Mercedes Sprinter 903 313 CDI kamper w wersji 4x4. Zarejestrowany jako "Specjalny kampingowy" na 3 os.
Auto w 100% sprawnie mechanicznie i gotowe do drogi, świetnie sprawuje się poza asfaltowymi trasami. Nadwozie w wersji L1H1 co czyni go najbardziej zwinnym i dzielnym terenowo camper vanem.
Wyposażenie:
poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
klimatyzacja
dołączany napęd 4x4
reduktor (biegi terenowe)
blokada tylnego mostu
wieszak na koło zapasowe na tylnych drzwiach
drabinka
bagażnik dachowy z rolką załadunkową
markiza Fiamma F35 pro
wyciągarka more 4x4 13000lbs 12v
opony BF Goodrich All terrain 245/75R16
ogrzewanie postojowe Eberspracher: suche (2kw) i mokre
snorkel mudmaster
hak holowniczy 3,5 tony
solar victron energy 175W
regulator victron energy MPPT 75/15
akumulator hotelowy 100 Ah (wymiana 2024)
przetwornica 230V VOLT POLSKA 2000W/1300W
zabudowa kempingowa: szafki, kuchnia, duże szuflady tworzą ogrom przestrzeni do magazynowania
3 fotele na obrotnicach (przednie amortyzowane, tylny z ISOFixem)
lodówka turystyczna z opcją mrożenia Waeco CoolFreezer CDF-35
kuchnia gazowa 2 palnikowa ze zlewem: DOMETIC HSG 2445
butla gazowa 3,5 kg
zbiornik wody czystej 65 litrów
zbiornik wody szarej
prysznic zewnętrzny gazowy
łóżko tył 125x180 cm
łóżko front 75x160 cm
okno dachowe z wyciemnieniem i moskitierą
okno boczne kamperowe w części sypialnej
wysłonięcia wszystkich szyb
kratki metalowe wentylacyjne na przednie okna
Historia auta:
Samochód sprowadzony do Polski w 2014 r. z Austrii przez właściciela firmy Landy4x4 z Santoka, gdzie został odbudowany, pomalowany i wstępnie przerobiony pod kampera.
Zmiana właściciela w 2017 roku, następnie w 2021 roku kupiony przez nas.
Prace i naprawy:
2014 rok odbudowa blacharska i mechaniczna wraz z lakierowaniem, pierwsza zabudowa kamperowa
2019 wymiana paska klinowego wraz z napinaczem (przebieg 345 tys km), wymiana chłodnicy, regeneracja rozrusznika, regeneracja piasty tylnej osi
2020 blacharka progów na wszystkich nadkolach, zabezpieczenie profili zamkniętych
2021 zabudowa kuchni, instalacja gazowa i wodna, obrotnice foteli
2022 regeneracja turbiny, przekładni kierowniczej, wymiana panelu solarnego wraz z płytą bagażnika dachowego oraz regulatora MPPT
2024 wymiana akumulatora hotelowego, wymiana tylnych resorów
regularna wymiana filtrów i olejów co 10 tys. km, nabijanie i czyszczenie klimatyzacji. Pojawiają się punktowe ogniska korozji do poprawienia blacharsko-lakierniczego (boczne okna, próg) widoczne na zdjęciach