i jechać. Do obejrzenia w okolicach Sękocina Starego K. Warszawy.

 

1 kwietnia 2025 19:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Klasa S

Kolor

Brązowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1991

Generacja

W140 (1992-1998)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Klimatyzacja automatyczna

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartłomiej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store