Auto kupiłem w maju 2020 roku z przebiegiem około 289000 km z TUV podbitym w grudniu 2019 (dokument do wglądu). Samochód jest z 1998 roku, posiada silnik 2,3 z kompresorem oraz automatyczną skrzynię biegów. Do auta mam kompletną dokumentację łącznie z historią serwisową od 2005 roku do dzisiaj. Dodatkowo 2 kluczyki z pilotem oraz klucz serwisowy. Na wyposażeniu oryginalny windshot, radio CD mercedesa (aktualnie nowy pionier z BT) oraz dwa komplety oryginalnych felg aluminiowych (opony zimowe nowe). Dach działa świetnie i nigdy nie było z nim problemów. Do poprawek lakierniczych (dziur nie ma).
Poniżej lista tego co zrobiem:
Nowy zbiorniczek wyrównawczy z ASO
Nowo obszyta podsufitka
Remont silnika:- głowica (oringi olejowe, uszczelka głowicy, planowanie głowicy, wąż olejowy, świece, oringi wtrysku, uszczelka wydechu, uszczelka klektora ssącego, hydropopychacz, uszczelka pokrywy zaworów, szpilki głowicy, korek oleju, nowa pokrywa zaworów z malowaniem)- remont kapitalny (gruntowne czyszczenie, wymiana kompletnego rozrządu, komplet uszczelnień, czujnik poziomu oleju, szpilki głowicy, śruby korbowodów, panewki wału, panewki korbowodów, panewki wzdłużne, śruby koła zamachowego, pierścienie tłokowe, regeneracja alternatora, uszczelnienie wału)
Nowy akumulator
Naprawa zawieszenia (wahacze przód i tył, zestaw tulei wahaczy przód x2, sworzeń wahacza x2, końcówka drążka x2, tuleja pływająca x2, tuleja stabilizacji x2, amortyzatory tył x2)
Naprawa hamulców (nowe tarcze i klocki przód oraz tył, czujniki zużycia klocków, szczęki hamulcowe)
Skrzynia biegów (nowy filtr oraz olej).
Dodatkowo oczywiście płyny eksploatacyjne oraz filtry.
Auto garażowane.
Klima jest i działa.
W tym momencie auto ma 317000 km przebiegu i jest w pełni gotowe do jazdy. Mam pełną dokumentację zdjęciową z remontu silnika. Świeżo po serwisie olejowym.
Możliwa zamiana na inne większe auto (kombi lub SUV) lub ewentualnie motocykl (nie naked czy sport, najlepiej turystyczny od litra w górę).
BMW R1200ST/RT
Triumph Sprint 1050
Itp.