Jeśli ktoś wie o jakim aucie mówimy, to ten egzemplarz jest po pierwsze w stanie mechanicznie świetny. Dopieszczony, doinwestowany, układ jezdny i silnik są igła – wymienione i kable wysokiego napięcia, i odmy, silnik szczelny, nowe siłowniki dachowe. Sucha kopułka rozdzielacza, no i co ważne wtrysk elektroniczny – bo takiego szukałem, czyli od 2 połowy 1993 czyli idealna kombinacja z silnikiem M 119. Nowe opony Michelin Primacy, przebieg 4 tyś km. Nowa chłodnica – przebieg 5 tyś km, poprzednia powoli i bez krzyku dawała znać o potrzebie wymiany. Tu czuć, że to był najbardziej prestiżowy i dopracowany model MB – projekt trwał od 1981 czyli dłużej niż legendarnej W140. Samochód sprowadzony z przebiegiem 108 tyś przez Klasykę Gatunku. Serwisowany w znanym fanom marki warsztacie. Dokupiona oryginalna rozpórka Wiechers – od 2018 roku, fantastycznie poprawiła właściwości jezdne - to jak inne auto, choć wiadomo, że nie MX5. Folia zabezpieczająca z gwarancją 10 lat na przodzie auta, reflektorach, lusterkach, zderzaku. Naturalne i świadomie nie usuwane przeze mnie objawy patyny – drewno na drzwiach, wg zdjęcia, naturalne zużycie fotela. Drobne elementy które można poprawić, a niewpływające na poziom bezpieczeństwa i przyjemność z jazdy – chętnie dopowiem. Radio i subwoofer powoli wymagają regeneracji (potencjometry, głośniki). Brak ogranicznika, w Niemczech sunąłem 260 km/h bez wysiłku, ale to nie o to w tym aucie chodzi. Zmieniarka na 12 płyt CD wstawiana u dilera MB - czyli Technics, klimat lat 80/90 w pełni – i w pełni sprawna. Klimatyzacja działa i chłodzi perfekcyjnie. Olej wymieniony w skrzyni biegów, silnikowy – co roku oczywiście. Przebieg roczny przez ostatnie 5 lat – max 2000 km. Mam 3 auta, mam do tego największe serce - ale nie mam czasu nim się cieszyć tyle, co kiedyś – a to boli. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o tylko poważne oferty/wiadomości. Mam wydruki z serwisu, stojak na dach dokładam oczywiście w cenie. Windschott zakupiony na zamówienie w komplecie. Pisemna opinia rzeczoznawcy z Narodowego Instytutu Dziedzictwa. 2 drobne ryski, nieistotne z punktu widzenia wartości auta. Kto zna ten rynek aut, wie co może go/ją czekać po zakupie "świetnych egzemplarzy", tutaj nie ma tego ryzyka. Cena do rozsądnej negocjacji. VIN WDB1290671F100017.