Mercedes Sprinter 211 CDi rok produkcji 12/2004 (wszystkie lampy oryginalne).
Historia tego samochodu jest mi znana od pierwszego kilometra tj. od wyjazdu z salonu MB. Samochód ma jeszcze fabryczne naklejki na chłodnicy, reflektorach, słupkach, błotnikach, a mocowania błotników posiadają jeszcze oryginalne zabezpieczenia. Oczywiście posiadam do samochodu wszystkie kluczyki fabryczne, książkę serwisową (z historią obsługi+napraw - wszytsko do weryfikacji w serwisie obsługującym pojazd), instrukcję obsługi.
Całą historię pojazdu przedstawię osobie zainteresowanej.
Sprzedaż na podstawie umowy cywilno-prawnej pojazd prywatny.
Poniżej przedstawiam najważniejsze kwestie trechniczno-formalne dotyczące oferowanego pojazdu:
- bezwypadkowy i bezkolizyjny,
- serwisowany od wyjazdu z salonu MB, najpierw w ASO, następnie w specjalistycznych
serwisach MB (cała historia do wglądu - posiadam pełną dokumentację),
- eksploatowany wyłącznie na materiałach rekomendowanych przez MB tj. oleje MOBIL 1
DELVAC XHP 10W40, płyny, części mechaniczne (można wszystko zweryfikować po
dokumentach zakupowych lub historii serwisowej) lub na najwyższej klasy zamiennikach
MANN,
- pojazd w bardzo rzadkiej specyfikacji/konfiguracji fabrycznej (tak wyjechał z fabryki/salonu)
m.in. 9 osobowy (fabrycznie), radio Mercedes + głośniki (fabryczne), deska rozdzielcza
miękka (fabnryczna), klimatyzacja (oryginalna oczywiście sprawna), webasto/dogrzewanie
silnika (fabryczne), elektryczne lusterka (fabryczne), centralny zamek + immobileiser
(fabryczne), podwójna poduszka powietrzna (kierowca+pasażer fabryczne), płyta
maskująca/zabezpieczająca silnik oraz skrzynię biegów (fabryczna), dodatkowe
kierunkowskazy dachowe+trzecie światło STOP (fabryczne), katalizator (fabryczny);
- komplet dywaników gumowych (przód+przedział 2 i 3 rzędu pasażerów),
- pokrowce materiałowe wszystkich siedzeń + zagłówków (komplet skróropodobnych
pokrowców wszystkich siedzeń - nigdy nie użytkowanych),
- komplet kół zimowych (felgi fabryczne+opony),
- pojazd w nienagannym stanie technicznym, zawsze wzbudza niesamowite zainteresowanie
wśród fanów marki oraz mechaników,
- pojazd posiada aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC - ważne do drugiej połowy lipca 2025 r.
Poniżej przedstawiam krótką historię serwisu/napraw z ostatnich kilku lat - możliwość weryfikacji:
- pojazd po pełnym przeglądzie technicznym SKP oraz przeglądzie serwisowym
(płyny, oleje silnik, wszystkie filtry: powietrza, oleju, paliwa, kabiny, wycieraczki, regulacje, itp. przewód masowy),
- wymiana wszystkich świec żarowych (4 szt. BERU),
- wymiana wiskoza/wiatrak + pasek osprzętu silnika+rolki/napin.,
- wymiana kompletnego zestawu sprzęgła (koło dwumasowe, tarcza, docisk, łożysko -
SACHS),
- wymiana rury dolotowej + obejmy intercooler/kolektor ssący,
- wymiana alternatora,
- wymiana oleju w skrzyni biegów (oryginalny MB) + olej w tylnym moście,
- wymiana skraplacza klimatyzacji+serwis klimatyzacji,
- wymiana przewodów hamulcowych (przód) elastycznych,
- wymiana końcowej rury wydechowej,
- tarcze/klocki (przód),
- sworznie wahaczy przednich,
- komplet opon letnich (4 szt.)
- komplet opon zimowych (4 szt.)
- tarczo-bębny/klocki (tył),
- termostat + pompa cieczy chłodz.,
- linka ham. ręcznego wraz z uszczelniaczami tylnego mostu oraz półosi,
- akumulatror (fabryczny MB był sprawny 18 lat!),
- i wiele innych, nie sposób wszystkiego wymienić,
- szyba czołowa wymieniona w wyniku uszkodzenia przez kamień w trakcie jazdy
(udokumentowane),
Pojazd bardzo zadbany, uszanowany. Jestem przekonany że odpowiedzialnemu i rozsądnemu użytkownikowi może posłużyć jeszcze przez wiele lat. Osobiście dbałem i użytkowałem ten pojazd (m.in. myjnie ręczne, zabezpieczenie antykorozyjne) dodatki/uszlachetniacze do paliwa Liqui Moly/Skydd. Zawsze był rozgrzewany przed jazdą i chłodzony po eksploatacji. Uruchamiany i gaszony zawsze na wciśniętym sprzęgle itp. Pojazd nie służył do rozwożenia paczek czy świadczenia usług kurierskich co można bardzo szybko zweryfikować już na podstawie fotografii. Silnik nie bierze "grama" oleju od wymiany do wymiany - w przeciwieństwie do obecnych konstrukcji.
Na wszelkie pytania odpowiem w trakcie rozmowy telefonicznej lub spotkania. Nie daję się przejechać oraz nie zapraszam na jazdy próbne, weryfikacja stanu technicznego pojazdu wyłącznie na koszt kupującego. Zapraszam zdecydowanych kupujących którzy szukają pewnego i sprawnego pojazdu. Pojazd w ciągłej eksploatacji.