Samochód regularnie serwisowany, w pełni sprawny.
Wnętrze oraz paka w bardzo dobrym stanie.
Klimatyzacja sprawna.
Skrzynia 6 biegowa - pomimo że ma "mało" koni jest zwinny i dobrze przyśpiesza, idealnie dobrane przełożenia, duży komfort jazdy, płynne wyprzedzanie.
Wielką zaletą jest niskie spalanie jak na busa - pali jak samochód osobowy, można sprawdzić w internecie średnie wartości spalania dla tych silników. Z moich obserwacji wynika że pali 6,2-7,5L/100km (w zależności od trasy i nogi kierowcy).
Auto było pół roku użytkowane w serwisie technicznym - jeździł nim pracownik montujący kamery i pod tym kątem wykonano zabudowę (jeśli jest taka konieczność to na życzenie ją zdemontuję). Obecnie użytkowane sporadycznie.
Drabiny widoczne na zdjęciach nie stanowią wyposażenia - zdjęcia zrobione celem wizualizacji miejsca.
Jak widać nie stanowiło problemu przewożenie drabiny trójelementowej 8 stopniowej wewnątrz (paka posiada przedłużenie przestrzeni ładunkowej o miejsce pod siedzeniami kabiny pasażerskiej - odseparowane).
W mojej ocenie auto nie wymaga nakładów finansowych, no chyba że ktoś chce sobie zrobić poprawkę blacharsko-lakierniczą defektu widocznego na zdjęciach (uwzględniłem to obniżając cenę pojazdu). Mi to nie przeszkadzało - taki kupiłem.
Spółka jest praktycznie pierwszym i jedynym użytkownikiem busa w Polsce. Kupiliśmy go od osoby prywatnej, która go sprowadziła (nie od handlarza).
Bus sprowadzony z Holandii - z naszych informacji wynika że używał go zawodnik do wożenia quada na zawody sportowe więc paka jest w bardzo dobrym stanie (zostały punkty montażowe pasów co może być przydatne).
Auto sprzedajemy ze względu na likwidację firmy - wystawię fakturę VAT marża - cena z ogłoszenia to finalna cena brutto.
Samochód zarejestrowany jako ciężarowy.
Na życzenie dodatkowe zdjęcia lub filmy.
Ze względu na mobilność (parkowanie w mieście) i komfort jazdy (dynamiczna skrzynia biegów, zawieszenie) i ekonomiczność spalania, bus naprawdę godny polecenia!