Mam na sprzedaż Mercedesa SLK 230 w bardzo ciekawej wersji:
Po pierwsze, auto jest z polskiego salonu (dołączam oryginalną instrukcję MB w j. polskim!), w maksymalnym ówcześnie dostępnym wyposażeniu (brakuje jedynie elektrycznych foteli i punktów montażu bagażnika dachowego) z ręczną skrzynią 6 biegową.
Po drugie, pierwszy właściciel zamontował zestaw tuningowy Carlsson CK23, który podnosił moc. Moc zmierzona przeze mnie to 225KM/325NM. Oprócz tego za mojej kadencji zamontowany został kompresor po regeneracji i modyfikacji, większy intercooler TurboWorks oraz zmodyfikowany dolot. Aktualnie moc szacuję na 240-250KM.
Auto w moich rękach od niespełna 5 lat (kupione w styczniu 2020). Było to moje 2 auto w garażu, służyło głównie jako letnie daily i do wyjazdów na wakacje, było m.in. 2x w Chorwacji. Auto garażowane.
Wszystko w aucie sprawne. Klima chłodzi bardzo dobrze. Dach sprawny, nie przecieka ani w deszczu ani na myjni.
Auto prezentuje się bardzo dobrze zarówno w środku jak i na zewnątrz. W środku nie ma łuszczącego się lakieru - popularnej wady tego modelu. Kierownica i gałka skrzyni biegów były malowane w tym roku i wyglądają bardzo dobrze. Skóry w bardzo dobrym stanie - nic nie jest uszkodzone, jedynie na boczku fotela kierowcy widać drobne wytarcia.
Lakier prezentuje się bardzo dobrze. W zeszłym roku była robiona korekta lakieru i położona została ceramika. Pod kątem rdzy nie ma większych problemów, jak na 22 letniego Mercedesa jest świetnie. Podłoga i podłużnice nie dają powodów do niepokoju.
Z większych/ważniejszych napraw to 3 lata temu została wymieniona uszczelka pod głowicą oraz zregenerowana głowica - było to spowodowane niefachową naprawą przez któregoś z poprzednich właścicieli. Oczywiście przy tej naprawie rozrząd został także wymieniony. Przy okazji została wymieniona m.in. pompa wody, pompa paliwa, doszczelniony został silnik. W zeszłym roku zostały zregenerowane wszystkie zaciski hamulcowe oraz wymienione zostały przewody elastyczne. Ogólnie w auto włożone zostało masę serca i pracy, wszystko było wymieniane i naprawiane na bieżąco (m.in. sprężyny i amortyzatory z przodu, sonda lambda, uszczelka pokrywy zaworów, itd).
Opony to Falkeny z 2022 z dużą ilością bieżnika.
Dla zdecydowanego nabywcy przewidziano gratisy, m.in. wiatrołap z pleksi
Zachęcam do kontaktu! Cena do negocjacji