Mercedes R129 SL 500 z 2000 roku, niski przebieg 117 tys mil, najbardziej poszukiwana wersja, bezproblemowy silnik 5.0 V8 M113 306KM oraz 5 biegowy automat 722.6.
Auto od fana marki i modelu jest przygotowane do cieszenia się jazdą, lejemy paliwo i jedziemy gdzie chcemy. Mercedes był długo poszukiwany oraz został kupiony od pierwszego właściciela w Teksasie, który zostawił auto w rozliczeniu w salonie Buick'a kupując nowy samochód, jestem drugim właścicielem, a pierwszym w Polsce. Auto użytkuję bezproblemowo, więc przebieg może ulec zmianie :)
Na chwile obecną z kosztów pozostaje jedynie bieżąca eksploatacja, gdyż auto ma już tak zwany pakiet startowy za sobą. To co przez prawie dwa lata użytkowania wyszło, to zostało zrobione nakładem banknotów NBP oraz poświęconego czasu.
Co do ceny, czy to dużo? Oczywiście nie znając modelu można wydać sporo więcej, jeśli wybierzecie złą bazę, na prace renowacyjne oraz serwis. A tu nic nie musisz robić, przekręcasz kluczyk i jedziesz. Brzmi wystarczająco dobrze?
Data pierwszej rejestracji w USA 8 luty 2000 rok. SL jest garażowany w ciepłym i suchym garażu, oraz jeżdżony tylko w słonecznie ciepłe dni. Auto bezwypadkowe, kolor czarny BLACK (040U), wnętrze LEATHER NAPPA - BLACK (231A). Przebieg w milach.
Mercedes został sprowadzony z tytułem Clean Title czyli bez wypadkowy - czysty CARFAX, wszystko na zielono! Auto pochodzi z Teksasu - suchy stan, więc brak rdzy.
Auto jest w bardzo dobrej kondycji, zarówno mechanicznie, jak i wizualnie. Auto jest wolne od korozji, wnętrze posiada znikome ślady użytkowania. Silnik mocny pracuje równo, generuje właściwą moc, nie przegrzewa się, nie posiada wycieków. Skrzynia biegów również. Hydraulika dachu jest sprawna po regeneracji wszystkich siłowników.
Miękki dach zgodny z VIN w kolorze czarnym, stan poszycia idealny, oryginalny fabryczny materiał SONNENLAND, oryginalne fabryczne szybki POLYGLAS są przeźroczyste, stan stelaża idealny. W mechanizmie dachu zostały uszczelnione wszystkie siłowniki, miękki dach działa bez zarzutu z guzika. Twardy dach Hardtop w komplecie w stanie BDB.
Nie znasz modelu zobacz film Adama Kornackiego na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=vbCqdU2e13g
Po sprowadzeniu w aucie zostało zrobione:
Na zewnątrz:
- lakierowanie maski, tylnej klapy bagażnika oraz lusterek gdyż schodził klar w profesjonalnej lakierni w Krakowie ( Auto- lakiernia Malina),
- nowa 3 kompletna lampa stop na tylnej klapie oryginał ASO już nie dostępne, ( klosz, obudowa, listwa LED),
We wnętrzu:
- nowe klapki lusterek w daszkach przeciwsłonecznych,
- nowe zaślepki uchwytów daszków przeciwsłonecznych,
- nowa przednia szyba ( denerwował mnie mały odprysk, więc wymieniłem na nową ).
Mechanicznie autem po sprowadzeniu zaopiekował się warsztat specjalizujący się w klasycznych Mercedesach, co zostało zrobione:
- wszystkie siłowniki miękkiego dachu (12 szt.) uszczelnione na nowo, dach działa z guzika - nowy olej w systemie,
- wszystkie oleje, płyny i filtry,
- przekładnia kierownicza po profesjonalnej regeneracji,
- nowe wahacze przód L+P,
- nowe przednie tarcze Brembo, plus klocki Brembo,
- nowe uszczelki pod deklami,
- nowe końcówki drążka przód L+P,
- nowy amortyzator skrętu,
- nowy środkowy drążek kierowniczy
- nowe gumowe łączniki wału,
- nowe łożyska przednich kół L+P,
- nowe tuleje pływające zwrotnicy tył L+P,
- odmy silnika,
- filtr paliwa,
- nowa pompa paliwa,
- nowa wiskoza,
- pasek wielorowkowy, rolki,
- górne mocowania przednich amortyzatorów,
- siłowniki klapy bagażnika
- serwis skrzyni automatycznej wraz z nowym olejem, wtyczką i filtrem,
- nowe wygłuszenie silnika,
- nowy akumulator.
i pewnie wiele innych o których teraz nie pamiętam.
Auto zgodnie z VIN, lampy Xenon, nagłośnienie BOSE, oryginalny wiatrołap ORIS, dodatkowo założone felgi po profesjonalnej renowacji Monoblock INTRA 18, opony Pirelli Cinturato P7 w dwóch szerokościach, przód 245/40R18, tyl 275/40R18.
Jestem osobą prywatną, fanem klasycznym mercedesów, nie zajmuje się sprzedażą profesjonalnie. To moje prywatne auto kupione na prywatne potrzeby, sprzedaż tylko na umowę kupna-sprzedaży auto do obejrzenia w Krakowie.
Z uwagi na brak czasu, oględziny auta preferuję z poważnie zainteresowanym Klientem. Zgadzam się na sprawdzenie auta w stacji diagnostycznej lub w ASO Mercedes.
Delikatna i rozsądna negocjacja możliwa jedynie na miejscu, więc szanujmy swój czas.