Mercedes-Benz Inny - 1
Mercedes-Benz Inny - 2
Mercedes-Benz Inny - 3
Mercedes-Benz Inny - 4
Mercedes-Benz Inny - 5
Mercedes-Benz Inny - 6
Mercedes-Benz Inny - 7
Mercedes-Benz Inny - 8
Mercedes-Benz Inny - 9
Mercedes-Benz Inny - 10
Mercedes-Benz Inny - 11
Mercedes-Benz Inny - 12
Mercedes-Benz Inny - 13
Mercedes-Benz Inny - 14
Mercedes-Benz Inny - 15
Mercedes-Benz Inny - 16

1 / 17

Mercedes-Benz Inny - 1
Mercedes-Benz Inny - 2
Mercedes-Benz Inny - 3
Mercedes-Benz Inny - 4
Mercedes-Benz Inny - 5
Mercedes-Benz Inny - 6
Mercedes-Benz Inny - 7
Mercedes-Benz Inny - 8
Mercedes-Benz Inny - 9
Mercedes-Benz Inny - 10
Mercedes-Benz Inny - 11
Mercedes-Benz Inny - 12
Mercedes-Benz Inny - 13
Mercedes-Benz Inny - 14
Mercedes-Benz Inny - 15
Mercedes-Benz Inny - 16

Najważniejsze

Przebieg

120 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

2 996 cm3

Moc

150 KM

Opis

Ten Mercedes-Benz 300 S Coupe został dostarczony jako nowy do Szwecji .Mercedes, został w pełni odrestaurowany w lutym 2025 roku i jest pod opieką naszego zespołu mechaników. Towarzysząca dokumentacja składa się ze Szwedzkich dokumentów rejestracyjnych;ponad 500 zdjęć z renowacji; katalogu producenta z 1953 r.; i oryginalnej instrukcji obsługi.

300 S, szybki samochód w tradycji legendarnego 540K, był szybszy, lepiej się prowadził, był wygodniejszy i ogólnie lepszy od swojego przedwojennego przodka. Był to flagowy model Mercedesa-Benza: stylowy, ekskluzywny i przeznaczony dla bogatej i wymagającej klienteli, która wymagała najwyższej klasy osiągów, ale nie była skłonna poświęcić luksusowych wykończeń i przestronnego zakwaterowania. Obecnie model 300 S należy do najbardziej pożądanych samochodów marki Mercedes-Benz po wojnie, a ten egzemplarz daje możliwość przeżycia prawdziwie satysfakcjonującego doświadczenia związanego z jego posiadaniem.

Elegancko stylizowany na styl przedwojenny, ale technologicznie na czasie, 300 S został zbudowany zgodnie z bezkompromisowymi standardami jakości firmy ze Stuttgartu. Nieuchronnie produkcja była ograniczona, tylko 760 egzemplarzy 300 S/Sc (560/200) opuściło fabrykę w latach 1951-1958, z czego tylko 216 Coupe i tylko 9 sztuk z szyberdachem. Posiadanie tak ekskluzywnego samochodu było koniecznie ograniczone do nielicznych zamożnych, wśród nich gwiazd filmowych Cary Grant i Gary Cooper oraz Aga Khan. Te samochody, które były niewspółmiernie drogie, gdy były nowe, mają oddanych fanów i będąc znacznie rzadszymi niż 300 SL Gullwing i Roadster, zapewniają swoim szczęśliwym właścicielom przyjemną jazdę w niezrównanym stylu.

Droższy niż samochód sportowy 300 SL i prawie dwukrotnie droższy od ówczesnego topowego Cadillaca, Mercedes-Benz 300 S był jednym z najbardziej ekskluzywnych samochodów na świecie. Jest również historycznie znaczący jako jeden z pierwszych całkowicie nowych projektów Mercedesa-Benza z okresu powojennego, debiutując jesienią 1951 roku. Przybycie 300 ponownie ustanowiło Mercedesa-Benza w czołówce producentów samochodów prestiżowych, oznaczając powrót do tradycji marki polegającej na budowaniu luksusowych samochodów o wysokiej wydajności i najwyższej jakości.

Chociaż Mercedes-Benz przyjął jednolitą konstrukcję podwozia/nadwozie dla swoich samochodów o niższej i średniej cenie w latach 50., zachowanie tradycyjnej oddzielnej ramy dla 300 umożliwiło oferowanie szerokiej gamy typów nadwozi. Podwozie 300 z krzyżowymi wzmocnieniami, owalnymi rurami, podążało za liniami 170S i 220, z niezależnym zawieszeniem na wszystkich kołach i czterokołowymi hamulcami bębnowymi, ale zawierało dodatkowe udoskonalenia w postaci hipoidalnego przekładni końcowej stożkowej, dynamicznie wyważonych kół i zdalnego elektrycznego sterowania wysokością prześwitu tylnego zawieszenia.

Mercedes-Benz 300, zbudowany na zamówienie przez najbardziej doświadczonych rzemieślników Mercedesa-Benza, był luksusowo wyposażony i wykończony materiałami najwyższej jakości. Szybki i elegancki, był jednym z niewielu współczesnych pojazdów zdolnych do przewożenia pasażerów w komforcie przy stałych dużych prędkościach. Do konserwatywnie stylizowanego sedana 300 wkrótce dołączył 300 S (Super), model, który z powodzeniem odzyskał całą elegancję przedwojennego 540K. Zaprezentowany na paryskim salonie w październiku 1951 r., model 300 S został zbudowany w dwumiejscowych coupé, kabriolecie i roadsterze na skróconym podwoziu sedana.

Dwumiejscowy 300 S był nie tylko znacznie lżejszy od sedana, ale także mocniejszy, szczycąc się silnikiem wyposażonym w potrójne gaźniki Solex i zwiększonym stopniem sprężania. Maksymalna moc wyjściowa została zwiększona do 150 KM, a prędkość maksymalna do 176 km/h (110 mph). W przeciwieństwie do niektórych swoich spartańsko umeblowanych współczesnych, 300 S szczycił się bogato wyposażonym wnętrzem z miękką skórzaną tapicerką, pięknymi wykończeniami z orzecha włoskiego, chromowanymi wskaźnikami na desce rozdzielczej i precyzyjnie wykonanymi przełącznikami.

Mercedes-Benz 300 S Coupe z 1953 r.


• Jeden z najbardziej pożądanych powojennych samochodów Mercedes-Benz

• Ostatnie słowo w dziedzinie luksusu motoryzacyjnego w swoich czasach

• W posiadaniu Szwedów od nowości

• Odrestaurowany w obecnym posiadaniu w 2025 roku

• Szwedzki dokument rejestracyjny oraz udokumentowana historia od dnia zakupu.

Możliwe jest finansowanie, leasing lub handel.

Matching Numbers.

Zapewniamy dwuletnią gwarancję oraz pełen serwis pogwarancyjny.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej ,tam znajdziesz projekty oraz inne gotowe do jazdy samochody.

https://mercedesclassiccars.pl/showroom/

Chcielibyśmy sami prowadzić wszystkie nasze samochody…

Przywiązujemy dużą wagę do uczciwego stosunku ceny do wydajności.

Dla całego naszego zespołu samochody to pasja!

Wizyta jest możliwa w każdej chwili – nawet bez wcześniejszego umówienia się telefonicznie – jednak nadal zalecamy wcześniejszy telefon, aby zapewnić indywidualną konsultację!

Nasze godziny otwarcia: Pon – Pt 09.00 – 17.00 i Sob 09.00 – 14.00.

O więcej informacji dzwoń

Literówki, błędy, zmiany i wcześniejsza sprzedaż zastrzeżone.

Decydujące znaczenie mają tylko pisemne umowy w umowie kupna!

 

23 lutego 2025 0:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mercedes-Benz

Model pojazdu

Inny

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Rok produkcji

1953

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

300000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Mercedes clasic cars

Mercedes clasic cars
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (5) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    09:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Siewierska 10 - 02-360 Warszawa, Mazowieckie (Polska)

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Naprawy blacharskie icon

    Naprawy blacharskie

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store