Do sprzedania posiadam moje prywatne auto jakim jest Mercedes Benz klasa S BRABUS S5.8.
Samochód sprowadzony z Japonii w 2015r. na moje zamówienie.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce, wg informacji z aukcji, miał też jednego właściciela w Japonii.
Zakupiony z przebiegiem lekko ponad 101 tyś km.
Na aukcji miał ocenę 4B.
Na potwierdzenie przebiegu mam kartę z przeglądu z Japonii z przebiegiem 91916km.
Auto bezwypadkowe z oryginalnym lakierem na wszystkich elementach.
Według moich ustaleń po kontakcie z firmą BRABUS, samochód trafił tam jako nowy pod koniec 1999 roku, gdzie przeszedł szereg modyfikacji zarówno wizualnych jak i mechanicznych a następnie został wysłany do właściciela w Japonii.
Posiadam certyfikat z firmy BRABUS jako potwierdzenie autentyczności wykonanych zmian.
Lista modyfikacji:
- zwiększona pojemność silnika do 5729cm3
- moc podniesiona do 400KM
- układ wydechowy BRABUS ze stali nierdzewnej
- 5 felg aluminiowych monoblock 9,5x20 cali
- licznik wyskalowany do 320km/h z logo BRABUS
- powiększone hamulce
- obniżone zawieszenie - zmienione oprogramowanie
- przedni i tylni zderzak - nakładki
- listwy na progach BRABUS
- nakładki na pedałach BRABUS
Każdy element, nawet nakładki do zderzaków, posiadają unikalne numery seryjne z BRABUSa na potwierdzenie autentyczności.
Koszt samych modyfikacji wg informacji od BRABUS to €27900 netto + robocizna!
Od zakupu wymieniane były wszystkie elementy, które tego wymagały:
- opony
- przednie hamulce - robione na zamówienie w firmie zajmującej się produkcją hamulców do samochodów sportowych
- akumulator
- elementy zawieszenia
- olej w skrzyni biegów
- niedawno wymieniony olej i filtry - z racji tego jak mało jeżdżę tym samochodem, olej i filtry są wymieniane średnio co 500km
- lampy przerobione na EU
- naprawiony szyberdach
- wymienione przewody miedzy pompą paliwa i zbiornikiem
- w tym roku zrobiony serwis klimatyzacji
i kilka innych drobnych rzeczy, o których nie warto wspominać.
BRABUS w tej wersji jest bardzo rzadki co sprawia, że ryzyko spotkania takiego samego na ulicy spada niemal do zera :)
S-ka jest bardzo dobrze wyposażona.
Z ciekawszych warto wymienić grzane i wentylowane fotele zarówno z przodu jak i z tyłu.
Masaże w fotelach.
Rozsuwana tylna kanapa!
Keyless Go.
Nie ma żadnych oznak korozji.
Od momentu zakupu, używałem go tylko w okresie wiosna-jesień. Średnio od października do kwietnia stoi w garażu.
Przez ten okres zawieszenie trzyma idealnie poziom.
Mogę się zamienić na inne ciekawe auto, z dopłatą w obie strony, najlepiej mniejsze - C klasa, CLK, BMW M3 itp. najlepiej 300KM+.
Mogę w rozliczeniu też wziąć małe auto do miasta z automatyczną skrzynią biegów i kamerą cofania.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.