Dzień dobry,
Sprzedaję klasyka w bardzo dobrym stanie, 8 lat w moich rękach, zadbany, czysty, bez grama rdzy. Używany latem na niedzielne przejażdżki w słoneczną pogodę.
Najważniejsze cechy pojazdu - wersja skrócona, pełna poniżej :)
- wersja z rynku niemieckiego, a nie rozbity ze stanów
- bezwypadkowy, pierwszy lakier, bez rdzy
- oryginalny przebieg 119 845km
- wydech MGMotorsport
- nowy dach miękki wraz z szybkami, mam też twardy dach w dobrym stanie do niego
- oryginalne kultowe włoskie felgi OZ Futura, odświeżone, nie spawane, nie prostowane
- oryginalny środek, nie musiał być odnawiany jest w super stanie, czyste nie popękane skóry
- nowa chłodnica, termostat wymiana i części ASO Mercedes-Benz
- serwisowany na bieżąco, oleje -również w skrzyni biegów, filtry itp.
- nowy akumulator
- opony Falken, wyglądają jak nowe
- podgrzewane fotele, elektryczna regulacja foteli i kierownicy
- pierwszy na świecie kabriolet z pałąkiem chroniącym pasażerów podczas dachowania
- umowa kupna-sprzedaży
Samochód jest wyjątkowy ponieważ mimo 34 lat (wedle VINu produkcja 1990), nigdy nie uczestniczył w wypadku, posiada pierwszy lakier i oryginalne nie odnawiane wnętrze. Wszystko wskazuje na to, że przebieg jest prawdziwy i symboliczny jak na 34 lata - niecałe 120 000km. Chętnie umieszczę go na umowie kupna-sprzedaży.
W ciągu 8 lat z większych rzeczy zrobiłem:
- odrestaurowanie felg, są to kultowe i OZ Futura, włoski oryginał, nie spawane, nie prostowane, zostały pomalowane w profesjonalnym zakładzie i dzięki temu łatwo utrzymać je w czystości. Nie są polerowane, choć dokładnie tak wyglądają :)
- kupiłem nowe opony Falken, wyglądają jak nowe
- wymieniłem całe poszycie dachu miękkiego wraz z szybkami w profesjonalnym zakładzie pod Lublinem, reklamowanym w TVN Turbo. Miękki dach posiada dodatkowo czarną podsufitkę z alkantary.
- wymieniłem chłodnicę silnika oraz termostat oryginalne części naprawa w ASO Mercedes-Benz
-poza tym na bieżąco wymieniałem oleje - również w skrzyni wraz z uszczelką, filtry itp.
-ponadto, regularnie zabezpieczałem skórzane fotele profesjonalną chemią Colour Lock, dzięki czemu skóra na fotelach jest miękka i nie popękana.
Jest to szybki samochód gdy zajdzie taka potrzeba, 6s do 100km/h, 326 KM w silniku V8 jest elastyczne i pięknie brzmi.
Samochód ma założony tłumik środkowy i końcowy znanej i szanowanej firmy MGMotorsport. Słychać cichy i basowy pomruk do ok 3 tys. obr./min., który zmienia się w rasowy sportowy dźwięk silnika V8 w wyższych prędkościach obrotowych. Coś pięknego :)
Odnośnie historii pojazdu: poprzedni właściciel importował samochód od pierwszego właściciela z Niemiec w roku 2001r. i do zakupu przeze mnie pojazd był nieprzerwanie w jego garażu przez 15 lat. W historii pojazdu znajdą Państwo zmiany właścicieli w tym czasie, ale były to zmiany tylko na papierze, gdyż samochód był przenoszony jako środek trwały z firmy do firmy. Ale właścicielami tychże była jedna rodzina, stąd mogę powiedzieć że jestem trzecim kierowcą/właścicielem 34 letniego klasyka - co jest raczej rzadkością. Wszystko jest oczywiście do sprawdzenia w Karcie Pojazdu którą posiadam, oraz spisie KRS.
Jest to youngtimer wchodzący już w wiek klasyka dlatego jest znakomitą lokatą kapitału, szczególnie mój model z pierwszych lat produkcji, z najmocniejszym silnikiem V8 - nowsze były słabsze, bezwypadkową historią i co najważniejsze bez rdzy.
Oczywiście znajdą się zawsze jakieś rzeczy do zrobienia poprawienia itp. dlatego jest możliwość drobnej negocjacji ceny.
Zapraszam do kontaktu.