Auto serwisowane i wszystkie bolączki wyeliminowane za ok. 25.000 zł.
Całe auto jest w oryginalnym pierwszym lakierze, nie było szykowane pod sprzedaż tylko dla siebie, niestety sytuacja osobista zmusza mnie do rozstania z jedną z moich gwiazd z kolekcji.
W aucie zamontowany jest nowy sprzęt Kenwood z Car/Play który łączy się bezprzewodowo z każdym telefonem Apple i android do tego wysokiej klasy głośniki i subwoofer w bagażniku i kamera cofania za łączną kwotę 10.000 PLN. Montażu dokonała firma: CLEAR-SOUND DANIEL ZALEWSKI.
Auto z rynku japońskiego, ale wersja europejska (oryginalny Niemiec). Tylko jeden właściciel od nowości i książka dokumentów i faktur.
SL jest zarejstrowany oraz ubezpieczony na terenie kraju.
Auto w takim stanie stanowi świętną propozycje inwestycyjną.
Powłoka lakiernicza wskazuje nominalne wartości.
info:
W modelu R230 zastosowano wiele innowacyjnych rozwiązań, lecz z pewnością najbardziej fascynująca i ponadczasowa jest jego stylistyka. Nadwozie zaopatrzone we wyloty powietrza na masce oraz na przednich błotnikach nawiązuje do karoserii słynnego „skrzydlatego” 300 SL (W198), czyli pierwszego SL-a. Podwójne spojrzenie okrągłych reflektorów najprawdopodobniej nigdy wcześniej nie wyglądało tak dobrze, jak w modelu SL generacji R230. Jego topowa wersja, Mercedes SL 55 AMG, imponowała jednak nie tylko muskularną sylwetką, lecz również dynamicznymi możliwościami. Silnik M113 o pojemności 5,5 l, którego osiem cylindrów zostało doładowane sprężarką Roots’a oferował nieziemskie brzmienie, jak również fantastyczne osiągi. 500 KM i prędkość maksymalna sięgająca 300 km/h to wartości dostępne wyłącznie w lidze supersamochodów, do której Mercedes po raz pierwszy skutecznie aspirował. Samochód podziw budził nie tylko mocą, lecz również świetnymi własnościami jezdnymi. To zasługa aktywnego zawieszenia hydraulicznego Active Body Control, zdolnego dynamicznie utwardzać zawieszenie poszczególnych kół w celu niwelowania przechyłów podczas gwałtownych manewrów.